Пейпал - помощ - 9-та тема!

  • 54 220
  • 747
# 45
Момичета върнали са ми едни пари от диспут за неполучена пратка,но парите не влизат в картата ми а са в ПП акаунта. Пише ми това
PayPal balance: €14.78 EUR  мога ли някак да ги използвам или прехвърля в картата,не съм много запозната.
Виж целия пост
# 46
И на мен така едни пари ми седят в баланса и се чудя как дая ги прехвърля към картата newsm78
Виж целия пост
# 47
Здравейте. Днес на имейла получих писмо със следния текст

Dear PayPal Member,
It has come to our attention that your PayPal Billing Information records are out of date. That requires you to verify the Billing Information. Failure to verify your records will result in account suspension. click the link below and enter your login information on the following page to confirm your Billing Information records.. To verify your identity, kindly follow reference below and take the directions to instant activation.


По долу като натисна линка ме изпраща да превеждам пари. Нещо не можах да разбера къде да натискам.
А и аз отдавна не съм плащала и не получавам пари. Странно ми се вижда  newsm78.
Виж целия пост
# 48
И аз получих същото писмо, искат това от мен:
Код:
Please complete the form below to update your Profile information and restore your account access.
. Попълвам отново всичко както си е, но тук незнам какво да пиша
Код:
* Social Security Number : 	  	
* Bank Account Number :
Виж целия пост
# 49
Здравейте,
за да си върнете парите в картата, трябва да направите следното: от withrdaw amount , като влезнете там всичко е описано, пише сумата избирате си картата и това е Simple Smile успех
Виж целия пост
# 50
Здравейте. Днес на имейла получих писмо със следния текст

Dear PayPal Member,
It has come to our attention that your PayPal Billing Information records are out of date. That requires you to verify the Billing Information. Failure to verify your records will result in account suspension. click the link below and enter your login information on the following page to confirm your Billing Information records.. To verify your identity, kindly follow reference below and take the directions to instant activation.


По долу като натисна линка ме изпраща да превеждам пари. Нещо не можах да разбера къде да натискам.
А и аз отдавна не съм плащала и не получавам пари. Странно ми се вижда  newsm78.

Много, ама много рязко си смени паролата в Пейпал!
Това е фишинг мейл, чиято цел е да ви откраднат личните данни!!!

Пейпал винаги се обръщат към вас с име и фамилия и никога по този начин! Освен това никога не искат подобни неща, като описаните в мейла.


И аз получих същото писмо, искат това от мен:
Код:
Please complete the form below to update your Profile information and restore your account access.
. Попълвам отново всичко както си е, но тук незнам какво да пиша
Код:
* Social Security Number : 	  	
* Bank Account Number :

За вас се отнася същото!
И не кликайте на никакви линкове от такива писма!!!
Виж целия пост
# 51
Ужас, та аз вече потвърдих, посъветвайте ме какво да направя?  Shocked
Виж целия пост
# 52
На мен това ми е един профил създаден преди много години и не го използвам. Даже нямам вкаран номер на карта.

Пайпал на моето име го блокираха уж за малко, но мина повече от 6 мес., че мислих като ми изтече моята карта да ползвам този профил с новия номер на картата, но чак догодина. До сега не са ми пращали нищо на този профил, затова ми стана странно.

А сега ползвам профила на мъжото в ПП и му треперя да не го блокират и него, че оставам без нищо.
Вярно е, че ПП се обръщат поименно в имейлите си, ама гузен негонен бяга, че не помислих.

В писмото с което ме известяват за промяна на паролата са се обърнали към мен по име.  Peace
Виж целия пост
# 53
Да препратя ли писмото до ПП spoof@paypal.com?
Виж целия пост
# 54
Здравейте дами,

Имам пейпал, който съм използвала веднъж. Днес ще ми се наложи да го ползвам за втори път, а не съм наясно с някои неща. Ако може да помогнете.
Очаквам да ми изпратят едни пари. Дала съм пощата на човека. Но той поиска да му пратя заявка, за да ми изпрати парите. Мисля, че му изпратих успешно въпросната заявка, с точната сума, която очаквам.
Излезе ми следното съобщение:

Review your request and send
You have sent a money request for €***.** EUR to ****.*****@gmail.com.
We have sent your recipient an email requesting payment and will email you when this request is paid.


Сега би следвало да получа някакво известие от него, което да приема и парите да ми влязат по сметката в пейпал.

Правилно ли е горното или съм далече от истината?

Благодаря!

=========

Редактирам се, явно е станало успешно. Излезе ми в My recent activity, че плащането е завършено. Дава ми се и опция Issue refund, която я разбирам, като да възстановя парите, на този който ми ги е пратил. И за това нищо няма да натискам.

Обаче, ако някой може да ми каже от къде да си сменя паролата.. До сега се рових и никъде не го виждам.


Виж целия пост
# 55
Ужас, та аз вече потвърдих, посъветвайте ме какво да направя?  Shocked

Сменете си паролата в Пейпал с някоя дълга, в която има малки и главни букви и цифри.

Да препратя ли писмото до ПП spoof@paypal.com?

Задължително го препратете!
Виж целия пост
# 56
Благодаря Алекс, смених я  Hug
Виж целия пост
# 57
Здравейте, момичета! Пак имам нужда от компетентното ви мнение. Върнах един артикул, закупен от Ибей и платен с Пейпал и навсякъде пише, че парите ми са били върнати на 15. 05.2013. Обаче тези пари ги няма в сметката ми, не ми излизат в нито една справка (имам MyFibank) и се удя възможно ли е продавачът да е писал, че ми ги е върнал, а всъщност да не го е направил... или възможно ли е да се забавят вече няколко дни... и аз не знам вече! И в Ибей и в Пейпал акаунта ми излизат refunded, completed... не ми седят и в Пейпал акаунта, сумата ми там е 1,50 и това е. newsm78 newsm78 newsm78
Виж целия пост
# 58
Ще се появят по картата след 3-4 работни дни. Няма място за притеснение, все още е рано да ги видиш по сметката.
Виж целия пост
# 59
Алекс1,много ти благодаря Simple Smile Аз мислих, че веднага се превеждат  Embarassed, голям съм индианец Simple Smile
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия