Vivacom - нагли измамници

  • 7 440
  • 52
# 45
Следи да не ти дойде сметка и другия месец. Аз като отписах интернета, после се оказа, че телефона не съм спряла (а иначе заедно ги включват при пускане на интернет). И мен ме мотаха няколко пъти. Няма да се отказваш!
Виж целия пост
# 46
Преди като съм ходела до офиса им/ Варна - Червения площад/, винаги е имало разправии вътре, хора, които от вратата те съветват да не се занимаваш и не подписваш с тези нанкьори. Ужасно отношение от служители към стари хора, говори се на ти, дори на "бе". Също така винаги съм се чудела как ги избират тези служители така да не им пука да мотаят и забаламосват хората с разни  уж добри оферти. Зарекох се, че дори и да ми е близо, там не отивам и не станах техен абонат точно заради видяното.
Виж целия пост
# 47
Според мен на служителите точно това им е задачата - да излъжат хората. Така ги инструктират "отгоре". Тях просто ги задължават да правят тия работи. Най-много ме дразни как собствениците винаги излизат чисти и за всичко обвиняват служителите, а много добре знам (защото съм работила в подобни сфери) как собствениците задължават персонала да мами клиентите и естествено, после персонала опира пешкира (без да е главния виновник).
Виж целия пост
# 48
Според мен на служителите точно това им е задачата - да излъжат хората. Така ги инструктират "отгоре". Тях просто ги задължават да правят тия работи. Най-много ме дразни как собствениците винаги излизат чисти и за всичко обвиняват служителите, а много добре знам (защото съм работила в подобни сфери) как собствениците задължават персонала да мами клиентите и естествено, после персонала опира пешкира (без да е главния виновник).
O, не се съмнявам, че е така - че си имат установени модели на работа, които следват. Ако не продаваш, гориш и да идва следващият. И разправиите и не рвите с хората са за служителите зад гишетата и на телефоните. Но пък всеки е свободен да не приеме подобна работа.
Това е най-върлия капитализъм и едно време хората не са били подлагани на подобни агресивни продажби - тогава, обратно, трябваше да се молиш от бтк да ти дадат пост.
И ако тярбва да сме справедливи, то всички са маскари. Глобул пробутали на 85 годишния дядо на мои близки, който видимо вече не е наред с акъла си, втора сим карта.  Той пък я дал на трети човек. И така сметките започнали да се трупат и им коствало доста нерви и пари да прекратят договора. Та моят познат ги попитал как не ви беше срам да набутвате един възрастен човек, но отговор не получил. 
Виж целия пост
# 49
Ох, и аз имам толкова да се оплаквам от тях, че не знам откъде да започна.

1.Всеки ден по 1-2 пъти да ме агитират да подпиша договор, защото бях пак към тях, но на безсрочен. Чудех се какъв е тоя зор като им плащах 31 лев на месец само за интернет, а те потрошиха телефоните да ме агитират за 15,80 лева на месец за интернет + телевизия. Упорито отказвах 1 година защото мразя да подписвам договори и да търся къде е уловката в дребните шрифтове, но ми писна този телефонен тормоз и кандисах на 15,80 с уговорката да няма кабели, а да е с безжично устройство сигнала до телевизора и един месец тестов период за новата услуга, защото бях доволна от стария им интернет, а не знаех как ще тръгне с новия.
2. Обещават всичко само да подпишеш въпреки, че такова устройство за безжично предаване на телевизионни сигнал нямат. В деня на монтажа ме излъгаха , че уреда се смущавало от други уреди в апартамента и ще тестват друг модел и до месец ще имам безжична връзка, а за това време да карам с кабелите.
3.Шести месец прескачам кабели и не мога да си затварям плътно вратите, защото не пробихме стените за кабелите, че нали уж бяха временно.
4. Първия ден майсторите ме вързаха да ги чакам да дойдат и като дойдоха се оказало, че имало технически проблем в мазето и трябвало да дойдат след седмица като го отстранят.
5. След седмица телефона звъни и техника ми казва да сляза да му отворя, че е е долу пред входната врата. Гледам няма никой. Питам аз пред коя врата е той ми казва, че е пред една зелена.
Оказва се, че тази зелена врата е в другия край на София. Дали му моя телефон и друг адрес. И този ден го писах дъждовен.
6. Третия път прибирам се в уговорения час пак да ги чакам и гледам вратата на комшийката отворена гледам вътре майстори монтират нещо.  Става ми смешно като се сетя. Питам ги аз какво монтират, а те ми викат, че прокарвали интернет. На коя фирма ги питам. Казват, че на Виваком. Питам ги дали и при мен ще минат или пак да го пиша дъждовен, а те ми викат, че трябвало първо да подам заявка и аз направо онемях.

Следва продължение
Виж целия пост
# 50
Извинявай,ама ти от съжаление или от досада го подписа договора? Ако ще и 100 пъти на ден да ми звънят,при положение,че си се напатил веднъж,няма как да подпишеш 2-ри път.
Виж целия пост
# 51
BG-MAMA NA DVAMA, уловката е, че са искали са да преподпишеш, за да не си на безсрочен, а пак да си вързана. Защото като е безсрочен имаш право да се откажеш (уж).
Виж целия пост
# 52
 #2gunfire
Искам да изразя възмущението си към Виваком. От 31ви март нямам интернет - имам предплатени такси вкл. и за Април. След разговор по телефона ми обясниха, че правили миграция. Това беше снощи. Днес още няма нет. След повторен разговор преди малко ми бе съобщено, че до 24 часа са щели да ми звъннат да ми кажат какво става, но това не значило, че ще има нет..  ooooh! Такова безочие и наглост не съм виждала. А няколко дена без нет ще върнат ли парите - не! Дори във ФБ не мога да им пиша на страницата, защото са ме блокирали, поради факта, че преди 2 месеца заявих, че не съм доволна от тях и скоростта не отговаря на истината. Не мога да повярвам как се подиграват с клиентите си!! ooooh!То май не остана българин, който да не е изревал от тях поне веднъж. Stop
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия