Дискриминационни или не, критериите за прием в първи клас?!

  • 6 298
  • 82
# 75
предполагам, че повечето Еви биха били съгласни с мнението на morrighan Wink Grinning

И какво означа това  newsm78
е нали си Ева, преполага се , че си еврейка Laughing Hug
Виж целия пост
# 76
 Ау, don domat, благодаря ти, не се бях сетила   Hug  Blush
Виж целия пост
# 77
Mama na misho,страхотен пост!  bouquetОт все сърце ти желая успех!
Виж целия пост
# 78
Благодаря, Ева  Hug Аз смятам, че играта е изключително важна и формираща личност и характер, мислене и възприятия, детето учи, играейки, открива света и формира понятия - ей такива неща Simple Smile Всеки родител иска най-доброто за детето си, а всъщност то го получава като го обичаме и подкрепяме, всичко друго е второстепенно. И все пак искрено пожелавам всички родители наесен да се доволни от приема в училищата и да са горди с малките големи хора Simple Smile
Виж целия пост
# 79
Може би наистина е утопия, това което аз на практика прилагам, но в частния сектор, вече доста години. Децата в групата, като са горе долу на едно ниво в началото, макар и в един момент някое да поизостане, има начин с повече работа, от моя страна, като преподавател, да го върна отново към началното добро ниво. А, тези дечица, които работят по-бавно, им отделям и по-специално внимание, работя с родителите, давам допълнително домашни и консултации.
Всяко дете е отделен индивид и на моменти напредва или изостава и аз съм именно за това, да го усетя, да помогна, да го насоча. И това не винаги е срещу допълнително заплащане. Все пак тези деца са мои ученици, поела съм ангажимент пред родителите и те разчитат на мен, че ще ги науча.
Тук  пишат много хора, с много различни мнения. Мога само да благодаря, за това че изказвате гласно, това което мислите. "В спора се ражда истината"...., а тя за всеки от нас е различна.
Същото се прави и в общинските и държавните училища и сега. В класовете и на двамата ми сина с изоставащите деца се работи допълнително, след часовете в различни дни по различни предмети. Така наречените допълнителни консултации от едно време си ги има и сега.

Колкото до районирането - такова има, доколкото знам, почти навсякъде по света. Хората сменят квартала за да имат право да запишат децата си в по-добро училище. И, според мен, това е справедливо. В крайна сметка, някой живеещ в центъра не плаща същите общински данъци като някой живеещ в крайните квартали.
Виж целия пост
# 80
Колкото до районирането - такова има, доколкото знам, почти навсякъде по света. Хората сменят квартала за да имат право да запишат децата си в по-добро училище. И, според мен, това е справедливо. В крайна сметка, някой живеещ в центъра не плаща същите общински данъци като някой живеещ в крайните квартали.
Лошото е, че нашата мила държавица схемата на финансиране на училищата е съвсем различна.
То коя ли нейна политика е адекватна, но това е друга тема.
Иначе племеницата ми е 4-ти клас в 20-то у-ще. Зверското изръсване на родителите не прави качеството на образованието по-добро (или пък учителят адекватен).
Виж целия пост
# 81
Здравейте, мами!
Изчетох поста и коментарите към него, просто защото и мен ме вълнува тази тема. Какво се има предвид "препитване на детето" - за мен точно това е дискриминация - от къде на къде ще правят препитване за масово училище, след като не е регламентирано със Закон или Наредба? Щом детето е завършило подготвителна група/клас то има необходимата готовност за първи клас. Да не искат вундеркинди в първи клас? Родителят има право да си избира учителя, но все пак може би трябва да има критерии. Въпросът е кои са такива, че да не са дискриминационни. Не може цяла София да учи в едно училище или при един учител. Ако за 4 паралелки по 25 деца трябва да се приемат 100 деца, а молбите са 1 000 как ще се определи кои да са те?!? Местоработата е относително понятие - днес работя в близост до училището, а след два месеца може да съм на другия край на града и ако реша да не запиша детето си във въпросното училище съм заел място на друго дете... въпросите са много, но не виждам защо е намесена КЗД? Аз като живея срещу училището в което искам да е дето ми и то не е прието няма ли да имам повече право да се оплача...
Виж целия пост
# 82
Аз мисля, че всички сте прави.Проблемът е единствено в качеството на образованието, базата и сигурността, която дава даденото у-ще за децата, спрямо друго и персонала, както и ръководството. Защото,  ако сме спокойни, че детето ни е в сигурни ръце, няма да спорим и да се караме.Какво значи квартално у-ще?Как да не е важно до 7 кл. образованието, ами след това?!?!Та нали тогава се полагат основите както в у-ще, така и в къщи / за учението говоря/. Процесите са свързани.Извинете, но къде се намират езиковите и специализираните гимназии и техникуми?!?!?! В определени квартали, в определени общини и т.н. Кое освен възрастта е различно с изпита?!?! Ами давайте по райони да са и ако нямаш брат или сестра /защото това е един вид промоция..../ загиваш и това е. Глупости, навързани с безхаберието и безразличието е това.Свързани с подкупи, за да влезеш там, където се води "елитно"? Защо, защо, защо?!?! Всеки родител преценява как може да подходи в дадена ситуация. Има нови квартали, като кв.Витоша например, където май нито у-ще нито детска градина има. Какво става с тези деца?!?!?
Не е нормално това - ИЗОБЩО?!?!
Принуждават родителите да правят глупости за нещо толкова просто - добри преподаватели навсякъде, които имат желание и умение да научат децата и с помощта на родителите.
Но тук, в нашата България няма полза от това, защото предпочитат да лъжат, да взимат пари за да стават нещата. Защо ги дават - защото първо могат да си го позволят, в името на бъдещето на детето.А това дали ще е така - пак не е сигурно......
Това е мое мнение.Точка.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия