Пазаруваме от George (Asda) - 3

  • 45 683
  • 750
# 675
We can see from your order details that you’ve ordered multiple items. We’d like to let you know the rest of your order will be sent out separately as these items are being sent from a different warehouse, or being delivered by a different carrier.
Това за един комплект детски чорапки и тенисчица  Sad Какво имат предвид под multiple items?

Пишеш само за 2 неща нали? Кой да знае колко са ти били общо в поръчката. Не виждам защо подскачаш  Tired
Multiple items = много артикули
Т.е. не си поръчала само 1 нещо, а няколко. И те уведомяват, че някои от тях ще изпратят отделно от друг склад. Постоянно го правят, нищо нередно не виждам?
Кое по-точно те притеснява не разбрах  Rolling Eyes
The rest са две неща.
Не ми се плаща отделна доставка за тях.
Може да значи няколко левчета повече - не  е притеснително, но е неприятно.
Досега не ми се е случвало, а не пазарувам от вчера. Постоянното ме е подминало.
Не съм упоменала подробно колко общо неща съм купила, защото едва ли на някого му е работа да знае и да коментира големината на поръчката ми, което няма отношение с проблема.

Наставнически коментари като "така става като правите еди-кво-си" е нормално да ме подскочат, когато разбрала, недоразбрала, изкарваш неправилна причинно-следствена връзка.

Благодаря все пак, че ми отговаряш. Peace

Doro, така написано (Това за един комплект детски чорапки и тенисчица ) и аз го разбрах сякаш си поръчала 1 чорапки и една тениска и са ти били разделени.....
Духи Пухи ти отговори в най-добър тон, изобщо не виждам нищо 'наставническо' в поста и, в който ти обяснява, че така става като се поръчат 2/3 неща.
На абсолютно всички ни се случва най-редовно да ни се разделят поръчките, да, неприятно е, особено ако курса тръгне днес, а втората част пристигне с другия курс си е набутвация, особенно за 1 тениска и 1 чорапки.  Grinning
--------
На мен не ми пречи от финансова гледна точка, защото във всеки курс имам по няколко пратки, т.е. не се налага само за една тениска да речем да заплатя 1кг, тъй като другите неща компенсират, но е неприятно, когато нещата са поръчани за друг човек и върви обяснявай после защо ще трябва да чака още 10 дена да му дойдат и другите неща  Confused
Виж целия пост
# 676
ОК, грешката е в моя телевизор, бъдете здрави!   bouquet
Виж целия пост
# 677
Как пък и на мен не са се случвали тези "постоянно случващи се проблеми" на duhi_puhi...Поръчвам от години, никога не са ми пращали нещо, което не съм поръчвала, не са ми разделяли поръчки, никога не са теглили повече пари от необходимото, много рядко отказват артикули, пък и различни складове не съм случвала май...Едва ли е въпрос на късмет, щото не са една и две поръчки...И по намаления всичко си е наред, с малки изключения, но той риска си го има при всички сайтове. Който поръчва за пръв път и чете в темата ще си каже, че нищо с този сайт не е наред, което изобщо не е така./Чудя се като имате толкова проблеми как още имате нерви да пускате по 3-4 поръчки седмично ooooh!/ Така че "наставническият" тон и на мен ми идва в повече Stop.
Виж целия пост
# 678
Dima, не съм се оплакала, нито съм казала, че са проблеми, просто споделям какво ми се е случвало при един доста голям трафик, а не за 2-3 поръчки - и щом всичко е наред, значи нищо такова не може да се получи  Crazy

Леле ужас бе  Shocked
С векове поръчвали всички  ooooh!

Успех   bouquet
Виж целия пост
# 679
Аз пък за първи път пуснах поръчка миналата седмица и хоп - 10 артикула пътуват заедно, а единадесеттия(  едни гащички за малката) - оттделно!  Mr. Green
Обаче получих едни писма, в които ми казаха, че на 17.05 ще пристигнат при посредника и двата пакета. После и посредника писа, че са дошли, та не съм от каръците.  Laughing
Но като цяло след пълното ми преориентиране от френския към английския пазар, направо се родих! Пазаруването ми е доста по - лесно и приятно.
Виж целия пост
# 680
Аз не поръчвам често, пазарувам само спорадично за мен и домочадието. В предходната поръчка ми отказаха артикул. В следващата ми пратиха нечакан потник Mr. Green (хем и моя размер!), без да ми липсва друго от поръчката.
Изобщо, за мен статистиката ако се приложи, АСДА доста точно отговаря на описанието на duhi_puhi. Laughing
Виж целия пост
# 681
Ааааа, не е честно!  Crossing Arms  От началото на годината до сега съм пуснала към АСДА няколко хиляди лева и единствения подарък, който съм получила беше 1 доза Вениш.  newsm50   Няколко пъти са ми разделяли поръчките на 2 части, няколко пъти са ми отказали артикули, но никога не съм имала в пакета непоръчан артикул. Даже кьораво кодче не са ми пратили !!!DOUBLE DRAMA!!!
 Mr. Green  Едно ми е конспиративно ...  newsm56
Виж целия пост
# 682
аз имам само 3 поръчки от сайта.Открих го преди 2-3 месеца и поръчвам само за децата и мъжът ми.Първата поръчка беше ок - нямах отказано нищо,но я разделиха на 3 (в един пакет бяха едни купички,в друг едни панталонки и в трети 2 тениски),поне дойде с един курс.Втората поръчка  още не знам дали е в превозвач,уж беше напуснала АСДА,но нямам писмо от Габко,а и статуса и в сайта не е ,че е доставена - от нея ми отказаха 2 якета и ми пращат само 2 пижами.Третата ми поръчка пък изцяло отказаха.
Та явно нямам много голям късмет със сайта за сега,ма няма да се давам . Laughing
Виж целия пост
# 683
До кога са активни 2 кода ?
Благодаря предварително за отговора  bouquet
Виж целия пост
# 684
До кога са активни 2 кода ?
Благодаря предварително за отговора  bouquet

По мои спомени- до утре
Виж целия пост
# 685
Да ,намалението е до днес.
И скам да пръчам риза на мъжът ми.Проблема е че досега съм му поръчвала тениска и яке XXL,но ризите този размер по таблица му идват малки.Някой може ли да ми даде см на гръдната на XXL или XXXL?
Виж целия пост
# 686
И на мен са ми канселирали поръчката от 10 май, сумата не е малка и искам да я ползвам, но от банката ми (уникредит) ми казаха, че трябвало от банката на сайта да разблокират парите. Какаво да направя, моля за помощ.
  bouquet
Виж целия пост
# 687
:Siqnie:. , Блокираните пари ще се разблокират след срока на твоята банка ( ако не им представиш преди това документ ,че от сайта нямат претенции  Peace

ПОхвалвам тази жилетка . Лекичка,хубава изработка.Взела съм я за подарък. Приятелка има подобна и каза,че е най-ползваната дрешка години наред.
Вероятно е уголемена,или поне ръкавите са дългички. Според мен не пречи и да се подгъват.Хубаво качество,мек памук.
Виж целия пост
# 688
Fully Despatched означава ли че всичко си ми е налично и няма липси  newsm78
аз като начинаещ май съм уцелила само един склад  Mr. Green
Да значи, че е напълно изпратена.
Ако има канселирани артикули пращат мейл.

Обаче ето ви няколко варианта, които ми се случват кога по-често, кога по-рядко, но да знаете, че е възможно:
1. Мейл за отказани артикули. Връщат парите. Пристига поръчката с отказаните артикули налични  Whistling
2. Поръчката е разделена на 2-3-... части - като 1 артикул (тениска да речем) е пратен самостоятелно. Пристига поръчката - голям кашон + отделно тениската.. а вътре в кашона пак тениска (дублирана  Mr. Green) - доста често изпълнение.
3. Не пишат мейл, че нещо го няма... ама го няма и си взимат парите за него  Tired - това най-рядко, но също се случва...
4. Пристига поръчката с дублиран артикул или добавен бонус някой, който не е поръчван (но всичко друго си го има)  Laughing - и туй е рядко, но се случва Simple Smile

И комуникацията с тях клони към нула.. но пък балансът е положителен за момента, та не им търся кусурите обикновено  Mr. Green

аз поръчах за 1-ви път миналия месец и всичко си беше ок..взеха си ми толкова пари колкото трябваше и пратиха всичко поръчано на куп, без бонуси, без липси, без да са разделяни на няколко курса нещата:) поръчвам сега на 15.05 пак ( за да се възползвам от кодовете, за които много благодаря ) пращат ми последователно 3 мейла със следното съдържание : " We're happy to say your Asda Direct order, *******/01 (съответно /02 и /01/00000001), will be delivered today...аз си го тълкувам така - всичко неща от поръчката са ми налични и ще ми ги пратят просто ще са разделени в различни курсове...гледам си в картата - дръпнали са си съответно цялата сума + таксата за превалутиране и съм си спокойна, че всичко ще дойде само трябва да почакам:) поглеждам обаче пак след 2 дена в он-лайн банкирането и гледам от Асда са ми преведени 14лв - 6.07 паунда (това е цената на 1 от артикулите, който бях поръчала) и сега се чудя...нямам мейл, че даден артикул е канселиран..уж са хепи да ми кажат, че поръчката ми ще бъде пратена днес...пък ми връщат пари..на какво може да се дължи това, дали е станала грешка, дали просто са пропуснали да ми пратят мейл, че даден артикул е канселиран... идея си нямам...остава ми само да чакам да пристигне стоката и да видя какво са пратили и какво не:)))
Виж целия пост
# 689
Мъжките тениски как са като качество? И как са като кройка - по - широчки или не?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия