СЕДМИ КЛАС - 14 тема Великденско-ваканционна!

  • 23 873
  • 738
# 90
Не зная точно колко часове мат имат в СМГ. В 107-мо имат 4+3 ЗИП + 3 СИП. Последните са платени и не са задължителни. Peace 107-мо е в Лозенец.

Ха, че то излиза, че в 107 някои деца имат 10 часа, а в СМГ (сега надникнах в сайта им има програмата на всички класове) от 5 до 7 клас имат по 9 часа - общо ЗИП и СИП.
Виж целия пост
# 91
30 от 100 деца ходат на тези допълнителни часове.

Перископ в сайта на СМГ не пишат школите.

С една дума 5 срещу 9 за СМГ. Допълнителните 2 часа са за една паралека.
или в друг случай, зависи какво кажат 4 срещу 9 за СМГ.
Виж целия пост
# 92
е, на 500 места на пол за най-желаните гимназии, тъкмо 30 деца правят една паралелка в Немската например. Оттук 30, оттам 50, от трето място още 30..., и накрая се оказало, че минимум сто деца ей така, съвсем без да искат, се оказват с двоен хорариум математика, пък да си говорим после, че нямали допълнителна подготовка и защо изобщо другите се зорели да пращат на курсове и уроци, вместо на спорт!
Виж целия пост
# 93
пък да си говорим после, че нямали допълнителна подготовка и защо изобщо другите се зорели да пращат на курсове и уроци, вместо на спорт!

Не си много точна. Тя от самото начало си каза, че и при Симеонов ще ходи детето.
Имаше предвид по БЕЛ, че няма да ходи на допълнителни уроци.
Виж целия пост
# 94
Dorothy, пропуск от моя страна.Да, 30-на деца имат ЗИП мат. и от тях (поне през последните 3 години) 10-на ходят на платената школа.
Andariel, спри да се заяждаш. Не е тук мястото да обсъждаме школата на 107-мо. Само да кажа, че моето не я посещава. Школата не е добра и това е причината да няма посещаемост.
Вместо да стане интересна дискусия около темата "не причиняваме ли повече нерви на децата си, отколкото е неоходимо", ти се нахвърляш да опровергаваш постове, които даже не си разбрала. Аз спирам да ТИ обяснявам какво съм искала да кажа, защото се изразявам достатъчно ясно, но явно не умееш да спориш. Плащай и пращай детето си ако искаш на 7 места. Мен лично това не ме засяга и ме е яд, че ти измести темата в тази посока, та се загуби първоначалната идея в злобата ти.  Peace
Виж целия пост
# 95
На финалната права вече сме наистина с изопнати нерви до скъсване, да минават по-бързо тези външни оценявания. Praynig Аз съм на мнение, че има деца, кои влизат в "елитните" гимназии и без да са ходили на частни уроци, школи и не са били в СМГ-то или 107-мо. Има и други, които ходят от частен урок на частен урок и школи и въпреки това не успяват. Моето дете не е от първите, а ще видим дали ще бъде от вторите.  Grinning

Между другото за мен вече няма никакво значение какъв ще му бъде резултата на матурите и вече съм се успокоила, защото намерихме "нашето" училище. Ще се яви на външното оценяване най-вече, за да види той до каква степен се е подготвил. Но като казвам подготвил пак правя уточнението, че не говоря за самоподготовка, а за такава с чужда помощ, за която съм много благодарна.  Hug  
Виж целия пост
# 96
за българския е така, но сори, детето ти все пак да е с повече часове математика, и да обясняваш как нямало нужда от напъване/побъркване заради едното кандидатстване, и как децата можело да правят по-смислени неща, някак не се връзва! Нека си ги говорим нещата както са за повечето деца, а те са, че в обикновено училище, дори със ЗИП по български и математика, часовете и подготовката не е достатъчна за изкарването на висок бал, за да може детето да се доближи до място в някоя от смятаните за елитни гимназии. Повечето деца след като влязат сами си казват, че са ходили на уроци.

Да, бе, аз виновна! ще имаш много здраве, бабаади! Какво да им причиняваме на децата, те сякаш сами не виждат и не чуват какви са условията и правилата на играта! Децата не са малоумни - те сами също имат информация как се влиза в добро училище, защото общуват и с по-големи деца или имат по-големи братя и сестри, вече минали по този път. Правят си изводите и доста от тях са готови  да си причинят ходенето на курсове и уроци, вместо да спят или да ритат топка.  Аз имам едно предимство пред теб - вече тази игра съм я играла с едното дете и зная каква е отправната точка, по какъв път се върви. Като започна да не ти изнася написаното от мен, като не можеш да го опровергаеш, и ставаш нападателна. Това не те прави убедителна, обаче! Тук има и други хора, които вече са имали седмокласници, не е като да откриват топлата вода как се случва кандидатстването и подготовката.
Виж целия пост
# 97
В училището на сина ми математиката е 8часа седмично-общо ЗП , ЗИП и СИП./без да е платено/ PeaceОбикновено квартално у-ще-математическа паралелка.
Това "до раковата болница" е 125-то СОУ в Младост-там беше приет и синът ми, но решихме да остане в старото си школо Peace
Виж целия пост
# 98
е, на 500 места на пол за най-желаните гимназии, тъкмо 30 деца правят една паралелка в Немската например. Оттук 30, оттам 50, от трето място още 30..., и накрая се оказало, че минимум сто деца ей така, съвсем без да искат, се оказват с двоен хорариум математика, пък да си говорим после, че нямали допълнителна подготовка и защо изобщо другите се зорели да пращат на курсове и уроци, вместо на спорт!

вече са 26, обаче Confused

а всъщност колко часа е математиката по програма , спусната от МОМН, без да има допълнително СИП или ЗИП newsm78
Виж целия пост
# 99
Сега като чета темата си мечтая след 5 години да споделяме кое дете в кой университет е прието и да спорим дали Харвард е по-престижен от Кембридж или медицината е по-добра специалност от правото.   bouquet Пожелавам го от все сърце на всеки да намери правилния път  Hug
Виж целия пост
# 100
Сега като чета темата си мечтая след 5 години да споделяме кое дете в кой университет е прието и да спорим дали Харвард е по-престижен от Кембридж или медицината е по-добра специалност от правото.   bouquet Пожелавам го от все сърце на всеки да намери правилния път  Hug
Praynigот твоята клавиатура-в Божиите уши Laughing
Виж целия пост
# 101
е, на 500 места на пол за най-желаните гимназии, тъкмо 30 деца правят една паралелка в Немската например. Оттук 30, оттам 50, от трето място още 30..., и накрая се оказало, че минимум сто деца ей така, съвсем без да искат, се оказват с двоен хорариум математика, пък да си говорим после, че нямали допълнителна подготовка и защо изобщо другите се зорели да пращат на курсове и уроци, вместо на спорт!

вече са 26, обаче Confused

а всъщност колко часа е математиката по програма , спусната от МОМН, без да има допълнително СИП или ЗИП newsm78

Мисля, че или са 4 или 5 часа.
Виж целия пост
# 102
Сега като чета темата си мечтая след 5 години да споделяме кое дете в кой университет е прието и да спорим дали Харвард е по-престижен от Кембридж или медицината е по-добра специалност от правото.   bouquet Пожелавам го от все сърце на всеки да намери правилния път  Hug
Praynigот твоята клавиатура-в Божиите уши Laughing
в днешния вестник и един Солунски универитет много хвалят - 100-тина $ месечно + осигурено настаняване и храна + обучение изцяло на английски
Виж целия пост
# 103
Заключение : понеже исках и искам да съм полезна на мамите, които тепърва ще имат седмокласници - всеки преценява колко да се застрахова. Има и друга гледна точка и други разсъждения, различни от "безкрайни школи на всяка цена". Има немалко случаи на деца, постигнали целите си без това да ги довежда до прием на медикаменти или невъзможност да спят.
Спрях да споря с Andariel, защото тя не може да излезе от кръга на собствените си мисли, което пречи на възприемането й и спряхме да бъдем полезни.
Успех на всички дечица! Дано всяко постигне каквото иска, без значение дали се готви само или ходи на 5 места за подготовка. Hug
Виж целия пост
# 104
аз лично считам, че курсовете се налагат не заради родителски амбиции, а заради разминаването във учебния материал, начина на преподаване и оценяване и вида и начина на провеждане на изпита!

За качеството на подготовка в училището - че е възможно заради некадърно преподаване да се провали дете, което не се е подложило на доп.подготовка.

Дори да е много добре подготвено едно дете то не познава и не се е сблъсквало в училище с тестове във формата на изпита - нямам предвид, че някои учители ги прилагат - в програмата това не е заложено и редица учители не считат за необходимо да изпитват по този начин - освен предприемчиви преподаватели по БЕЛ, които вместо големи преразкази сега проверяват за 5 минути работите на децата, ползвайки шабнлон.

Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия