Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какво да правя, ако поръчката ми не бъде изпратена?
Как мога да коригирам рейтинга на продукт от AliExpress?
Как мога да избегна проблеми при пазаруване от AliExpress?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какво да правя, ако поръчката ми не бъде изпратена?
Ако вашата поръчка не бъде изпратена и продавачът не отговори на запитванията ви, може да се наложи да отворите спор и да поискате възстановяване на сумата. В случай на отказ от страна на продавача, можете да се свържете с платежната система, която сте използвали за извършване на плащането, за помощ и информация относно възстановяването на средствата.
-
Как мога да коригирам рейтинга на продукт от AliExpress?
За да коригирате рейтинга на продукт от AliExpress, посетете раздела „Начална страница > Отзиви за купувачи > Получени отзиви като купувач“ и намерете съответната поръчка. Важно е да бъдете обективни и да опишете разликите в коментара, като имате предвид, че някои продукти може да не отговорят на очакванията ви, но все пак са приемливи за вас.
-
Как мога да избегна проблеми при пазаруване от AliExpress?
За да избегнете проблеми при пазаруване от AliExpress, трябва да проверите рейтинга на продавача и датата на регистрация, да избягвате нереалистично ниски оферти, да проверите метода на доставка и опциите за безплатна доставка. Освен това е важно да избягвате продавачи с изисквания за минимална стойност на поръчката и винаги да отваряте спорове в случай на несъответствие или оплакване, но без да потвърждавате получаването на пратката предварително.
-
Как да се справя с митническите такси при поръчка от AliExpress?
-
Как мога да намеря магазин или продукт, като използвам номера, показан на снимка?