СЕДМИ клас - втори срок - 13 тема, не е фатална!

  • 32 828
  • 725
# 645
леле, леле, тук има големи ентусиасти да редят желания! Другарки, рибата е още в морето, не слагайте тигана!  Wink

В случая рибата и тигана не са от една поговорка, но всеки си има мнение. Това, че някой реди сега, а други и по-рано не задължава и останалите да го правят. Само споделяме мисли.
Виж целия пост
# 646
от една поговорка са. Ако смяташ, че са от различни, то тогава ги напиши, че да разбера откъде е станало две в едно.
Виж целия пост
# 647
Имах предвид, че това какво ще изкара на изпитите не променя желанията. Много лично приемаш нещата.
Виж целия пост
# 648
Поздравления за успехите на девойките и младежите!  bouquet
prokibar, не мъчи чак толкова девойката - недоспала, след състезание по катерене и айде на пробен по МАТ и то в ПЧМГ. #Crazy Тя си е с двата крака в СМГ, вЕрвай ми! Wink
Lady_A, да се похвалва веднага тук и тя! Hug
По темата с рибата и тигана - ние ще сложим тигана, след като видим каква риба сме хванали (или изпуснали... Confused). Иначе няма да знаем колко голям тиган да сложим. Laughing
Виж целия пост
# 649
Имах предвид, че това какво ще изкара на изпитите не променя желанията. Много лично приемаш нещата.

Не го приемам лично, а държа на точността, поне когато е за фактически проверими неща, като в случая с поговорката.
Може да не промени желанията, но ще промени очакванията. Ако детето се окаже с нисък бал, хубаво ще се напишат училищата с най-висок бал, но горе-долу по статистиките ще се предположи до кое желание ще стигнат точките. Да не говорим, че няма гаранция дали всичко ще мине добре. Затова казвам, че докато детето не се яви на двата изпита и не излязат две валидни за участие в класирането оценки, никакви желания не редя, никакви заявления не ме интересуват. Всяко нещо по реда си.
Виж целия пост
# 650
По темата с рибата и тигана - ние ще сложим тигана, след като видим каква риба сме хванали (или изпуснали... Confused). Иначе няма да знаем колко голям тиган да сложим. Laughing

Според мен, сложи възможно най-големия тиган, защото нещата зависят повече от това, какво са уловили другите желаещи за "вашето у-ще", а не колко е голям улова на твоето дете. А техния резултат няма как да разбереш. Simple Smile
Виж целия пост
# 651
И аз големия тиган съм извадила, пък каквато риба донесе - такава...
И съм подредила първите 5-6 желания много отдавна... Mr. Green
Виж целия пост
# 652
И аз големия тиган съм извадила, пък каквато риба донесе - такава...
И съм подредила първите 5-6 желания много отдавна... Mr. Green

Дай боже голяма риба за всички деца, ама и свинско да е в същия голям тиган го слагам Joy
Най-важно е да са живи и здрави в крайна сметка!
Виж целия пост
# 653
По темата с рибата и тигана - ние ще сложим тигана, след като видим каква риба сме хванали (или изпуснали... Confused). Иначе няма да знаем колко голям тиган да сложим. Laughing

Според мен, сложи възможно най-големия тиган, защото нещата зависят повече от това, какво са уловили другите желаещи за "вашето у-ще", а не колко е голям улова на твоето дете. А техния резултат няма как да разбереш. Simple Smile


Тази констатация не е  съвсем  точна. Peace След излизането на статистиките човек лесно може да разбере за "улова на останалите", при това относително точно Mr. Green, тоест колко деца, в София дори и по пол,  са се справили  по-добре или поне така както  отрочето. Онова, което обаче не може да знае, е съвсем друго, а именно  каква част от тези по-добре или равно представили се деца са се насочили към същото училище като 1 желание. Затова и не се гледат балове, а се пишат желания по реда, в който ги иска детето, а после - за където стигне. Защото каква ми е файдата да знам, че примерно 250 момичета са по-добри рибарки от моето, като не знам колко от тях са се отправили към НЕГ?. 250-тото й  място само ми дава успокоението, че детето ще се вмести гарантирано в някоя от езиковите, независимо накъде се отправят по-добрите, но до излизане на класирането, заради непознаване  на първото им желение на тези по-добри рибарки ( а не бройката им, нея  ще я знам),  няма да имам яснота  дали имаме някакъв шанс да се вредим в   бройката от 91 девойки за НЕГ или не.

Виж целия пост
# 654
На рибарлъка най- хубавото е клеченето и уловът. После- я ядат рибарите риба, я не.
Желая хубави празници и хубаво време /щот ме разтъжиха с някакви дъждове сега, на ранина, но ще видим/.
Виж целия пост
# 655
На рибарлъка най- хубавото е клеченето и уловът. После- я ядат рибарите риба, я не.
Желая хубави празници и хубаво време /щот ме разтъжиха с някакви дъждове сега, на ранина, но ще видим/.
Именно... hahaha
Весели празници и от мен, по-късно се отправям за няколко дни  в близост до една голяма река, но не за да ловя риба. За улов ще мисля аз догодина. Сега - само за почивка, с или без дъждове Mr. Green Починете си и вие, и децата ползотворно, че краят на маратона  вече се задава -да имат сили за финалната права!
Виж целия пост
# 656
 Защото каква ми е файдата да знам, че примерно 250 момичета са по-добри рибарки от моето, като не знам колко от тях са се отправили към НЕГ?. 250-тото й  място само ми дава успокоението, че детето ще се вмести гарантирано в някоя от езиковите, независимо накъде се отправят по-добрите, но до излизане на класирането, заради непознаване  на първото им желение на тези по-добри рибарки ( а не бройката им, нея  ще я знам),  няма да имам яснота  дали имаме някакъв шанс да се вредим в   бройката от 91 девойки за НЕГ или не.


По гореписаното,моля само да споделя без да го приемате за върл спор-има и такава статистика.Разбира се е вероятностно предположение ,но според мен относително точно.

Пълзотворни празници,че с тази подготовка не смея да напиша весели Embarassed
Виж целия пост
# 657
Защото каква ми е файдата да знам, че примерно 250 момичета са по-добри рибарки от моето, като не знам колко от тях са се отправили към НЕГ?. 250-тото й  място само ми дава успокоението, че детето ще се вмести гарантирано в някоя от езиковите, независимо накъде се отправят по-добрите, но до излизане на класирането, заради непознаване  на първото им желение на тези по-добри рибарки ( а не бройката им, нея  ще я знам),  няма да имам яснота  дали имаме някакъв шанс да се вредим в   бройката от 91 девойки за НЕГ или не.


По гореписаното,моля само да споделя без да го приемате за върл спор-има и такава статистика.Разбира се е вероятностно предположение ,но според мен относително точно.

Пълзотворни празници,че с тази подготовка не смея да напиша весели Embarassed


Не го приемам за спор. Hug Но определено това е само вероятност. При това примерът не беше съвсем подходящ, тъй като за училище като НЕГ  неизменно интересът е много голям и  вероятността значителна  част от тези 250 девойки да искат да учат там е очаквана. Тоест вероятността да се намърдаме в НЕГ е малка. Но нека  свалим  цифрата на позиция 300 за момиче  и сменим първото желание  вече с  испанската. Каква е статистиката, която ще ми даде точен ориентир за това дали ще се вредим в 164 ГПИЕ, като интерсът към гимназията е плаващ... Една година паралелките в нея  са сред най-желаните, тоест с много висок бал, а друга - не чак толкова. Спрямо коя да се ориентирам в сметките си.. Wink Затова статистика за целта  няма - има само предположения, на които трябва да се гледа само ориентировъчно. Предполагам, че говориш за таблиците,в които се вижда кое като поредност на резултатите  дете е влязло последно  с минимален бал в училището. Но точно тук идва описаната  роля на променящите се тенденции. Кое число да гледам, ако едната година последното такова момиче е било примерно 273-то,  а на другата  е било 364-то.Тези цифри, разбира се , са съвсем условни. Ще влезем ли тогава  или няма, като сме номер 300? Това ще го знаем само след излизането на класирането. Hug
Виж целия пост
# 658
На рибарлъка най- хубавото е клеченето и уловът. После- я ядат рибарите риба, я не.
Желая хубави празници и хубаво време /щот ме разтъжиха с някакви дъждове сега, на ранина, но ще видим/.

Специално за баш този "рибарлък" и "клеченето" не е хубаво. LaughingЕдно такова натоварващо и досадно вече. Tired

Хубави празници на всички ви! Hug
Виж целия пост
# 659
У наше село квоти за пол няма, но се чудя как се прави статистика, когато бала в МГ се образува(3*М+Б), а за езикови(2*М+2*Б)? Или се прави за всяко у-ще поотделно?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия