AVON само за представители - КАМПАНИИ 15+16 - Тема 121

  • 36 505
  • 773
# 555
Здравейте, момичета!  Simple Smile Интересува ме дали прахообразната пудра Ideal Flawless, цвят Fair е прекалено светла?  Rolling Eyes
Виж целия пост
# 556
     За сниманото от ФЕЯТА интервю ще кажа само, че в СеЛВиево може и злато да взимат с по 350-400 лв. поръчки... Те правописните грешки не оправят, вие искате да смятат.
     Днес пуснах една голяма поръчка, сега треперя в какъв вид ще дойдат нещата, че като знам как редят... пък сега е време за подаръци и е добре да са във вид. Тревожа се и в каква опаковка ще дойдат кремовете от задна корица, щото не знам какъв кашон ще отворят, като пълнят моите, пък ги искат в такава. Пък как ще ги изнеса от пощата и занеса на работа, хабер нямам.
    В крайна сметка каквото - такова. Желая ви здраве и хубави поръчки!
Виж целия пост
# 557
Аз няма да я бавя толкова. Максимум 5-6 дни ще е и зависи от това, кога ще ми изпратят кода на ваучера по кредитната карта. Падежът по фактурата ми е на 21.11. Вече ще съм в новия отчетен период на кредитната и е въпрос на дни да ми излезе извлечението и най-вече - да закачат ваучер по нея. Това ми е цялата тънка мисъл. Да изчистя фактурата след като го регистрирам, за да не ми виси в пространството с неясна дата на "използване" после, че не се знае кога ще имам пак поръчка през моя профил.
Това правя и аз често. Ако фактурата изтича на 21, плащам на 20-ти следобед, като изчаквам първо да излезе извлечението.Проблеми и последствия няма, защото директно на 10-та минута в баланса се изписва " минус еди колко си лв." -  аз вече съм прекрачила успешно в новия отчетен период и то с чистата съвест на добър платец.Без обаждания от лидер, без последствия и намален рейтинг.

Интервюто не съм снимала аз, но сложих снимки от руски сайт и 20 мин след моя пост са поставени същите снимки....няма нужда от такова пълнене на темата с едни и същи снимки.
    Снощи пуснах, днес пак имам поръчка  за пускане, .....на последна дата ще е от последната колежка, която изчаквам да реши и най-вече да намери време да уточним  избраното от нея. Някои хора обичат да се мотаят не с дни, а със седмици.Носят си листчето в джоба, но все не им стига времето за крайното уточняване.
Виж целия пост
# 558
Привет момичета,
сега си пускам поръчката...програмата с 30 брошури е прекратена тази сутрин, поради изчерпване на каталозите  newsm78
Много била търсена...здраве да е.
Яд ме е и за мъжкия часовник за 24,90.
Някоя от Вас дали го е взела и ако е удобно една снимка поне да го видя, пък ще мисля нещо.
тази К добре се справих, за мен май нищо, /ако не светнат часовниците/събирам за следващата  Grinning
Хубава вечер
Виж целия пост
# 559

обаче аз си задавам въпроса- в рамките на тези 16 дена от датата на фаактурирането можеш да пуснеш още поръчки - толкова, че да изчерпаш кредитния си лимит. ето това не е домислено според мен от Ейвън.

Задържали са ми поръчка и то за някаква мижава сума /получена от сторниране от моя страна и после пък те са го сторнирали от следваща поръчка/. Води се като неплатено в срок и въпреки че кредитния лимит е 1000лв не можах да пусна, докато не си го получиха по банков път. Та, според мен-не може.
Виж целия пост
# 560
Привет момичета,
сега си пускам поръчката...програмата с 30 брошури е прекратена тази сутрин, поради изчерпване на каталозите  newsm78
Много била търсена...здраве да е.
Яд ме е и за мъжкия часовник за 24,90.
Някоя от Вас дали го е взела и ако е удобно една снимка поне да го видя, пък ще мисля нещо.
тази К добре се справих, за мен май нищо, /ако не светнат часовниците/събирам за следващата  Grinning
Хубава вечер
Аз поръчах на приятеля ми мъжкия часовник и на него много му хареса, а на мен не толкова..... В момента не е при мен часовника за да го снимам.
Виж целия пост
# 561
Петя, какво имаш предвид относно часовника? Простее ти или много жълтее, или не е удобен?
Виж целия пост
# 562
     За сниманото от ФЕЯТА интервю ще кажа само, че в СеЛВиево може и злато да взимат с по 350-400 лв. поръчки... Те правописните грешки не оправят, вие искате да смятат.
     

Това не го знаех, а звучи логично.Тогава  извинявам на ейвън за упрека, в този аспект обикновените пресметки не важат....  но пък и те щом имат такова районирана политика по-добре да не се обвързват с числа в такива общонационални статии.
 
А за правописните грешки и аз не го разбирам, не само вкаталозите а и в Фокус  ooooh!. Така като гледам са грешки на "пръстите" а не на незнание, обаче ние тук в бг-мамма си пишем както ни дойде, а те правят са официално издание.


     ......сега треперя в какъв вид ще дойдат нещата, че като знам как редят... пък сега е време за подаръци и е добре да са във вид. Тревожа се и в каква опаковка ще дойдат кремовете от задна корица, щото не знам какъв кашон ще отворят, като пълнят моите, пък ги искат в такава.

Това и мен ме обезпокои- но все си викам- на мен ли ще се случи ...
Виж целия пост
# 563
За нивата в ТОП-клубовете според мен не трябва да има райониране в рамките на страната.
Не е справедливо, а и според мен не е така! Според мен, сумите са едни и същи за всички ... сл. път като звънна по някакъв повод в кол-центъра, дано се сетя да ги попитам.
Виж целия пост
# 564
Момичета, продължават нервите с тея брошури.  #2gunfire

Миналата капания се оплаках, че бяха изчерпани. (Тук е мястото да благодаря на няколко дани от темичката ни, които ми предложиха от техните. Много мило ми стана! Blush) И именно заради този проблем  сега си издърпах поръчката напред и какво да видя днес във фактурата – вместо 5, фактурирани 3.  Shocked От кол центъра ми викат – „ама вие не получихте ли съобщение по и-мейл / смс, че комплектите тази кампания са с редуцирани бройки брошури поради големия интерес.“ НИЩО не съм получила. И сега – оправяй се. Така че – имате го предвид, че ще получите по-малко брошури от заявените.

Миналата камапния писах гневно писмо оплакване до прословутия Ейвън – никакъв отговор. Препратих го със запитване какво става – пак нищо. Е коя уважаваща себе си компания не отговаря на и-мейли?!?
Виж целия пост
# 565
това интервю е в стила на Ейвън, всичко е чудесно и прекрасно, колко е лесно да продаваме и т.н. който е бил на техни конференции знае какъв е духа (който ме дразни жестоко, сякаш тия хора не знаят в какъв свят живеем....като инопланетяни са....може да си основат паралелно общество на планетата Ейвън  Mr. Green)
след като ги оплюх подобаващо да похваля три продукта  hahaha все пак и ние нормалните същества трябва да продаваме.....
1. маска за коса с маслина Планет спа - знам, че е обсъждана многократно, но аз я открих като продукт наскоро, вече почти ми свършва опаковката - прави косата невероятно мека, бляскава и плътна и не омазнява много....определено ще повторя
2. шампоан и балсам с аргинин   - дали ще ползваш само шампоана или идвата продукта, резултата е страхотна коса....
3. спрей за бельо с лавандула Планет спа - отначало май не разбрах какво точно си поръчвам и се пръсках по себе си, обичам миризма на лавандула...после като се зачетох, установих, че това е ароматизатор за дрехи, напръсках всички чекмеджета и гардероби, спално бельо, хавлии - резултата: каквото и да отворя у нас навсякъде лъха нежен аромат...
Виж целия пост
# 566
Да се изкажа за часовника за 24,90 - мъжкия Simple Smile

Аз си го поръчах. Ами, хубав е, не жълтее прекалено, не изглежда евтин, но има нещо, което на мен не ми харесва. Не мога да определя какво точно, но има нещо.
Но ще си го нося, както казах - хубав е  Peace
Довечера може да го снимам, като се прибера, че не съм го сложила днес. Simple Smile
Виж целия пост
# 567
Петя, какво имаш предвид относно часовника? Простее ти или много жълтее, или не е удобен?
На мен специално ми жълтее малко в повече.
Виж целия пост
# 568
Привет момичета,
сега си пускам поръчката...програмата с 30 брошури е прекратена тази сутрин, поради изчерпване на каталозите  newsm78
Много била търсена...здраве да е.
....

Не е прекратена тази сутрин, а от вчера даже. Мога само да ги поздравя за поредната кукичка, която метнаха в рибарника, но не прецениха, че обитателите му са по-изгладнели и тоя червей, дето са го закачили, за никой няма да стигне. БРАВО! Как да не им ръкопляска човек за поредната простотия и динена кора, която подложиха на представителите. Нещо нямам спомен този път да са упоменавали, че е до изчерпване на количествата. Но и да са го направили още по-зле. Отново напред излиза нескопосаната им планировка на мотивационните.

После ще ме поздравяват със специален мейл "Скъпа `ТуиГ, компанията ти благодари, че си такъв активен представител!" Смешници. От повече от година проспивам две кампании и на третата изпращам нещо малко. Всъщност едва сега за последните к.13-15 пуснах в три поредни само мотивационни неща - т.е висок процент за конкретни продукти и отново изпаднах в летаргия. А те поздравителен адрес ми пратили. И аз ще ги поздравя с песента "няма да си платя сметката навреме", нищо че нахално ме известихте сутринта за изтичащия срок. И банката ми прати честитка /преди тях/ за излезнал баланс по кредитната карта. Първият по време е първи по право. Това го учим в първи курс на следването в университета. Така че Ейвън са извън семейната томбола за близките няколко дни. Всъщност от тях зависи кога ще им платя. Колкото по-бързо ми пратят ваучера, толкова по-бързо ще си получат и парите по баланса.

И да не съм толкова зла, искам много да благодаря на As-q, че ни помогна в трудния момент с липсващите брошури. Няма представа как ни спаси кожите от клиентски линч.  Hug  Hug  Hug
Виж целия пост
# 569
     Фейче, извинявай, сигурно съм се объркала заради дублираните снимки.

     Изобщо не съм имала предвид, че нивата зависят от региона, а че щом си позволяват да сгрешат името на града, при това написано с главни букви, не им е и минало през ума да се замислят дали в написаното от тях има логика и дали сметките са верни.
     Тези интервюта винаги пропускам, понеже, както и други са писали, са ми твърде напудрени и далеч от реалността. Има и други детайли, като например, че всеки месец раздавала 20 каталога на постоянни клиенти, 1 оставяла за себе си, а 9 заделяла за нови клиенти. Е, как пък един от новите на стана постоянен, да мръдне тая бройка от 20? И как навсякъде предлагала продукти със 100% гаранция, видите ли!
     Изобщо, компанията наистина се държи, сякаш е на друга планета. Фактът, че ни питат какво да ни подарят, за да продадем НАД 20 парфюма по 35-45 лв., ясно говори, че изобщо не са на мене си.

     Това с брошурите е много некоректно. Значи ли, че ако пускаш поръчка в края на кампанията, може и една да не ти пратят? Аз до преди да стигна нивото, което ми позволява да раздробявам поръчките, пусках наистина в последния ден. Редовно ми сменяха продукти и бонуси, но и без брошури да остана...
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия