ВТОРИ клас - 3

  • 39 977
  • 735
# 360
Ааа,от математ.читанка сме се занимавали само с клечките и лабиринтите и я позарязахме засега.Те му бяха интересни много,особено приказките преди задачките. WinkНе пренавивам,насила нищо не правим. Simple Smile
Виж целия пост
# 361
Ааа,от математ.читанка сме се занимавали само с клечките и лабиринтите и я позарязахме засега.

Задачите с клечки вкъщи са много популярни. Преди време му показах няколко, които помня от дете. Обръщането на рибата, квадрати, триъгълници...помните ли ги?  Simple Smile
Сега вече ни е като семейно забавление, каквото намеря в интернет, го умуваме всички заедно вкъщи.
Виж целия пост
# 362
Май и моето ще учи в нормално училище. Mr. Green
Виж целия пост
# 363
Здравейте! Ако някой има теста от "Аз и числата" за 2 клас от днес , ще съм му много благодарна да ми го пусни на ЛС.
Предварително  - Благодаря!
Виж целия пост
# 364
Здравейте! Ако някой има теста от "Аз и числата" за 2 клас от днес , ще съм му много благодарна да ми го пусни на ЛС.
Предварително  - Благодаря!
и аз го търся, че ситния днес сутринта се разболя и ще пропусне състезанието, пък много се готвеше и имаше желание и съм му обещала, че ще си направим състезанието в къщи  Peace
Виж целия пост
# 365

Може ли тези дето работите по тях да ми кажете как ще обясните на детeто следната задача, от математическата читанка е :"имаме два цвята- бял и жълт, по колко различни начина могат да се боядисат 9 стаи".


девет стаи по девет начина.
Виж целия пост
# 366
И аз в началото пращах снимани задачи, но после започнаха да решават задачи от минали състезания, в зависимост от състезанието, което предстоеше, а сега работят само по Читанката. Затова спрях да пращам  Peace
Minav, миналата седмица учиха как да решават подобни задачи. В Читанката е много добре обяснено  Peace
Има едни нарисувани дървета, моя син веднага ги схвана.
Виж целия пост
# 367
Аз уж казах да си решава на отделен лист и да го донесе после вкъщи. Ако го е направила ще мога да пусна задачите, надявам се ще си спомни условията по решеното. Но не гарантирам.
Виж целия пост
# 368
Може ли тези дето работите по тях да ми кажете как ще обясните на детeто следната задача, от математическата читанка е :"имаме два цвята- бял и жълт, по колко различни начина могат да се боядисат 9 стаи".
512? Задачката е комбинаторна и е по-скоро за четвърти клас. За всяка стая имаме 2 възможности. Стаите са 9. Всички възможности са = 2.2.2.2.2.2.2.2.2=512
Ако не ме лъже паметта, второкласниците учат таблично умножение, а с граф-дърво ( дърво на възможностите) се сещате какво чертане ще падне....
Виж целия пост
# 369
Дидева,
аз знам че това е решението, даже още по лесно 2 на 9-та, ама няма как да го разбере главата на второкласника.. , а ако трябва да го разчертае... мисля че до към 4 клас ще се справи Simple Smile)).
Това е от зелената читанката.
Разбира се има и задачи, които могат да се решат и изберат дори от математика СИП за 4-ти клас, (и това се ползваше по школите едно време) задачи от сорта: "риба и половина , тежат... и разни тухли и котки дето ядат по 3 мишки  за 30мин.",  мама винаги може да намери избирателно да ме пробва с избрани задачки:).
Виж целия пост
# 370
Така, имаме поне една сбъркана задача. На листа се мотаят някакви цифри само, твърди, че другите задачи били лесни, само тази я затруднила.
1 круша и 1 ябълка стрували общо 1лв.
Едно момиченце си купило 2кр.+3яб.
Едно момченце си купило 3яб. +2кр.
Колко общо са дали за плодовете?
Написала първо 10, после го задраскала и писала 5лв... Confused
Всъщност, сега се замислих пак, май са 5 общо. Помагайте, че аз съм математически "гений".
Виж целия пост
# 371
Клеми,точно тази задачка същата снощи я решавахме с моя,от сборника по-горе .Задачката е от Великденско състезание някоя си година.Но е така 1-во дете 2кр.+3 яб,а 2ро дете 3кр. +2 яб.
и така стават 5 на 5 и верно 5 лв. им стрували. Peace
Виж целия пост
# 372
Да, сметнах го пак. 5 си е отвсякъде, само дето стресирах дето, като му казах, че е грешна.  Laughing
Виж целия пост
# 373
Дидева,
аз знам че това е решението, даже още по лесно 2 на 9-та, ама няма как да го разбере главата на второкласника.. , а ако трябва да го разчертае... мисля че до към 4 клас ще се справи Simple Smile)).
Това е от зелената читанката.
Все пак говорим  за второкласник, а степенуването се учи в пети клас, а и е рядкост числата да се повтарят, както в случая. Никой няма да даде на второкласници задача с толкова много възможности. Ще им дадат най-много с три стаи, а там дори могат да изброят възможностите. Най-добре се ограничете до " В стола на МГ - Долно нанагорнище предлагат два вида супи, три вида основни ястия ястия и два вида десерти...."  Grinning
И изобщо карайте по-полека. Ако децата имат заложби и обичат математиката, всичко ще се нареди от самосебе си.
Виж целия пост
# 374
Кlemy , давай още условия на задачки . Тази ни е вярно решена  


E ,крайният резултат ни е верен ,но логиката му на решаване  не е правилна.Той е сметнал че 1 кр. е 50 ст. и 1 ябълка е 50ст. Сметнал е за двете деца по отделно колко са платили и после е сумирал.
Сигурно се гледа и начина по който се е достигнал резултата при решаване на задачите.Ще ни отрежат някоя точка за тази задача Wink
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия