Мнения за школа "Междучасие"

  • 174 203
  • 670
# 480
А аз ако знаете как драпах да запиша моето при Симеонов в 5ти клас. Благодарение на една съфорумка с прието дете в СМГ, която ни отстъпи мястото му, успяхме.

Всичко започна страхотно, дори на мен ми се искаше да присъствам в часовете. Наистина забавен тип, но ако изобщо се появи. Но да не се повтарям, писала съм многократно за това. Подписвам се под всичко, което са казали една_мама и мандаринка.
А за домашните, дори в СМГ, където сега преподава на 5ти клас, не дава много домашни.
Виж целия пост
# 481

Някак много се сработи с Димова, ...

Мисля че като цяло децата я харесват, атмосферата в часовете е добра, включва всички деца в работата в час - това по разкази на сина ми, разбира се. Домашните не бяха в кой-знае какъв обем, нямаше много преразкази за домашно - това мога да го отчета като минус. Аз предпочитам повече неща за работа в къщи, но и да се проверят после. За седми клас се надявам да се увеличи обема на нещата за самоподготовка...
Като цяло мога да кажа хубави думи за Нела Димова  Peace

Съвсем същите наблюдения имам и аз, но не разчитайте, че ще увеличи обема на домашните и на преразказите за домашно в седми клас. За добро или за лошо, ще мога да кажа след НВО-то.  Peace  От една страна, и аз доста страдах в началото за липсата им. От друга страна, виждам как еднообразието в края на годината се натрупа и доведе до умора и отегчение - анализи, тези, тестове, пробни изпити - и в училище, и на курса - все едно и също. И си казвам, че май е било за добро това, че не ги натоварваше с големи домашни.
Съвет за компенсация на преразкази за домашно: детето да ходи на пробни изпити и в други школи. Хем тренира в по-реални условия, хем различни проверители го оценяват, хем внасяте разнообразие в съставителите на пробните изпити.
Виж целия пост
# 482
Мисля, че Симеонов не е нашият вариант тогава.
Моля, дайте предложения за друг преподавател по математика.
Виж целия пост
# 483

А за домашните, дори в СМГ, където сега преподава на 5ти клас, не дава много домашни.

А идва ли навреме за часовете, за школата? Стои ли целите часове при децата?

Извинявам се, че не е по темата за школата!
Виж целия пост
# 484
Здравейте,търся мнение за Нела Димова +Ник. Буюклиев  и за Кирил Тодоров +Св. Гьорева.За преподавателите по БЕЛ прочетох доста,но за Н.Буюклиев и Св.Гьорева-не намерих.Надявам се ако има дами,чиито деца са били при някой от тях,да споделят.
Виж целия пост
# 485

А за домашните, дори в СМГ, където сега преподава на 5ти клас, не дава много домашни.

А идва ли навреме за часовете, за школата? Стои ли целите часове при децата?

Извинявам се, че не е по темата за школата!

В СМГ в часовете ли? Съвсем навреме. В Междучасие - не. Или закъсняваше или ги зарязваше за половин час. От гледна точка на децата всичко е наред, на тях им е добре така.
Виж целия пост
# 486
Prizma, благодаря за споделеното  Hug
Аз съм го записла за догодина на продължи при същата двойка препподаватели, но имах колебания.
Съвет за компенсация на преразкази за домашно: детето да ходи на пробни изпити и в други школи. Хем тренира в по-реални условия, хем различни проверители го оценяват, хем внасяте разнообразие в съставителите на пробните изпити.
този съвет ми хареса, съвсем разумно звучи - така хем и различни преподаватели ги проверяват после, не е само Димова  Peace
Успех и да споделиш после "приет по първо желание"  Hug

Аз и за Буюклиев имам резерви, но не знам с кого да го заменя. Имам идея за частни уроци в комбинация с курса - имам такава опция. Буюклиев в началото каза, че целта им е усвояване на учения материал - групи А и Б от сборника и първи модул на НВО. Но това за шести клас. Важно е да се усвои този материал сега, да няма пропуски, че после е много трудно хем да се учи неразбраното, хем да се надгражда. По принцип съм съгласна с него, но пък не правиха задачи за описване, някакви по-сложни, а на пробните изпити им даваше...И тук съм си казала, че вероятно в 7 клас нещата са малко по-различни. Иначе човекът е симпатичен, типичен математик - не-особено разговорлив, но пък отзивчив. Ако някой има въпрос или притеснение - може да го потърси и да говори с него, детето е ходило да го пита за задачи, които са го затруднили, но не са от школата - не е отказвал помощ, напротив  Peace
Виж целия пост
# 487
Може ли да ми препоръчате учител по математика за 6 клас - това са учителите, които ще водят от сайта

•Светла Гьорева, 31 СУЧЕМ
•Николай Буюклиев, СУ “Св. Климент Охридски”, ФМИ
•Ваня Стоянова, 164 Исп. ЕГ
•Ирена Стайкова, 31 СУЧЕМ
•Красимир Кръстев, Образователен център “Междучасие”
•Васил Тинчев, СМГ

Дъщеря ми не случи на учител по математика в пети клас и като че ли намрази математиката, аз полагам доста усилия вкъщи,но явно не са достатъчно и искам да я запиша на школа още догодина
Кой според вас ще е подходящ, като се има предвид че около средното и под средното ниво и сяда с нежелание да решава задачи?

Благодаря предварително.
Виж целия пост
# 488
Никой ли не е бил при някой от тези учители?

Мнение и за Кръстев ме интересува.
Виж целия пост
# 489
Никой ли не е бил при някой от тези учители?

Мнение и за Кръстев ме интересува.

добър. е с децата, обяснява всичко, старае се да не остава нещо недоразбрано.
грипата която посещава моето дете (то е в по горен клас) често се случва дори да остават след занятието, за да си решават допълнително.
Виж целия пост
# 490
Записах дъщерята при Тодоров по БЕЛ, та всякакви мнения  за него ще са ми полезни. Устройва ме мястото и времето, не съм пробирала много Wink. По математика ще разчитаме на наученото от училище + пробни изпити през годината Grinning.
Виж целия пост
# 491

Успех и да споделиш после "приет по първо желание"  Hug


За приема ми е рано още да пиша, но поне да дам отзиви за точките на НВО по БЕЛ: 87т.
По-ниско от пробните изпити, на които обикновено се движеше ок. 93т.-95т., но аз и не очаквах на истинския изпит да е такъв резултатът.
Преразказът се доближава до очакваното от мен - 30.5т.
В първи модул е по-голямото разминаване - и от страна на хлапето заради 2-3 точки загубени от глупави грешки, но и заради оценяването. Не ходих да гледам работата, но при очаквани 61т. /при 6т. на тезата/, той има 56.5т. Мога да приема тезата му да е оценена на 4.5т., но това прави 59.5т., т.е. отнякъде губи още 3т. Според официалните критерии няма грешки за 3т., но специално за София-град се чу, че след началото на проверяването, поради доста високи резултати по БЕЛ, са "стеснили" критериите, така че най-вероятно от там идва разминаването. Освен тезата му да е оценена много ниско. Той пише добри тези, но неговата няма много общо с техните опорни точки, макар според критериите те да са примерни, а не задължителни.
Още един съвет - не разчитайте толкова много на оценките от пробните изпити и най-вече - разгледайте добре последните през 2-3 години какво е давано на НВО и какви са били точните критерии за оценяване. Важно е изписването на отговорите -  верен отговор, но записан с главна буква, или с цифра, или пък с малка буква, ако трябва да е главна, не носи точки. Работете върху това, как се записват отговорите в бланката, не само върху знанията.
Поупражнявайте и преразказите - у дома, или с няколко урока на частен учител /оказа се, че доста деца така са практикували, даже през цялата учебна година/.
Изтеглете от някъде "правилните" ключови думи.
Всичко това вероятно ще предотврати загубата на поне 4-5 точки, а може би и повече.

Виж целия пост
# 492
Благодаря за мнението, струва ми се много ценно....ние сме малко по-далеко от кандидатстването, но от сега събирам впечатления и информация.
Може ли малко повече подробности относно:

Поупражнявайте и преразказите - у дома, или с няколко урока на частен учител /оказа се, че доста деца така са практикували, даже през цялата учебна година/.
Изтеглете от някъде "правилните" ключови думи.


Нима правенето на преразказ не е включено в обучението в школите или не е достатъчно, или зависи от школата?
какво имате предвид под "правилните" ключови думи?
Благодаря предварително!
Виж целия пост
# 493
И аз благодаря за ценния съвет.  bouquet
Но и аз се зачудих тези неща не ги ли учат на курсовете, не им ли обръщат внимание там? - за изписването на отговорите в бланката и за преразказите, и правилните ключови думи?  Hug
Виж целия пост
# 494
1.За оценяването на пробните изпити - не съм се заглеждала, но май не санкционират изписването. Повече се проверяват знанията сякаш.
2. За ключовите думи - нямам точна информация, но ми направи впечатление, че почти нищо от изброените думи синът ми не беше използвал /май само две/, но пък е писал за други /важни според мен/ неща.
3. За преразказите - има учители в школите, които често дават преразкази за домашно, после ги проверяват и връщат на децата. Някои учители дори искат после децата да им предадат преразказите отново, вече преработени на база поправките. Има и школи, които имат специален ден за практикуване на преразкази и тези. Има и учители, които не дават често преразкази за домашно. Не знам кой е най-добрият вариант - в единия случай се хвърлят твърде много време и усилия, в другия случай може да липсва практика. Важно е да се намери баланс за конкретното дете - според това, към какво се стреми и какви умения то вече има.
При нас резултатът по математика беше важен, защото се утроява, и се радвам,  че не хвърлихме излишни усилия и време в българския, които евентуално щяха да донесат едни 4-5 точки отгоре, които обаче не са ни ненужни, т.к. и в момента балът стига за всяко желание.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия