Сайтове за колективно пазаруване - да обсъдим сделките, тема 35

  • 67 687
  • 728
# 615
Днес взех този ваучер, петък заминаваме, после ще пиша отзиви:
http://o.grabo.bg/dvama-vav-velingrad-0g7q6tm

Аз ще чакам мнения. Надявам се, че за 40 Е/ден НВ е достатъчно добър  Hug
Върнахме се вчера. С доста смесени чувства съм. Първо имахме проблем с резервацията, при положение, че ваучерът се върти непрекъснато на оферта ни заявиха, че нямат места в следващите две седмици. Разбирам, че може да е пълно, но защо тогава не съобщят на Грабо и офертата да тече с начална дата от първите възможни дни за резервация? Адски подвеждащо! От Грабо обаче реагираха незабавно и успяха да ни настанят. Когато се настанихме всичко беше ок, до вечерта, когато се опитахме да доплатим за вечерите на децата - оказа се, че в компютъра им сме регистрирани за 2, а не за 3 нощувки. И нямали свободна стая, в която да ни настанят в третата нощ. Нито една!  Rolling Eyes Информирах Грабо и изявиха готовност за незабавно съдействие, в случай, че има нужда за това. Изчакахме до сутринта, за да говорим с главната рецепционистка. И двете рецепционистки се държаха изключително нагло, все едно ние сме им длъжни или виновни, което за мен е недопустимо поведение. Не присъствах на разговора, който се е проточил 20 минути, искали са ни ваучера (който дадох на тях), след като мъжът ми е предложил да отвори мейла и да го разпечатат на ново изведнъж са го намерили. Извикали са управителката, която естествено е уредила проблема и се е извинила за неудобството. Дописала е третата ни нощувка в компютъра пред очите на мъжа ми, който междувременно е видял, че има доста свободни стаи.  Wink За съжаление нещата не приключват до тук. На следващия ден следобяд ни спряха тока. Само на нашата стая, в хотела си имаше ток, като им сигнализирахме за проблема се оказа, че в компютъра нашата стая се води вече свободна и за това токът е спрян, а картата за влизане в стаята деактивирана.  #Cussing out За щастие на рецепцията е била управителката и проблемът се разреши в рамките на минута, придружено отново с извинения и недоумение как е възможно да се случи това. И тук приключват проблемите от този характер.
Втория ден преди вечеря нямахме топла вода, съответно не успяхме да се изкъпем преди вечеря и след кисненето в спа-то. Третия ден нямахме студена вода по същото време (а топлата беше вряла), само аз се прежалих да се изкъпя с врялата вода. Не благоволиха да допълнят с тоалетна хартия и с7ъс сапун и шампоан. А с тоалетната хартия беше драма, защото децата се качиха да гледат ТВ, докато ние се донавечеряме, като в следствие на това дъщеря ми е плакала половин час в тоалетната, че няма с какво да се избърше. След като слязох бясна на рецепцията, естествено се погрижиха.
И още разни такива дребни детайли, които като се насложат един върху друг и...водят до доста дискомфортно усещане.
Иначе успяхме да си починем, басейните са хубави, като цяло не съжалявам. Стаите са достатъчно големи, банята също е голяма. Храната не е цвете, но гладни няма да останете. На вечеря покриват диспенсъра с вода, което е доста дразнещо. Персоналът е ужасно отегчен и демотивиран.
Не мога да кажа нито, че препоръчвам, нито обратното. Написала съм нещата 1:1, всеки може да си прецени сам. И още веднъж подчертавам, че от страна на сайта за оферти имах пълно съдействие, така че с удоволствие ще ги ползвам за други почивки.  Hug
Виж целия пост
# 616
Здравейте момичета, имам закупен ваучер за плуване в басейна на хотел "Принцес", плюс едночасов масаж. Ваучерът изтича в края на месеца, ОБАЧЕ ми заявиха, че нямали свободен час за масаж, след което звънях няколко пъти и ми повтарят, че нямат свободни часове и ми отказват масажа. Днес отиде приятелка на място и си запази час за същия масаж, но естествено след като е заявила, че не е с ваучер. Какво да правя, това си е подигравка, аз купих ваучера именно заради включения масаж.Посъветвайте ме.

Aз бих се свързала със сайта, който е продал офертата. Или да се обадят на хотела и да ти уредят час, макар и след изтичането на ваучера, или да ти върнат парите. Дано да е сайт, който съдейства в случаи като този.
Виж целия пост
# 617
Някой да има представа от това място:

http://grabo.bg/sofia/fresh-i-melba-0f3ut
Виж целия пост
# 618
Вчера си взех ваучер за Пица Рим.
Днес ще си поръчаме.
Някой да има отзиви за нея
Виж целия пост
# 619
Има доста отзиви-прочети няколко страници назад,коментирано е нееднократно!!!
Виж целия пост
# 620
Мисля за първия учебен ден на детето да купя от тези мъфиниhttp://www.lapni.bg/offer/7413 да се почерпят децата, Моля да ми кажете отзиви, не ми се иска да се изложа , защото става въпрос за деца.
Извинявам се ако е коментирано.  bouquet
Виж целия пост
# 621
Ехо, привет и от мен. Досега не съм се възползвала от ваучери за стоматологичен преглед, по-специално за премахване на зъбен камък, но ще ми се наложи. Моята зъболекарка ми взима близо 100лв., а в момента сме след море, в нов апартамент с ипотека, с една дума вече не мога да си я позволявам. Искам само да попитам ако някой е наясно защо с ваучери излиза по 15-20лв, а регулярната им цена е доста по-висока. Имам предвид дали не работят с по-некачествени материали (особено за пломби) и евтиното да излезе по-скъпо. Въпросът ми е специално за този тип услуга, иначе в останалите сектори (туризъм, заведения и стоки) нещата зависят повече от отношението на хората, а не от материалите. Ясна ми е политиката с ваучерите-ако ти хареса да се върнеш пак, но примерно една пломба може да разбереш чак след няколко месеца, дори години дали е направена качествено или не. Друг е въпросът, че може и без ваучер да попаднеш на некадърник. Затова винаги съм била на принципа, че щом съм доволна от някого, няма да го сменя, но ето че човек не е трябва да се зарича...
Виж целия пост
# 622
Мисля за първия учебен ден на детето да купя от тези мъфиниhttp://www.lapni.bg/offer/7413 да се почерпят децата, Моля да ми кажете отзиви, не ми се иска да се изложа , защото става въпрос за деца.
Извинявам се ако е коментирано.  bouquet

Писано е в темата на 9 юли, 16 и 18 август. От август са отрицателни.
Виж целия пост
# 623
Тaня67 , Благодаря ти, мисля да поръчам, пък на място ще реше дали да ги дам за децата, ако не колегите ще почерпя Grinning
Виж целия пост
# 624
sessil79, специално за зъбния камък не се влагат скъпи материали, в крайна сметка това е почистване с ултразвук, да те намаже с някоя паста или да ти даде да си жабуркаш устата с някоя течност. Просто като услуга го предлагат скъпо (както в прочем почти всичко в БГ)

За Пица Рим, аз лично съм доволна. Преди още да пуснат ваучери от работата сме си поръчвали оттях салати. Винаги за по-малко от час са били доставките. Вчера обядвах с пица оттях с ваучер. Хапнах си я като попско прасе)))) За тов днес съм на диета)  Mr. Green
Виж целия пост
# 625
ina.gg, благодаря ти за отговора. Прегледах офертите и се спрях на две. Като се върна ще дам отзиви, Мисля, че някой беше похвалил д-р Светлана Борисова и клоня към нея. Отзиви за Надя Станчева?
Виж целия пост
# 626
Някой да има представа от това място:

http://grabo.bg/sofia/fresh-i-melba-0f3ut

Мисля, че се сещам къде е. Без да съм влизала, впечатлението ми е, че е малко, и че няма масички на открито. Но пък за трите неща цената е трепач  Laughing
Виж целия пост
# 627
ivonska ходила съм няколко пъти там (все вечер) но  не е лошо мястото, виж не знаех,ч е предлагат мелби Simple Smile
Виж целия пост
# 628
Някой може ли да ми предложи добро суши? Преди си спомням, че имаше една ужасна фирма, която постоянно се преименуваше  Stop, но отдавна съм им изпуснала следите, а мноооого ми се яде суши в голямо количество  Mr. Green
Виж целия пост
# 629
Някой може ли да ми предложи добро суши? Преди си спомням, че имаше една ужасна фирма, която постоянно се преименуваше  Stop, но отдавна съм им изпуснала следите, а мноооого ми се яде суши в голямо количество  Mr. Green
Кабуки и Sushi i mochi и разбира се Happy когато пуснат оферта
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия