СЕДМИ КЛАС - пробни изпити в захлас - тема № 39

  • 56 033
  • 743
# 15
Минимо, и моята щерка не върна теста...Даже не знам колко има...Питах няколко пъти - не им ги била върнала още... Thinking и аз повече не съм се  сетила да питам...

Много доволна от школата по математика - благодарение на нея почнаха да идват и първите шестици...досега винаги е била между 4 и 5...
По БЕЛ още не са започнали с допълнителната подготовка, та малко съм се притеснила и май ще взема да я запиша и по БЕЛ, там дето ходи по математика /стига да има места/
Виж целия пост
# 16
svet65, и при моя младеж е така, правилата са само за упражненията по граматика,
в свободен текст си пише и прилага граматиката съвсем "свободно" - почти без запетаи,
с пълен и кратък член както дойде и други такива орнаменти. И аз ще съм благодарна за
помагало с текстове за редактиране (и отговорите към тях, за всеки случай  Embarassed)

Моят син пише сравнително правилно и в свободни текстове – но аз се чудех може ли вече да пише 100 % правилно (е, добре, 99 %). Иска ми се, ама…
Засега за редактиране мисля да „обера“ от всички досегашни НВО-та, от ПИ, от стари контролни и сборници. Може би най-простото е да се вземе един „нормален“ текст и да му се махнат някои запетайки и членове, да се сменят букви в правописа и да се даде така – хем и ние ще сме сигурни за отговорите. Само време да има (за мен и ученика)…

По Технологии правят чертежи - с изискване за перфектност - 5.50 само при едни неправилни стрелкички или зацапване на листа. Доста време отнема довършването у дома. Намирам нещо полезно в това.
По Изобразително изкуство е играене кой на каквото иска - телефон, карти, говорене. По една-две шестици на срок (т.е. добри рисунки) са нужни за оценка за срока... Тъкмо му купих скъпи хубави цветни моливи тази година, а още са на графики (ще използвам аз моливите явно...). Все пак и по двата предмета доста неща понаучи от 5 до 7 клас, след като от 1 до 4-ти класната почти не ги провеждаше - само за БЕЛ ги използваше. Въпреки че съм максималист в облатта на БЕЛ, бяха недоволна, че пренебрегва трудовото и рисуването - хем бяха нужни за почивка, хем се придобиват някакви умения и по двата предмета. Сега се чудя как допуснахме това и си мълчахме родителите...

А за говоренето всъщност по почти всички предмети е така, с някои изключения обчаче - значи все пак има някои успешни методи от страна на учителите (най-вече естествено внушен респект - учителката по English) за постигане на някаква нормална дисциплина в часовете ...
Виж целия пост
# 17
Моята е разбрала неправилно моите съвети да набляга тази година на мат. и БЕЛ и напълно е занемарила останалите предмети.
Миналата седмица седяхме да наваксваме 11 урока по физика. Добре че това е моята материя, сравнително бързо стана и ме благославяше как след моите обяснения вече разбирала всичко което госпожата казва и и било супер лесно.
Та с физиката добре, ама какво ще правим с география, история, биология ... там на мен ми трябват няколко дни за самоподготовка само, не знам как ще я караме кой ли знае колко урока чакат да бъдат поне прочетени  #Crazy
Виж целия пост
# 18
При нас географията се оказа голям проблем, децата от класа твърдят, че госпожата не им предава уроците, а цял час изпитва и последните минути им диктува плана за новия урок. Моята по този предмет няма оценка по-висока от 5, на входното има 4. Снощи седнах да уча с нея, защото искала днес да вдигне ръка да я изпитат, учихме до късно и преди малко госпожицата се връща по никое време от училище, забравила си  учебника и атласа  ooooh!. Решила в часа по технологии да преговаря по география и така е открила липсата навреме, добре, че живеем близо до училище. По математика правят доста контролни, освен това, който няма молив или линия, бива изпитан и мой та дъщеря се запасява с няколко моливи и линии да спасява забравилите.
Виж целия пост
# 19
По Технологии правят чертежи - с изискване за перфектност - 5.50 само при едни неправилни стрелкички или зацапване на листа.
Да се успокоя, че не е само при нас.  Grinning
От прочетеното в темата виждам, че май навсякъде има предмет(и), които се оказват костелив орех по една или друга причина.
Виж целия пост
# 20
Ако правеха чернежи по технологии със сигурност щях да знам, защото щеше да търси помощ от мен.
По рисуване всяка божа седмица се рисува нова рисунка. Обикновено учителката казва коя картина да прерисуват от учебника, творчеството е сведено до минимум. Ей-на, за другия понеделник е Изглед през прозорец.
По литература за миналия понеделник имаха отговор на литературен въпрос Картината на героичната смърт в "На прощаване" по зададен подробен план, сполучлив!,  а тоя понеделник - характеристики на 4-5 героя от "Немили-недраги". Синковецът много се натъжава от тая творба, честно ви казвам... Днес групово ще поръчват някакво помагало по БЕЛ, което струвало 7 лева (с отстъпката).
Недоволна съм от това, което правят по математика - взимят урока, решават примерните задачи от учебника, домашното е задачите от учебника и.... финито! За къкъв ........... го купихме тоя сборник?!?...
Виж целия пост
# 21
По Технологии правят чертежи - с изискване за перфектност - 5.50 само при едни неправилни стрелкички или зацапване на листа.
Да се успокоя, че не е само при нас.  Grinning
От прочетеното в темата виждам, че май навсякъде има предмет(и), които се оказват костелив орех по една или друга причина.
Обаче пък има учители, които им създават по-големи трудности с предмета (ето по Технологии) и пак ги обичат, а други, при които е "пей сърце" (сега със заместничката по математика е така), са им неприятни,  безлични... Поне отношението на моя син е такова, сигурно има и деца, които се радват по математика да няма домашни и в час да си "лежат"...

Направо в училище виждам едно умалено копие на живота "навън" (засега детото доста разказва как е минал всеки ден). Просто някои учители успяват да "влязат под кожата" на учениците по един много мек и естествен начин и така всичко протича спокойно. Например по английски само като видях тази малка женица до едни други високи наперени учителки... А какъв авторитет, каква атмосфера в часовете й - с мекото й несилно гласче, с една спокойна усмивка... Без крясъци и заплахи... Някак естествено й се получава. Сигурно има и други учители с тихи гласчета, но не при всички се получава така с дисциплината. Защото и децата ни са едни (като нас едно време май) - искат "добри" учители, без викане, но са готови да им се "качат на главата" при по-свободни условия. Явно при единици учители е "златната среда"...

Виж целия пост
# 22
Моят син ще ходи на пробни изпити в Милениум в събота сутринта. Дано им дадат тестовете за вкъщи да  ги разгледаме след това. Мисля да отиде и в СМГ на 1 декември, ще ми се малко да се стегне като види другите деца на какво ниво са.
Виж целия пост
# 23
  bouquet Само ви чета, и с изумление оставам как всеки сваля тестове и децата решават.... моята щерка решава само задачи от домашните и школата... повече ни грам.... newsm78 в крайна сметка, колкото й стигнат силите.
Виж целия пост
# 24
Благодаря за темата  bouquet
Аз мисля засега да задържа с пробните изпити, според мен е твърде рано. ПИ в нашата школа започват чак декември, мисля че това е оптималното, тогава поне ще имат натрупан материал и съответно знания.
Моята пък както е мързеливичка и лежерна, взе че реши няколко от тестовете по мат., качени в пощата и обяви, че са много лесни Shocked Crazy...в училище вижда зор на ЗИП-а, сигурно затова. Да видим колко ще са й лесни на изпита Thinking.
Преразказите обаче са й гола вода, тепърва ще ги учим. Учителката в школата им казала, че не е проблем да ги преписват дори отнякъде, така щели да се учат и да трупат лексика. Та сега процедираме така - тя пише каквото пише, после аз й го преправям, а тя го преписва. Мисля, че помага. Спомням си, че и на нас навремето ни даваха готови теми да учим, макар че аз не съм го правила, де, не ми харесваха и си ги пишех сама Laughing.
Виж целия пост
# 25
 bouquet Само ви чета, и с изумление оставам как всеки сваля тестове и децата решават.... моята щерка решава само задачи от домашните и школата... повече ни грам.... newsm78 в крайна сметка, колкото й стигнат силите.
И аз мисля, че е престараване, но като виждам, че въпреки втората смяна пак има по няколко часа на ден (общо) за компютър, Nintendo, четене на роман, писане по японски, говорене (над час понякога) с приятел по телефона, може да отдели още мъничко за "крайната цел".

Ето примерът от тази сутрин: 10 минути за домашното по английски и беше готов пак да седне на компа (по английски не учи, защото смята, че го знае), казах му - още един предмет; след още 10 минути пристига готов и с математиката (въпросната госпожа с малките домашни). Снощи си научи по география (също за 10 минути, малко повече отнема само когато имат домашно в контурните карти). Затова след малко като приключи телефонният му разговор на тема аниме новини, ще дам за около половин час някой пробен изпит по БЕЛ от пощата (без преразказ, за него трябва отделно време) или задачите от частната учителка по математика.

С нетърпение чакам първия пробен изпит по математика във Варна (кога?), защото нямам представа как е положението там. По БЕЛ знам, че е добре, макар че тези предмети са  едно безкрайно море... Не знам как щеше да е всичко, ако не работех у дома. Възхищавам се на децата, които сами си организират времето, аз общо взето помагам все още за разпределянето...

'Кафе с мед', и аз мисля (и учителката по БЕЛ), че може да се помага с преразкази и съчинения – придобива се опит с тези насоки, е, не чак преписване. Дано все пак след 8 клас могат и сами все по-добре…
Виж целия пост
# 26
Момичета, преди малко качих и нашият пробен вариант от 02.11.13 по БЕЛ на МЕЖДУЧАСИЕ. За жалост обаче нямам отговори. Ако някой може да помoгне с верните отговори ще е супер.
Виж целия пост
# 27
Ох, и при нас е голяма мъка с математиката. Учителката им явно не умее да обяснява, не им се дават много  домашни, все още не са стигнали до геометрията. Това си е традиционно. В допълнение и недолюбването от страна на щерка ми към предмета  ooooh! Сега цяла седмица ще ходи на уроци извънредно, за да успее да хване цаката на разлагането. Надявам се за контралното в петък да е готова.
С БЕЛ е по- уверена и се справя. Още има да изчиства доста неща, дано успее.
Много ми се цупи и сърди, че я "юркам" непрекъснато. А и на мен вече ми омръзна, но... няма начин. Ще се тормозим взаимно още доста време.  Hug
Виж целия пост
# 28
Момичета, преди малко качих и нашият пробен вариант от 02.11.13 по БЕЛ на МЕЖДУЧАСИЕ. За жалост обаче нямам отговори. Ако някой може да помегне с верните отговори ще е супер.
Това е и нашият тест. Peace
Имам отговорите на девойката, но не знам кои от тях са верни.
Нямам сили и време да проверявам.
Виж целия пост
# 29
Благодаря на момичетата, които качват пробни   bouquet.

Моето дете е в събота - на БЕЛ и Мат. В повечко ми се струва - 5 часа. Боя се, че ще загуби концентрация за втория изпит. На следващите пробни вероятно ще го запиша и в Междучасие, да порешава по-трудни задачи.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия