СЕДМИ КЛАС - 19 тема - В очакване на 04.06.2013г.(2)

  • 26 314
  • 749
# 705
Аз нещо друго не мога да разбера, нали основната цел на задачите PISA са -да се разбере дали децата четат с разбиране. Кажете ми, моля, как да научим децата да четат с разбиране, като им задават на толкова важен изпит грешен въпрос и какво очакват от тях newsm78
Виж целия пост
# 706

Аз пак да помоля!  baby_neutralДами, споделете за Физиката в НПМГ
[/quote]

това открих:

 http://npmg.org/wp-content/uploads/2011/12/2012-fiz-var2.pdf
Виж целия пост
# 707
Въпросът е "През 2000 г п-вото ...........спада"
На графиката спадът е 1998 г! а през 2000 има възход. Какво още не е ясно?
Ако беше ПИСА по мат нали така щяха да я решат? Или ще се върим докато докажем колко са ни гениални децата: дават верни отговори на гешно зададени въпроси?

А щом има "възход" тогава каква е логиката на "сгрешилите"(прецизните,мерили с линийки,гледах едно такова по канал 1 ) деца да попълнят от другите думи,след като става въпрос за спад в задачата? Thinking
Виж целия пост
# 708
Въпросът е "През 2000 г п-вото ...........спада"
На графиката спадът е 1998 г! а през 2000 има възход. Какво още не е ясно?
Ако беше ПИСА по мат нали така щяха да я решат? Или ще се върим докато докажем колко са ни гениални децата: дават верни отговори на гешно зададени въпроси?

А щом има "възход" тогава каква е логиката на "сгрешилите"(прецизните,мерили с линийки,гледах едно такова по канал 1 ) деца да попълнят от другите думи,след като става въпрос за спад в задачата? Thinking
Именно! Най-справедливо е въпросът изобщо да не се зачита. От познатите ми деца, нито едно не се е поколебало да напише "рязко".
Виж целия пост
# 709
Това е миналогодишният изпит. Чакаме днешния.
Виж целия пост
# 710
Деска, не те разбрах. newsm78 Като премериш с линийката какво установяваш? Кога е спада?

Просто думите 2000, спад и графиката са несъвместими
Виж целия пост
# 711
Това е миналогодишният изпит. Чакаме днешния.


 newsm09

съвсем изтрещях .....
Виж целия пост
# 712
Относно НПМГ гледах им паралелката с физика и за мин. година и  на 3 класиране е имало свободни места. Peace Така , че успех .
 
Спокойно не се притеснявайте толкова. Всички ще влезнат там където искат. Peace
Преобърнаха ми се приоритетите и на мен.
Виж целия пост
# 713
А мен ме дразни АВТОМАТИЗАЦИЯТА  в цялата схема 7мокласно кандидатстване.Да решават тестчета до откат,че да се автоматизират.Тез отгоре при проверяването пак автоматизирани отвсякъде,сакън да не променят нещо....а после искаме мислещи деца. Sick
Виж целия пост
# 714
на това му се казва "стандартизация". Същото е и при чужбинските изпити, а американците държат първенството.
Виж целия пост
# 715
Деска, не те разбрах. newsm78 Като премериш с линийката какво установяваш? Кога е спада?

Просто думите 2000, спад и графиката са несъвместими

Ами точно де,защото са несъвместими,не мога да хвана логиката на децата ,посочили друг отговор от "рязко".Хайде наште тотаджии гледали на око,видяли спада резкия,ама другите....
И за мен най-редно е да се премахне въобще въпроса. Peace
Виж целия пост
# 716
Деска попита нещо много интересно, децата с линийките кой отговор са дали и какво е обяснението им за него? В смисъл кое ги е объркало?  Че не е спад? Дори да не е спад каква е обосновката промяната да е плавна, бегла или каквато там беше третата възможност. Интересно ми е защо някой е отговорил различно от рязко. И как е избрал измежду слабо, плавно и бегло...
Виж целия пост
# 717
Не искам да се намесвам в спора ви. Само да обърна внимание, че няма никакво значение дали ще анулират въпроса или ще решат да зачетат 2 точки за всички деца. Ако анулират въпроса, максималният брой точки ще е 98, при зачитане на 2 точки за всички максималният брой е 100. Като имаме предвид, че стандартната формула е (бр. точки + 68):28, при максимални 100 форлумата си остава същата, при максимални 98 точки може да решат да добавят 70. Така че анулиране/признаване е все едно, защото после формулата ще допълни липсващите 2 точки  Simple Smile
Виж целия пост
# 718
Лейди, в отговор на питането ти:  познавам две деца 7 клас , близнаци, момче и момиче ,  живеят близо до нас. Още след изпита ги питах. Момичето е много, ама много  добро по математика и съвсем логично е направило моментално засичане по абциса и ордината. Не ми казвай, изпитът е по БЕЛ. Упражнението е за аналитично четене, тоест комбинира в себе си и четивна култура , и умение да се борави с графика. Видяло е противоречието, мислило е, минало е и през 4-те отговора, загубило е излишно време ,  след което е заградило "рязко" като най-близко до идеята на кривата (пренебрегвайки обаче  написаната година), но с ясната мисъл, че е невярно. Думите й бяха - заградих по моему по-малко грешното сред  4-те грешни. Момчето е пълен  вей хайвей, разчита на девойката да го вкара в добро училище и призна , че на  пълно тото е заградило " рязко". Тоест дори сред "верно" отговорилите има деца , осъзнали грешката. Тях как да ги преброим или услужливо да ги прибавим към тези, според вас най-добре подготвените, които не са се поколебали и за миг и са дали "правилния отговор".. Wink И в темата има такива деца като тази девойка. Как да ги разграничим тях..
 Но таткото е писал писмо до МОМН с искането въпросът да бъде анулиран. Wink А е  филолог -  българска филология при това.
Виж целия пост
# 719
Още в началото писах, а и не само аз, доста от децата, видели рязкото покачване на въпроса за спад са отговорили нещо си, защото  са инструктирани да не оставят все пак въпрос без отговор, на някои отговорите са такива, които показват най-малък спад, но не виждам смисъл да се обсъжда кой е отговорил по-правилно на грешен въпрос, такъв няма.
Нито едно дете не може да отговори вярно на този въпрос, а при сбъркан въпрос - анулиране и толкова.  Кое му е трудното на мен не ми е ясно, признават си, че въпросът е сбъркан и го анулират, признават на всички по две точки или махат, но все пак правят нещо, а не мълчат 10 дни.
Вас това не ви ли притеснява- че от МОМН се крият като мишоци?

Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия