Магазини, в които стоките се връщат без проблем

  • 89 216
  • 217
# 105
Ами явно просто аз нещо не ги кефя продавачките, пробвала съм 2-3 пъти и на различни каси и ми отказват.  Close Аз вкъщи меря винаги без да махам етикетите и спазвам сроковете за връщане. Както и да е де, за малкия не купувам вече от там.
Виж целия пост
# 106
В Бриколаж съм връщала , но трябва стоката да е в търговски вид и да се пази касовата бележка.
Виж целия пост
# 107
Здравейте,
купих ме количка от Хиполенд и се счупи,няма и за пет месеца. Въпроса ми е някой връщал ли е повредена стока там,защото не искам да я оставям за ремонт или да я сменям,искам си парите,за да си купя пак количка,но от друг магазин. Та,връщали ли сте стока там и как са ви реагирали?
Виж целия пост
# 108
Не съм запозната с условията на конкретния магазин.
Това, което пише в закона, доколкото съм чела е, че при стока в гаранционен срок имат право да откажат връщане на пари. По закон са длъжни да я ремонтират в рамките на месец. Не са длъжни да връщат парите.
За тях не е изгодно да връщат пари в случая, те не са производители, гаранцията се поема от производителя, пращат му я и той да я оправя.
Виж целия пост
# 109
Не съм запозната с условията на конкретния магазин.
Това, което пише в закона, доколкото съм чела е, че при стока в гаранционен срок имат право да откажат връщане на пари. По закон са длъжни да я ремонтират в рамките на месец. Не са длъжни да връщат парите.
За тях не е изгодно да връщат пари в случая, те не са производители, гаранцията се поема от производителя, пращат му я и той да я оправя.

Наясно съм със закона,аз самата съм управител на магазин,но за фирмата,в която работя е важно клиентите да са доволни и заменяме или връщаме пари. Проблема е в това,че самата количка е проектирана,така че се чупи сама. А и аз не съм си дала парите в крайна сметка,за да се чупи на 5 месеца,има колички,които отглеждат по 2-3 деца,а тази не може и 6 месаца да издържи,пък и вози бебе,ако нещо се случи кой ще е отговорен?! Аз съм писала и до търговеца и до производителя,от втория получих отговор и той беше да я занеса в магазина,теда я пратят на отдел рекламации и те щели да решат,което за мен е безумие,аз преценявам,че тази количка е опасна за физическото здраве намойто дете и не желая да го застрашавам по никакъв начин. Закона в този случай не се е изказал,нали? Решила съм на всяка цена да си получа парите като отида утре,пък ще видим!
Виж целия пост
# 110
Не съм запозната с условията на конкретния магазин.
Това, което пише в закона, доколкото съм чела е, че при стока в гаранционен срок имат право да откажат връщане на пари. По закон са длъжни да я ремонтират в рамките на месец. Не са длъжни да връщат парите.
За тях не е изгодно да връщат пари в случая, те не са производители, гаранцията се поема от производителя, пращат му я и той да я оправя.

Наясно съм със закона,аз самата съм управител на магазин,но за фирмата,в която работя е важно клиентите да са доволни и заменяме или връщаме пари. Проблема е в това,че самата количка е проектирана,така че се чупи сама. А и аз не съм си дала парите в крайна сметка,за да се чупи на 5 месеца,има колички,които отглеждат по 2-3 деца,а тази не може и 6 месаца да издържи,пък и вози бебе,ако нещо се случи кой ще е отговорен?! Аз съм писала и до търговеца и до производителя,от втория получих отговор и той беше да я занеса в магазина,теда я пратят на отдел рекламации и те щели да решат,което за мен е безумие,аз преценявам,че тази количка е опасна за физическото здраве намойто дете и не желая да го застрашавам по никакъв начин. Закона в този случай не се е изказал,нали? Решила съм на всяка цена да си получа парите като отида утре,пък ще видим!
Законовият срок е 1 месец за ремонт. Едва ли ще се съгласят да ти върнат парите, освен ако е непоправима, но това пак трябва да се потвърди от производителя.
Миналият месец ММ си купи обувки на които се напука подметката точно на 4-тия ден, казаха срок 1 месец за отговор от производителя, дали стават за ремонт, слава богу след седмица се обадиха че ще ни възстановят парите.
Виж целия пост
# 111
Аз съм с такъв бърз въпрос- може ли да върна стока, купена от един магазин на H&M в друг такъв на марката /в рамките на един град се намират/?
Иначе откъм връщане винаги са били супер коректни.  Peace
Виж целия пост
# 112
Аз съм с такъв бърз въпрос- може ли да върна стока, купена от един магазин на H&M в друг такъв на марката /в рамките на един град се намират/?
Иначе откъм връщане винаги са били супер коректни.  Peace

Да, може да се връща в цялата страна. Онзи ден ми го казаха в Сердика.
Виж целия пост
# 113
За LC Waikiki аз не купувам изобщо,веднъж взех стока като ми казаха,че мога да я заменя или да ми върнат парите не било проблем.На следващата сутрин отивам и познайте мотаха ме 1 час имали нужния размер да ама не и след ебати скандала щот се опитаха да ме пратят в друг мол в друг магазин и върнаха парите.Не ги понасям изобщо.Аз работя същата сфера имам опит ама отношениетъо им е просто нямам думи.
Виж целия пост
# 114
Здравейте Simple Smile
Прегледах темата ,но не открих нищо за  New Yorker-какъв е срока за връщане и възможно ли е това да стане в друг магазин от веригата?
Виж целия пост
# 115
Я, колко полезна тема!  Grinning
Виж целия пост
# 116
HUMANIC
добавям тук Simple Smile

Пише си го на самата касова бележка, че до 14 дена може да се върне новата покупка. Peace
Виж целия пост
# 117
Да много са коректни. Peace
Виж целия пост
# 118
Преди 2 месеца се наложи да върна маратонки в СпортДепо- нямаше проблем.
А преди месец си купих от Техномаркет лаптоп, който даде дефект след няколко часа. Смениха го с нов, който даде същия дефект. След известни опити да ме убедят, че искам трети, прекратихме договора за изплащането.
Виж целия пост
# 119
Desigual в Мол България - без проблем ми замениха дефектна чанта!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия