Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са правата на клиента при връщане на поръчка?
Какви са мненията за съдържанието на кутиите на Pink?
Какви са правата на клиента според българското законодателство?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са правата на клиента при връщане на поръчка?
Клиентът има право да се откаже от договора в рамките на 7 работни дни без неустойка и без посочване на причина. В такъв случай клиентът е отговорен само за разходите по връщането. Клиентът трябва да информира сайта за намерението си да върне закупените продукти на имейл beautybox@pinks.bg в рамките на 7 работни дни след получаването им, ако се възползва от това право.
-
Какви са мненията за съдържанието на кутиите на Pink?
-
Какви са правата на клиента според българското законодателство?
Според българското законодателство клиентът има право да се откаже от сключения договор в рамките на 14 дни без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина. В такъв случай клиентът е отговорен само за преките разходи по връщането на поръчката. Клиентът трябва да информира сайта за своето намерение да върне закупените продукти или услуги на имейл beautybox@pinks.bg в рамките на 14 дни след получаването им и/или услугите, ако се възползва от това право.
-
Какви са мненията за качеството на продуктите в кутията на Pinks?
-
Какви са опитите на участниците да откажат получаването на кутиите?