Пазаруване от Aliexpress.com 15

  • 71 872
  • 733
# 600
Здравейте,
Днес получих тези дънки http://www.aliexpress.com/item/Female-leopard-print-wearing-whit … ue/757261342.html
Но поръчах р-р Л и ми е голям. Ако някой е заинтересован ще му ги дам за 15 лв
Виж целия пост
# 601
http://www.aliexpress.com/item/Thickening-down-coat-male-down-co … e/1398865390.html     това е моита дето я няма newsm45 newsm45 newsm45 newsm45
Виж целия пост
# 602


Някой да си е купил такъв елек от лисица от aliexpress? Да сподели как са размерите и качесвото на кожата, моляяяяяяяяяяяя!!!! Лично аз съм го набелязала от продавачът TopFur Fashion co.,Ltd , има оценки от България, но пак се притеснявам...
Благодаря!



И аз се интересувам от кожени палта. Ако някой е поръчвал, моля да каже  Rolling Eyes
Виж целия пост
# 603
abrikotin13, мерси
Виж целия пост
# 604


И мойта поръчка е от този магазин

Момичета, магазина е Aliexpress NO1

Дайте дружно да пишем на Алито
Виж целия пост
# 605
Здравейте,
Днес получих тези дънки http://www.aliexpress.com/item/Female-leopard-print-wearing-whit … ue/757261342.html
Но поръчах р-р Л и ми е голям. Ако някой е заинтересован ще му ги дам за 15 лв
Това Л отговаря ли на таблицата или не? Дай реални размери, моля.
Виж целия пост
# 606
Здравейте, съжалявам, разводнявам темата.

Снощи направих първата си поръчка в сайта, платих и в момента по статус поръчката ми чака потвърждение на плащането, тъй де : payment verification; не мога да разбера кой трябва да потвърди плащането - аз/aliexpress/продавача, след като вече аз получих и-мейл, че съм платила успешно.. ?

А другият ми въпрос е : къде трябва да се появят бутоните, че съм приела поръчката (order received, с който потвърждавам, че съм получила пратката - да, знам, че сега не трябва да го натискам) и за канселиране на поръчката, това, което виждам аз е :

клик

Благодаря ви много предварително и се извинявам за глупавите въпроси
Виж целия пост
# 607
RainBerry, проверява се автоматично от али плащането, 24 часа е срокът. След това продавачът трябва да изпрати поръчката в определения срок за обработка. Ти действаш чак, когато получиш пратката ( в един идеален алиекспрес и пощи).
Виж целия пост
# 608
Благодаря много, а самите бутони за отказване от поръчката/за потвърждение за получаване къде се появяват? В order status ли? И предполагам това става след потвърждението от страна на алиекспрес?
Виж целия пост
# 609
Е, не, това вече е прекалено!

Получих отговор от Aliexpress относно купонът за 20$, който ми виси в неплатена поръчка (защото цената се промени от 113$ на 225$ за секунди!) и според този отговор излиза, че не само, че няма да мога да се възползвам от реалните 10$ намаление, които той предлага (въпреки че уж такава му е идеята), ами ще съм и с 10$ вътре (защото не можело да бъде възстановена сумата за него)! А уж в правилата на тези Epic Coupons, пишеше изрично, че при неизползвани купони ще могат да бъдат възстановени сумите платени за тях. Реално, купонът не е използван, но явно те го броят за използван. А на всичкото отгоре, ми предлагат да си платя цялата сума, да канселирам поръчката след това (при положение, че търговецът не е задължен да потвърди канселирането и може пак да изпрати стоката) и после купонът щял да ми бъде възстановен в акаунта и да съм можела да го ползвам, ако не му е изтекъл срокът на валидност.  Rolling Eyes Joy Все едно изобщо не знаят за кои купони става въпрос и че отдавна им е изтекъл срокът.
Виж целия пост
# 610
Привет момичета.Искам да попитам, някоя от вас забелязала ли е да има някакво забавяне на пратките като цяло.Защото имам пратки, които от 26.10 не са мръднали.От десет дни, всички мои пратки(около 20 на брой) стоят на едно място и не са мръднали.Това ми е мн странно...ако проблема е с една или две пратки, ок...но всички....???Малко ми е Х.Писах на Китайците и ми казаха, че в момента трафика на доставки бил много голям и за това имало забавяне.Вече удължих времето за доставка на няколко поръчки и взех да се притеснявам.Имам и още един въпрос...има ли някакъв лимит за времето за удължаване...в смисъл, до кога и колко време мога да удължавам....Ще, се радвам, ако някой драсне нещо, което да хвърли светлина в тунела.
И аз съм така с една пратка http://www.17track.net/en/result/post.shtml?nums=RB760803437CN От 26.10. няма движение. Вчера пуснах диспут - ако ще да ми удължава времето търговеца, ако ли не да ми връщат парите. Не им се впрягам много  Laughing
Виж целия пост
# 611
Здравейте, да се включа с отзиви за черния кожен елек. Наистина е естествен косъм не съм сигурна от какво животно е но е много хубав аз поръчах XXL но ми е малко голям нося EU38. Може би XL щеше да е по-добре върху кожено яке без яке L.
http://www.aliexpress.com/snapshot/270446444.htm
Вчера получих това от същия търговец по хубав е от снимката
http://www.aliexpress.com/snapshot/293847409.html
взех XL . Таблиците на двата елека са различни. Изпращат с DHL.
Виж целия пост
# 612
и аз сащо званах в шумен,пратка имА НО Е ЗА НЯКАКВА СНЕЖАНА
А като приказваме пратката нейната е като моя номер,/като ващи номера/,какво значи   голяма измама най вероятно newsm12 newsm45 newsm61
Същото ни отговориха и на нас.....и на мен ми излиза че МОЯТА пратка е получена....на колежката също....да рева ли да се смея ли...айде аз съм с 6 долара, ама тя е с повече....отворих диспут за грешен адрес и пълно възстановяване...давайте и вие....пък дано възстановят парите...а на Али-то не знам къде да пиша....помагайте.
От един и същ продавач ли са ви покупките,дайте линк да го видим този хубостник  Sad

 + В същото положение се намирам. Имам три различни пратки изпратени в Шумен.

**** въпросния RB915758383CN  "на Снежана" е раздаден на много клиенти. Пуснах любезно-възмутително съобщение на продавача http://www.aliexpress.com/snapshot/287520578.html, но същевременно и той е изпратил преди това съобщение, което не бях видяла: "Thu Nov 21 06:45:23 PST 2013 - Dear buyers. All items have been sent! Please be patient and wait for goods transport! Some buyers country displays an error! Please do not worry. This is the post office staff mistake! Items will arrive safely in your hands! Thank you for your visit my store! I wish you happy every day"
        "Някои купувачи страна показва грешка! Моля, не се притеснявайте. Това е грешката на пост офис персонал! Точки ще пристигнат безопасно във вашите ръце!". От този продавач имам два артикула - е сега установих, че са с един и същ номер.
*** другия номер в БГ пощи не излиза, в програмата се води също в Шумен, лудница. Изпратих съобщение на продавача и чакам.
 В целия хаос от поръчки ще почакам още малко и тогава ще пускам диспути.

От еуфорията в понеделник на голямото намаление, изпаднах в нервен възторг и направих разни-безобразни покупки. Пазарувах като за последно, голям зор беше да си похарча купоните, но от кое изпаднах в потрес - направих поръчка на това чорлаво палтенце http://www.aliexpress.com/snapshot/301000730.html, е след изтичане на 24 часа превод - ми излезе това, УАУ  Shocked  - Days Remaining: [ 83 days 21 hours 53 minutes ], пуснах съобщение за евентуална грешка, може би или фактически това е реалния срок за обработка. Отговориха веднага, ще го пуснат утре, ама надали, да видим. Изпадали ли сте в такива срокове на обработка? Ако откажа трябва ли да обяснявам аргументирано защо и как или "cancel order" и финиш.
Виж целия пост
# 613
Пуснах с известна доза риск вчера и аз едно Lenovo A820 малко преди края на намаленията ..беше с 50% офф и след използването на купон го свалих до 58$. Преди да го платя писах и на китайчето дали ще може да използвам купон и относно доставката до БГ дали ще е ок, а той веднага отговори 'yes'...рискът е пълен, но ако някой ден пристигне този модел на тези пари, ако ще и след 60 дни ще е супер.Иначе адски много други освен мен го взеха този телефон и не знам това също притеснително или не е ..без коментари е, но ще видим.
http://www.aliexpress.com/item/Official-authentic-free-shipping- … 6/1395677567.html
Виж целия пост
# 614
http://www.aliexpress.com/snapshot/287467474.html    
 Сега няма никакви продукти там Simple Smile)))
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия