ЧЕТВЪРТИ клас! - 2

  • 41 775
  • 745
# 645
Лесен е бил теста по математика.
Детето каза, че го направил без грешка.  Hug

Аз се притеснявам за ЧО другата седмица.
Виж целия пост
# 646
Благодаря, Душко!   bouquet

Според мен е ок теста по математика. Няма изненади в него. Наистина е подобен на примерния тест от сайта на Министерство на образованието, така че би трябвало да не е затруднил децата.
Виж целия пост
# 647
Дъщеря ми каза, че и бил лесен по математика и на мен така ми се струва, да видим.
Вчерашният им тест не бил проверен, но госпожата им е казала, че се е объркала и наистина е басня, както е писала моята.
Виж целия пост
# 648
объркала се значи Thinking   щом учителките не могат да познаят, какво пък остава за децата....
Виж целия пост
# 649
И моя каза че се е справил,само е объркал задачата за тъпите ъгли.....видял само един.... Crossing Arms
Виж целия пост
# 650
Дано децата са се справили с математиката днес! Давайте да я мъдрим и нея. Ако някой има линк към задачките, ще е супер. Душко?  Hug


Още не са го качили теста.  Laughing

Аз нито вчера проверявах какво е писал, нито днес ще проверявам.
Питах го само за въпросите, които се дискутираха тук.  hahaha

Ха-ха,а аз и за въпросите,които дискутираха не съм питала,а ако щете вярвайте и самия тест не съм и не искам да гледам  Twisted Evil За математиката от професионално любопитство го отворих и толкова-детето каза,че се  е справило-колкото толкова...

Анде,моето каза същото за онази задача-беше възмутен,ама го знае,защото набивам в главите на 7 кл,че всяка страна в триъгълника е по-малка от сбора на другите две  и той явно е запомнил  Joy Въобще откривам,че знае доста работи за дробите и за смятането на положителни и отрицателни числа,все работи,които не се учат в начална степен-а наскоро ме разби и с това,че много добре си беше разбрал и какво е корен квадратен и то само от това,което е слушал ,че обяснявам.

В момента повече ме вълнува приема в МГ и понеже моето е доста напред в рейтинга (в провинцията сме и има още едно състезание,но все си мисля,че няма да има проблем за класирането)  и обмислям всички плюсове и минуси,до края на май явно трябва да го измисля,иначе той иска и това ми накланя везните по-скоро за да,но не знам ,кажете и вие плюсове и минуси... Като плюс отчитам повечето  часове математика-при добро желание тези часове мога да му ги осигуря и аз у дома,друг плюс отчитам средата-но и в момента неговия клас е силен и задружен...Като минуси отчитам,че ще се мешат с деца до 12 клас,а в сегашното му училище са до 7 клас само и са около 200 деца максимум,а в МГ са в пъти повече ,не знам много ми е притеснено да взема правилното решение.
Виж целия пост
# 651
и аз се вълнувам за приема в ПМГ, при нас изпитът е на 8 юни, ще се пробваме и ако влезем, може би ще го запиша, защото нивото в нашето училище е малко ниско, и по-добре да ги стягат в ПМГ повече, отколкото да се мъчим вкъщи да учим допълнително, а това че са до 12 клас не ме притеснява, 5 клас вече сме достатъчно големи, пък и средата уж ще е по-интелигентна
Виж целия пост
# 652
Светле, ти си ги написала плюсовете и минусите. Не е еднозначно решението според мен. Ще дам пример с големия ми син, той е с математическа наклонност от малък. В 7-ми клас на изпита за АК се представи чудесно (приет 6-ти по ред, заради математиката основно), резултати сходни на децата от СМГ. Сега любимите му предмети са химия и физика, не се е занимавал с математика интензивно, и пак, като ходи на олимпиади се представя като средните деца от СМГ (не с топ резултати, както беше в 7-ми клас, но пък и не е и в дъното на класацията)... Той сам си реши (вече в гимназията), че предпочита други науки пред математиката. Иначе имаше чудесни условия и математика да развива, ако иска (един от най-добрите преподаватели по математика е в неговото училище - г-н Кортезов). Така че МГ е хубаво, но не е задължително. Математическите мозъци виреят и извън МГ.  Simple Smile
Виж целия пост
# 653
Светле, ако отидат повечето силни дечица от вашия клас в МГ така или иначе Оги ще си запази средата, за която ти знаеш , че е добра. Аз имам доста повече минуси в листата от теб. Но ще чакам да видя как ще се представи Михаела на изпита и тогава ще помисля финално. Както и преди съм писала, може да звучи глупаво за иначе инженерната ми логическа мисъл, но такива решения взимам следвайки интуицията си. Практиката  досега показва , че това работи при мен  Peace
Виж целия пост
# 654
Аз имам доста повече минуси в листата от теб. Но ще чакам да видя как ще се представи Михаела на изпита и тогава ще помисля финално.
Ха-ха,то и аз имам още минуси свързани с преподаватели по ИИ,музика,ДБТ,които правят тези предмети супер натоварващи,ама какво да се прави...
Виж целия пост
# 655
Според мен и двата списъка са дълги. Много зависи от конкретния клас, в който е сега, както и от този в който би попаднало детето. Новата класна и т.н. При две добри училища, добри учители и хубави класове и на двете места, ситуацията е още по-неясна. Особено ако сте в такава ситуация, аз бих питала детето какво иска. Не че не питате, де. То да реши.

Изначално аз съм противник заради големия седмичен хорариум. Това е основния минус за мен - няма да им остава време с пътуването и многото време там. Но познавам деца, за които влизането е голяма цел. Повечето от тях вече би трябвало да са приети от досегашните си резултати. Последното сътезание по математика е утре, след седмица - последната информатика. После ще падне мисленето в нашия град.

ПП Матурата по български допуска всички варианти за катерицата стига да са подплатени с доводи. на мен това ми хареса. Мислех си, че ги вкарват в калъп. Пък те ги изкарвали от него! Simple Smile
Виж целия пост
# 656
..........................................................
ПП Матурата по български допуска всички варианти за катерицата стига да са подплатени с доводи. на мен това ми хареса. Мислех си, че ги вкарват в калъп. Пък те ги изкарвали от него! Simple Smile

Да, така се оказа - всеки отговор е верен стига да се мотивираш. А  има и още варианти на отг-ра.
Лъч надежда за образ.система - не само да четат и разбират, но и да изкажат мнение, което се приема за вярно.

По матем. единствената подвеждаща зад. е тази с тъпите ъгли, които са три, а не два.Там има доста сгрешили, но една точка по-малко не е кой знае какъв проблем.
Виж целия пост
# 657

По матем. единствената подвеждаща зад. е тази с тъпите ъгли, които са три, а не два.Там има доста сгрешили, но една точка по-малко не е кой знае какъв проблем.
Ох а моето е видяло само един.... ooooh!Момичета как става оценяването....по 0.25 ли взимат за сгрешен отговор или как.....не че е от голямо значение,но за информация........ Thinking
Виж целия пост
# 658
Ето инфо относно оценяването.  Мисля, че се отнема по 1 точка при грешен отговор, само за текстовата задача 2т.
http://www.minedu.government.bg/news-home/2013/13-05-10_vo-math.html

Ето това не ми хареса на мен:
"Приравняването на точките в цифрова оценка няма задължителен характер, но по преценка на учителя оценката може да бъде вписана в дневника на класа и в бележника на ученика като текуща. "
Виж целия пост
# 659

По матем. единствената подвеждаща зад. е тази с тъпите ъгли, които са три, а не два.Там има доста сгрешили, но една точка по-малко не е кой знае какъв проблем.
Ох а моето е видяло само един.... ooooh!Момичета как става оценяването....по 0.25 ли взимат за сгрешен отговор или как.....не че е от голямо значение,но за информация........ Thinking
Да, по една точка , а за текстовата, където се записва цялото решение, 2 точки.
Реално,обаче,знаем,че изчислителна грешка не се равнява на грешка  при матем.диктовка,зад.с именувани числа, геометрична или текстова зад.Ако се оценява по шестобалната с-ма, то за текст. зад. може и половин единица или повече да се отнеме, а за изчисл.грешка 0,10 или о,25.
Зад. с ъглите проверява наблюдателността и на изпит е нормално точно на такъв тип  да се сгреши. Не ме учудва.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия