Мнения и коментари за новите промени по визията на сайта

  • 92 579
  • 2 958
# 1 620

Аз предлагам виновниците да се включат в дискусиите и да отговарят на всеки трети пост, примерно,  един ден със старата визия и на следващия с новата, барем разберат за какво говорим.


Могат да започнат и от днес с новата визия и да видят какво облекчение ще почустват утре със старата.  Mr. Green
Виж целия пост
# 1 621
Абе, къде ми е личната титла?  Shocked
Чак сега виждам, че не се вижда.
Пфу.

Със същата питатанка съм newsm78

 Лабрадор ме светна, да си я добавя преди местоживеенето. Ама аз съм на път и от подписа да се откажа. Confused

Кой е, кой е като мен - жена на верандата под ореха!  Joy Joy  И може би мъж на всички други места!  Flutter
Виж целия пост
# 1 622
Оф,от адблока не можех да си влезна в профила Tired Уж го оправих и изведнъж нещата,които изтрих отдясно се появиха пак отляво hahaha Joy
Виж целия пост
# 1 623
Мммм даа,
То че ще има промени ще има  ,но хайде да видим кое не ни харесва.
Значи мисля че фона не е виновен . Напротив добре е че е "приглушен'.
В дясното поле " интересното днес"  "събития " .... трябва да са  черни, тъмно сини,
"бърз отговор " трябва да е   над рекламите
"публикувай"  под "бърз отговор "трябва да е най вдясно"
"отговор " 'цитирай"  също трябва да са най в дясно и да са след полето  с подписа.
всички изброени трябва да не са бели а по-тъмни от фона на който са написани.

Не разбирам защо това поле с подписа е толкова голямо?Каква информация носят публикуваните там снимки? В този вариант това поле е най изпъкващо. полето с цитата трябва да е по приглушено от самото мнение . Полето с мнението трябва да е най изпъкващо в средната колона . Лявата колона също трябва да е изпъкваща.
Това видях за сега . Мисля че предложенията ми ще подобрят изгледа.

Ами за сега това видях след 40 годишно висене пред черно-бели , зелени, цветни монитори.
Изчистеността ми харесва . Трябва само да се акцентира върху детайлите. .    

Бая детайли трябва да се дооправят, но ако приемем, че това ще е новият облик бих добавила:
- полето с интересности отдясно може малко да се стесни. Пак щее достатъчно, за да има каквото са решили разработчиците на сайта. в същото време малко да се увеличи полето за писане.
- след отговорите да се продредят - номерата на страници, бърз отговор, бутоните за публикации и едва след това Фейсбук и лентите с реклами. В момента номерата на страниците са притиснати между рекламните редове и фейсбук, което прави преминаването на следващата страница доста неприятен процес.
- на заглавната страница да се махнат ярките бяло, синьо и глупавото черно. В момента форумът изглежда така все едно началната страница е един сайт, а темите са съвсем друг сайт. Отделно от това бялото е толкова ярко, че си намалявам яркоста на екрана, за да не ослепея.
- да се махне двойното розово "ново" и "вижте новото" - абсолютно безсмислено е.
- не беше ли по-лесно горе в лентата да се добави едно "активни теми", което да можем да натискаме когато ни е скучно и да гледаме къде дращят потребителите в момента, вместо 4 различни подразделения на заглавната страница, през която минаваме. Тотално объркващо е, а със сигналното синьо е и затормозяващо  очите!
- бутоните редактирай и изтрии да застанат до бутоните цитирай и отговори
- да се намали допустимия размер на подписите и броя на широките лентички.


И едно нещо, което на мен лично много ми харесва - опцията за увеличаване на шрифта на мненията. Много удобно!  
Виж целия пост
# 1 624
  За който не е чел, това е мнението на шефа от предишната тема!

Цитат
Здравейте,

Казвам се Иван Николов и съм изпълнителен директор на НЕГ.БГ АД - компанията, която менажира BG-Mamma.

Искам да благодаря на всички вас - независимо дали пишете положително, отрицателно, аргументирано или не, за това, че отделяте време да изказвате вашите мнения и тревоги за новия дизайн. Това за пореден път доказва, че не аватарите, рекламите или каквото и да било друго правят БГ-Мамма обществото, което е, а самите вие.

Бих искал още тук да заявя директно и в прав текст, че за нас най-важното нещо е BG-Mamma да бъде полезна, а това автоматично означава, че най-важни сте вие, нашите потребители, тъй като без вас нямаше да има съдържанието, което днес помага на толкова много хора, ежедневно.

Обръщам се към всички потребители, които смятат, че пишат в тази тема безсмислено: считам за много важно да отбележа, че всяко едно мнение се чете внимателно, независимо, че не му отговаряме веднага. Ние вземаме предвид всеки един градивен коментар, колкото и отрицателен да бива той независимо с какъв тон е написан.

Ще се опитам да отговоря на няколко въпроса, чисто принципни.

1. Защо правим всички тези промени?

Дизайнът, който ще стартира в понеделник, е първата от поредица промени и нововъедения, които смятаме да пуснем през идната 2014 година. Форумът сам по себе си е остаряла технология, която има нужда да се адаптира/ъпгрейдне с оглед да предостави на максимален брой потребители търсената от тях информация. В момента тук има купища безценна информация, която не е структурирана по правилен начин, за да бъде максимално удобна за масовия потребител (често нерегистриран). Това е така, защото през всички 11 години от създаването си - BG-Mamma - като платформа не е предложила по-удобен начин за въвеждането на тази информация. Мога да ви дам безброй примери - като започнем от рецепти (не ви ли се е искало да видите какъв брой продукти ще са ви необходими, ако например искате да сготвите 10 порции от дадена рецепта, вместо 4, както е написано в темата?) и преминем към съвет за какви храни е препоръчително да се избягват по време на бременност.

Ние не искаме BG-Mamma да остане "просто" форум. Ние искаме и работим в посока да я направим платформа за съдържание. Ще ви дам прост пример: ако потребител има нужда от помощ и търси тук "Избор на столче за кола", то той ще попадне в тема, в която има над 80 страници отговори и за него ще бъде много времеемко да прочете всички мнения (без да броим на колко оф-топика ще се натъкне), за да си отговори на въпроса. Идната година ще предоставим възможност на потребителите да виждат темите и в синтезиран вид, където ще бъде систематизирана полезната информация от вашите мнения с цел в рамките на 1 страничка бързо, лесно и ясно да мога да получа отговорите които търся - че дори да сравня различни гледни точки по този въпрос.

2. Защо смаляваме аватарите и защо местим информацията за публикували мнението над самата публикация, вместо както в момента - отляво?

Във BG-Mamma на дневна база влизат над 250 000 потребителя (да, ние сме 5тият по посещаемост български уеб сайт). 95% от тези потребители не са регистрирани, не пишат тук - просто консумират съдържанието което вие създавате за тях. Много често те попадат тук през Google, търсейки нещо конкретно. Нашата цел, обаче, е да им покажем че тук има и друго съдържание, което може да им бъде полезно и интересно освен това, за което първоначално са попаднали тук. Това наложи и създаването на сайдбара, където например 15 секунди следкато е станало Земетресение в София - ние вече сме сложили темата за това в "Интересното днес".  Да, ние не сме новинарски сайт и точно в това ни е силата, че тук потребителите ще могат да видят вашия отзвук, вашите коментари и мнения за земетресението, вместо да четат писанията на някоя новинарска агенция и/или журналист по темата. Нима това не е най-ценното, което да покажем на всички?

Тук е важно да отбележа, че тази колона е основната причина за преместването. Рекламната площ като такава не се е увеличила и промяната не е направена с цел повече приход от реклама.

За да ви успокоя - възнамеряваме да направим функционалност, чрез която с минаване на мишката в/у потребителя и/или аватара му - той да се увеличава, така че нито една от вас да не губи своята идентичност.

В допълнение потребителите, които не искат да виждат аватари и подписи - ще имат тази възможност, като с един клик ще активират настройка, чрез която разстоянието между отделните публикации ще се свежда до абсолютен минимум, с минимална информация като името на потребителя публикувал мнението придружено от дата и час.

3. Реално намалява ли се колоната за четене на тема и увеличава ли се рекламното пространвсто?

Колоната за четене е намалена точно толкова, колкото да събере дясната колона. Освен това колкото по-голяма е резолюцията на екрана ви - толкова по-голяма ще бъде и колоната за текст, тъй като тя се оразмерява според екрана ви. Т.е. ако имате по-голям монитор - даже ще имате повече пространство за четене на мнения, отколкото до сега.

4. Рекламната политика и ад блокърите

Също много важно да се адресира са и т.нар "дразнещи" реклами, които закриват съдържание. Уви, в 90% от случаите рекламите ни идват готови от клиентите и техните обслужващи агенции. Ние нямаме контрол в/у цветове и поведение на самите реклами. Това, което можем да направим обаче е да ограничим такива, които закриват съдържание. Новата ни рекламна политика от 2014 година набляга в тази посока, така че искам да ви уверя че такива реклами ще стават все по-малко или казано в прав текст - почти ще изчезнат изцяло. Друга тенденция е, че рекламите ще стават по-интерактивни - не от гледна точка на подскачане, а на функции които ще предлагат, както и че ще се стараем да ги показваме само на хора, които по един или друг начин знаем, че биха се интересували от продукта предлагащ се в тях.


В заключение бих искал да кажа, че вероятно ще изникват още много въпроси, оплаквания и препоръки. Ние четем и ще продължаваме да четем, както и ще отразяваме в продукта всяко едно градивно нещо, което пишете. Моля, проявявайте търпение и толерантност.

Сърдечно ви благодаря за вниманието.

Уважаеми г-н Николов, годините, в които притежавате и управлявате този сайт явно не са били достатъчни, за да разберете какво представлява той. Това не е база, в която някой "въвежда" данни. Това е място, в което хората споделят животите си, мъките и радостите си. Представете си някой да дойде и да ви каже "Вашият живот изглежда доста интересен, искаме да го систематизираме, за да е полезен и на другите". Доста прилича на "Мартицата", не мислите ли? Моля ви, систематизирайте каквото си искате, но го направете в отделна секция на сайта, не разваляйте това, заради което влизаме тук - "остарялата" технология на форума.

Виж целия пост
# 1 625
Всичко е много объркано и неясно.Мненията са "Збутани"в единия край и се четат трудно.Няма широк поглед над страниците.Доста неща все още не мога да открия.Като цяло затрудняват ползването на сайта.
Виж целия пост
# 1 626
И сега какво? Ще се оправи ли тази бъркотия или да стягаме куфарите за емиграция от BGmamma  newsm78
Виж целия пост
# 1 627
А защо БГ Мама от мое име публикува във ФБ?
Щях да припадна като видях, че съм харесала една от темите, в която пиша редовно.
Виж целия пост
# 1 628
Не съм вярвала, че толкова силна медия може да си позволи да пусне толкова бъгав продукт. А ние й благодарим... Права е Check, че е нелепо. Тия хора не са ли знаели какво пускат... На толкова голяма издънка никога не съм свидетел.

И да разведря малко обстановката - дивилоперите на новия облик може и да не са много кадърни, обаче пък имат чувство за хумор. Вчера бг мама ми искаше непрекъснато някаква парола и  все излизаше следния месидж : Only divloperi, molim!

 Joy Хахаха, голям смях, явно са доста младички екипа, като се съди по младоликата физиономия на младежа Иван. Диви лопери хахахаха

Да ви кажа една простичка истина, колкото и да мрънкаме, според мен няма да видим промени, във всички по-големи компании, най-важното е the bottom line и как изглеждат нещата на хартия. Никой не се притеснява дали работата е свършена или не, тя само трябва да изглежда като свършена на хартия, така че да се пълнят джобовете на акционерите. Sad but true.
Виж целия пост
# 1 629
И сега какво? Ще се оправи ли тази бъркотия или да стягаме куфарите за емиграция от BGmamma  newsm78

Утре ще върнат старата версия вътре в темите. Главната страница си остава, както до сега. След време ще пуснат нов облик и вътре в темите (казаха като го пооправят... дали ще стане, не знам)
Виж целия пост
# 1 630
   За който не е чел, това е мнението на шефа от предишната тема!

Цитат
Здравейте,

Казвам се Иван Николов и съм изпълнителен директор на НЕГ.БГ АД - компанията, която менажира BG-Mamma.

Искам да благодаря на всички вас - независимо дали пишете положително, отрицателно, аргументирано или не, за това, че отделяте време да изказвате вашите мнения и тревоги за новия дизайн. Това за пореден път доказва, че не аватарите, рекламите или каквото и да било друго правят БГ-Мамма обществото, което е, а самите вие.

Бих искал още тук да заявя директно и в прав текст, че за нас най-важното нещо е BG-Mamma да бъде полезна, а това автоматично означава, че най-важни сте вие, нашите потребители, тъй като без вас нямаше да има съдържанието, което днес помага на толкова много хора, ежедневно.

Обръщам се към всички потребители, които смятат, че пишат в тази тема безсмислено: считам за много важно да отбележа, че всяко едно мнение се чете внимателно, независимо, че не му отговаряме веднага. Ние вземаме предвид всеки един градивен коментар, колкото и отрицателен да бива той независимо с какъв тон е написан.

Ще се опитам да отговоря на няколко въпроса, чисто принципни.

1. Защо правим всички тези промени?

Дизайнът, който ще стартира в понеделник, е първата от поредица промени и нововъедения, които смятаме да пуснем през идната 2014 година. Форумът сам по себе си е остаряла технология, която има нужда да се адаптира/ъпгрейдне с оглед да предостави на максимален брой потребители търсената от тях информация. В момента тук има купища безценна информация, която не е структурирана по правилен начин, за да бъде максимално удобна за масовия потребител (често нерегистриран). Това е така, защото през всички 11 години от създаването си - BG-Mamma - като платформа не е предложила по-удобен начин за въвеждането на тази информация. Мога да ви дам безброй примери - като започнем от рецепти (не ви ли се е искало да видите какъв брой продукти ще са ви необходими, ако например искате да сготвите 10 порции от дадена рецепта, вместо 4, както е написано в темата?) и преминем към съвет за какви храни е препоръчително да се избягват по време на бременност.

Ние не искаме BG-Mamma да остане "просто" форум. Ние искаме и работим в посока да я направим платформа за съдържание. Ще ви дам прост пример: ако потребител има нужда от помощ и търси тук "Избор на столче за кола", то той ще попадне в тема, в която има над 80 страници отговори и за него ще бъде много времеемко да прочете всички мнения (без да броим на колко оф-топика ще се натъкне), за да си отговори на въпроса. Идната година ще предоставим възможност на потребителите да виждат темите и в синтезиран вид, където ще бъде систематизирана полезната информация от вашите мнения с цел в рамките на 1 страничка бързо, лесно и ясно да мога да получа отговорите които търся - че дори да сравня различни гледни точки по този въпрос.

2. Защо смаляваме аватарите и защо местим информацията за публикували мнението над самата публикация, вместо както в момента - отляво?

Във BG-Mamma на дневна база влизат над 250 000 потребителя (да, ние сме 5тият по посещаемост български уеб сайт). 95% от тези потребители не са регистрирани, не пишат тук - просто консумират съдържанието което вие създавате за тях. Много често те попадат тук през Google, търсейки нещо конкретно. Нашата цел, обаче, е да им покажем че тук има и друго съдържание, което може да им бъде полезно и интересно освен това, за което първоначално са попаднали тук. Това наложи и създаването на сайдбара, където например 15 секунди следкато е станало Земетресение в София - ние вече сме сложили темата за това в "Интересното днес".  Да, ние не сме новинарски сайт и точно в това ни е силата, че тук потребителите ще могат да видят вашия отзвук, вашите коментари и мнения за земетресението, вместо да четат писанията на някоя новинарска агенция и/или журналист по темата. Нима това не е най-ценното, което да покажем на всички?

Тук е важно да отбележа, че тази колона е основната причина за преместването. Рекламната площ като такава не се е увеличила и промяната не е направена с цел повече приход от реклама.

За да ви успокоя - възнамеряваме да направим функционалност, чрез която с минаване на мишката в/у потребителя и/или аватара му - той да се увеличава, така че нито една от вас да не губи своята идентичност.

В допълнение потребителите, които не искат да виждат аватари и подписи - ще имат тази възможност, като с един клик ще активират настройка, чрез която разстоянието между отделните публикации ще се свежда до абсолютен минимум, с минимална информация като името на потребителя публикувал мнението придружено от дата и час.

3. Реално намалява ли се колоната за четене на тема и увеличава ли се рекламното пространвсто?

Колоната за четене е намалена точно толкова, колкото да събере дясната колона. Освен това колкото по-голяма е резолюцията на екрана ви - толкова по-голяма ще бъде и колоната за текст, тъй като тя се оразмерява според екрана ви. Т.е. ако имате по-голям монитор - даже ще имате повече пространство за четене на мнения, отколкото до сега.

4. Рекламната политика и ад блокърите

Също много важно да се адресира са и т.нар "дразнещи" реклами, които закриват съдържание. Уви, в 90% от случаите рекламите ни идват готови от клиентите и техните обслужващи агенции. Ние нямаме контрол в/у цветове и поведение на самите реклами. Това, което можем да направим обаче е да ограничим такива, които закриват съдържание. Новата ни рекламна политика от 2014 година набляга в тази посока, така че искам да ви уверя че такива реклами ще стават все по-малко или казано в прав текст - почти ще изчезнат изцяло. Друга тенденция е, че рекламите ще стават по-интерактивни - не от гледна точка на подскачане, а на функции които ще предлагат, както и че ще се стараем да ги показваме само на хора, които по един или друг начин знаем, че биха се интересували от продукта предлагащ се в тях.


В заключение бих искал да кажа, че вероятно ще изникват още много въпроси, оплаквания и препоръки. Ние четем и ще продължаваме да четем, както и ще отразяваме в продукта всяко едно градивно нещо, което пишете. Моля, проявявайте търпение и толерантност.

Сърдечно ви благодаря за вниманието.

Уважаеми г-н Николов, годините, в които притежавате и управлявате този сайт явно не са били достатъчни, за да разберете какво представлява той. Това не е база, в която някой "въвежда" данни. Това е място, в което хората споделят животите си, мъките и радостите си. Представете си някой да дойде и да ви каже "Вашият живот изглежда доста интересен, искаме да го систематизираме, за да е полезен и на другите". Доста прилича на "Мартицата", не мислите ли? Моля ви, систематизирайте каквото си искате, но го направете в отделна секция на сайта, не разваляйте това, заради което влизаме тук - "остарялата" технология на форума.



О, това е стара политика вече - всичко, което се счита за безполезно за външния, нерегистриран потребител, се набутва по някакви подфоруми като втора категория. Тук на пиедестал е случайно попадналият отвън, а не ние, които всеки ден сме във форума.
Аз лично нямам нищо против да систематизирам инфо и за външни лица, но ако ме оставят да си правя и собствения кеф, иначе - нъц и за тях.
Виж целия пост
# 1 631
  За който не е чел, това е мнението на шефа от предишната тема!

Цитат
Здравейте,

Казвам се Иван Николов и съм изпълнителен директор на НЕГ.БГ АД - компанията, която менажира BG-Mamma.

Искам да благодаря на всички вас - независимо дали пишете положително, отрицателно, аргументирано или не, за това, че отделяте време да изказвате вашите мнения и тревоги за новия дизайн. Това за пореден път доказва, че не аватарите, рекламите или каквото и да било друго правят БГ-Мамма обществото, което е, а самите вие.

Бих искал още тук да заявя директно и в прав текст, че за нас най-важното нещо е BG-Mamma да бъде полезна, а това автоматично означава, че най-важни сте вие, нашите потребители, тъй като без вас нямаше да има съдържанието, което днес помага на толкова много хора, ежедневно.

Обръщам се към всички потребители, които смятат, че пишат в тази тема безсмислено: считам за много важно да отбележа, че всяко едно мнение се чете внимателно, независимо, че не му отговаряме веднага. Ние вземаме предвид всеки един градивен коментар, колкото и отрицателен да бива той независимо с какъв тон е написан.

Ще се опитам да отговоря на няколко въпроса, чисто принципни.

1. Защо правим всички тези промени?

Дизайнът, който ще стартира в понеделник, е първата от поредица промени и нововъедения, които смятаме да пуснем през идната 2014 година. Форумът сам по себе си е остаряла технология, която има нужда да се адаптира/ъпгрейдне с оглед да предостави на максимален брой потребители търсената от тях информация. В момента тук има купища безценна информация, която не е структурирана по правилен начин, за да бъде максимално удобна за масовия потребител (често нерегистриран). Това е така, защото през всички 11 години от създаването си - BG-Mamma - като платформа не е предложила по-удобен начин за въвеждането на тази информация. Мога да ви дам безброй примери - като започнем от рецепти (не ви ли се е искало да видите какъв брой продукти ще са ви необходими, ако например искате да сготвите 10 порции от дадена рецепта, вместо 4, както е написано в темата?) и преминем към съвет за какви храни е препоръчително да се избягват по време на бременност.

Ние не искаме BG-Mamma да остане "просто" форум. Ние искаме и работим в посока да я направим платформа за съдържание. Ще ви дам прост пример: ако потребител има нужда от помощ и търси тук "Избор на столче за кола", то той ще попадне в тема, в която има над 80 страници отговори и за него ще бъде много времеемко да прочете всички мнения (без да броим на колко оф-топика ще се натъкне), за да си отговори на въпроса. Идната година ще предоставим възможност на потребителите да виждат темите и в синтезиран вид, където ще бъде систематизирана полезната информация от вашите мнения с цел в рамките на 1 страничка бързо, лесно и ясно да мога да получа отговорите които търся - че дори да сравня различни гледни точки по този въпрос.

2. Защо смаляваме аватарите и защо местим информацията за публикували мнението над самата публикация, вместо както в момента - отляво?

Във BG-Mamma на дневна база влизат над 250 000 потребителя (да, ние сме 5тият по посещаемост български уеб сайт). 95% от тези потребители не са регистрирани, не пишат тук - просто консумират съдържанието което вие създавате за тях. Много често те попадат тук през Google, търсейки нещо конкретно. Нашата цел, обаче, е да им покажем че тук има и друго съдържание, което може да им бъде полезно и интересно освен това, за което първоначално са попаднали тук. Това наложи и създаването на сайдбара, където например 15 секунди следкато е станало Земетресение в София - ние вече сме сложили темата за това в "Интересното днес".  Да, ние не сме новинарски сайт и точно в това ни е силата, че тук потребителите ще могат да видят вашия отзвук, вашите коментари и мнения за земетресението, вместо да четат писанията на някоя новинарска агенция и/или журналист по темата. Нима това не е най-ценното, което да покажем на всички?

Тук е важно да отбележа, че тази колона е основната причина за преместването. Рекламната площ като такава не се е увеличила и промяната не е направена с цел повече приход от реклама.

За да ви успокоя - възнамеряваме да направим функционалност, чрез която с минаване на мишката в/у потребителя и/или аватара му - той да се увеличава, така че нито една от вас да не губи своята идентичност.

В допълнение потребителите, които не искат да виждат аватари и подписи - ще имат тази възможност, като с един клик ще активират настройка, чрез която разстоянието между отделните публикации ще се свежда до абсолютен минимум, с минимална информация като името на потребителя публикувал мнението придружено от дата и час.

3. Реално намалява ли се колоната за четене на тема и увеличава ли се рекламното пространвсто?

Колоната за четене е намалена точно толкова, колкото да събере дясната колона. Освен това колкото по-голяма е резолюцията на екрана ви - толкова по-голяма ще бъде и колоната за текст, тъй като тя се оразмерява според екрана ви. Т.е. ако имате по-голям монитор - даже ще имате повече пространство за четене на мнения, отколкото до сега.

4. Рекламната политика и ад блокърите

Също много важно да се адресира са и т.нар "дразнещи" реклами, които закриват съдържание. Уви, в 90% от случаите рекламите ни идват готови от клиентите и техните обслужващи агенции. Ние нямаме контрол в/у цветове и поведение на самите реклами. Това, което можем да направим обаче е да ограничим такива, които закриват съдържание. Новата ни рекламна политика от 2014 година набляга в тази посока, така че искам да ви уверя че такива реклами ще стават все по-малко или казано в прав текст - почти ще изчезнат изцяло. Друга тенденция е, че рекламите ще стават по-интерактивни - не от гледна точка на подскачане, а на функции които ще предлагат, както и че ще се стараем да ги показваме само на хора, които по един или друг начин знаем, че биха се интересували от продукта предлагащ се в тях.


В заключение бих искал да кажа, че вероятно ще изникват още много въпроси, оплаквания и препоръки. Ние четем и ще продължаваме да четем, както и ще отразяваме в продукта всяко едно градивно нещо, което пишете. Моля, проявявайте търпение и толерантност.

Сърдечно ви благодаря за вниманието.


Уважаеми г-н Николов, годините, в които притежавате и управлявате този сайт явно не са били достатъчни, за да разберете какво представлява той. Това не е база, в която някой "въвежда" данни. Това е място, в което хората споделят животите си, мъките и радостите си. Представете си някой да дойде и да ви каже "Вашият живот изглежда доста интересен, искаме да го систематизираме, за да е полезен и на другите". Доста прилича на "Мартицата", не мислите ли? Моля ви, систематизирайте каквото си искате, но го направете в отделна секция на сайта, не разваляйте това, заради което влизаме тук - "остарялата" технология на форума.

Peace
Виж целия пост
# 1 632
Много благодаря на форума, че ме провокира да преоткрия модзилата  и гоогле хром-ътблагодарение на тези клипчета:
http://cs-bg.info/forum/viewtopic.php?f=84&t=95523

http://www.vbox7.com/play:15575637

Виж целия пост
# 1 633
А защо БГ Мама от мое име публикува във ФБ?
Щях да припадна като видях, че съм харесала една от темите, в която пиша редовно.

без да искаш си натиснала бутона за харесване  Peace
Виж целия пост
# 1 634
За да е поне малко по-четливо, трябва да има разграничение във вертикала, между колоните, а не да са долепени една до друга.

Място бол.

По отношение на информацията за четящите, то тя е тук благодарение на пишещите, ако им стане неудобно, трудно и натоварващо писането, просто няма да има достатъчно информация за "систематизиране".
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия