Третокласници - 2

  • 47 574
  • 737
# 675
Салабашев ще е на 7 декември тази година. Peace
Нищо кой знае какво не е направил на това състезание,но понеже се водя от класацията се радвам,че с покачване на трудността на задачите не изпада надолу в нея,а напротив изкачва се.Това ми е показател някакъв! Peace
Иначе на него всички състезания са му "трудни" и аз като нематематик (ама много съм зле) май единственото,което мога да отлича като трудност е Салабашев.Там ми се струват по-логически,с по-дълги и засукани условия ,последните задачки са си с отворен отговор,а последната си иска описание. Simple Smile
Виж целия пост
# 676
Виждам ,че сте на математическа тема. Та в този ред на мисли  ще помоля да ми помогнете за една домашна.
Подреди следващите числа в редицата:
137, 237,437.................
600,590,570.................
 Имам предположения ,но математиците да кажат   Grinning
Виж целия пост
# 677

137, 237,437.................737Ако прибавяме към предходното число 100, 200...
600,590,570.................540,500Ако от предходното число вадим 10, 20, 30...
Това ми е идеята, не съм сигурна, че е вярно!

Виж целия пост
# 678
137,237,437,837,1637,3237....Тук не съм въобще сигурна. Thinking
600,590,570,540,500,450...

С моя математически мозък толкоз. Rolling Eyes
Гледаш зависимостта,с която намалят или се увеличават числата.

А това е от малкия :

137,237,437,537,737,837,1037..
600,590,570,560,540,530,510...

Като гледам,с него търсим под вола теле. Mr. Green
Виж целия пост
# 679

137, 237,437.................737Ако прибавяме към предходното число 100, 200...
600,590,570.................540,500Ако от предходното число вадим 10, 20, 30...
Това ми е идеята, не съм сигурна, че е вярно!


И аз го мисля ,че е така. Следвам същата логика като теб.
Виж целия пост
# 680
137,237,437,837,1637,3237....Тук не съм въобще сигурна. Thinking

И този вариант го прехвърлих, но ми се стори труден за тяхната възраст! Laughing
А отначало даже не видях, че няма 337, и мислех, че само първата цифра се променя с една еденица.  Blush Blush Blush
Виж целия пост
# 681
137,237,437,837,1637,3237....Тук не съм въобще сигурна. Thinking
600,590,570,540,500,450...

С моя математически мозък толкоз. Rolling Eyes
Гледаш зависимостта,с която намалят или се увеличават числата...

И аз имам същото предположение, но моето мнение не е меродавно, защото съм мноооого далече от математиката.  Embarassed Детето не си е вкъщи за да го попитам. Мисля, че и той ще следва същата логика, като детето на Деска.

lora04 , тук не е точното масто на тези въпроси. Отиваш в математическата тема и там няма начин за минути да не получиш търсения верен отговор. Ако не друг, главният експерт по математика Дидева   bouquet , ще ти помогне.
Виж целия пост
# 682
Виждам ,че сте на математическа тема. Та в този ред на мисли  ще помоля да ми помогнете за една домашна.
Подреди следващите числа в редицата:
137, 237,437.................
600,590,570.................
 Имам предположения ,но математиците да кажат   Grinning
ние имахме подобна задача, но не съм сигурна, че точно това е решението - трябва да схване детето, че числата се изменят първо със 100, след това с 200, т.е.
137, 237, 437, 537, 737, 837

за втората аналогично - с 10 и после с 20

600, 590, 570, 560, 540, 530 и т.н.

но при нас бяха с 5 и 10 и 10 и 20

ха, мисля като малкия на Деска, и моя малкия мисли като него  Laughing
Виж целия пост
# 683

137, 237,437.................737Ако прибавяме към предходното число 100, 200...
600,590,570.................540,500Ако от предходното число вадим 10, 20, 30...
Това ми е идеята, не съм сигурна, че е вярно!


И аз го мисля ,че е така. Следвам същата логика като теб.

И при нас май днес ще им е за домашно това в уч.тетрадка.
Мисля да е така.
А не да се редуват през 100, 200, защото няма достатъчно числа, за да се види тази закономерност.

Браво на участвалите в ЧХ и представянето им!

    Ето задачите за 3-4 клас, за който се интересуваше.   
Виж целия пост
# 684
Ще пробвам дребния в домашни условия! Мерси!  bouquet
Виж целия пост
# 685
Аз лично съм доволна от представянето на ЧХ. Само ще вметна за тези,  които искат да се пробват догодина... решаването в къщи е различно от решаването на състезания и моето мнение е да се пускат децата, за да свикват с формата.
Освен това, тези състезания тренират и много други аспекти от развитието, като реакция под стрес, съсредоточаване, ако щете дори и дори самостоятелност, трябва да се сбориш с логистиката в непозната среда да намериш стаята си, да си подпълниш бланката и т.н.
Виж целия пост
# 686
Да, определено е различно у дома и там. Моят син винаги се представя по-добре на състезанието, отколкото у дома - там се мобилизира и се концентрира. Сега е решил вярно цели 13 задачи (в НПМГ има само едно дете с решени вярно 14 задачи), а у дома повече от 6-7 не решава вярно.
Виж целия пост
# 687
Този път няма да казвам нищо,чакам.
Това което ми каза детето е,че не може да отиде да обядва,защото Морио го чака да го бие,пак не знам какво става в училище.Няма да казвам нищо докато не изясня случая.ДДа не излезе пак прибързано.
Виж целия пост
# 688
Здравейте, момичета!

Моята третокласничка се е записала за СМТ на 9.11. и ми се иска да порешава задачи от последните 4-5 години. Намирам информация за състезанията от  2000-2003 г., 2010 и 2012 г.
Задачи за 3 клас от 2009 и 2011 г. никъде не открих в нета. Някой да има идея от къде мога да ги сваля?
Виж целия пост
# 689
Привет дами  Grinning и успешна нова седмица !
Излязоха резултатите и в СМГ от ЧХ . Моите калпазанки имат 61 и 64 точки - тотал щета.  Crazy
Вярно е, че е първо състезание, ама едната е оклепала прости аритметични сметки още на 2-ра задача, а и двете имат по още 2 вярно решени задачи с грешно пренесени отговори на листа. Ако ги бяха пренесли вярно щяха да имат по 75 и 78 точки . Опитвам се да не се ядосвам, ама това явно и това трябва да се тренира, защото е много важно.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия