Нормално ли е децата да носят таблет в училище

  • 27 151
  • 680
# 645
а като си раздава телефона  казва ли да му се обаждате по време на час ?
Виж целия пост
# 646
а като си раздава телефона  казва ли да му се обаждате по време на час ?

Аз по време на час не звъня на  учителя на детето си Wink имам си график и програма на занятията им за целта...

Звъняла съм на други преподаватели(не целенасочено, не им знам точната програмата, не всички са начални учители от 8 до 12 часа, все пак), като не могат, връщат когато могат, но се е случвало да ми вдигнат и като са в час.
Виж целия пост
# 647
Връзките създават стабилност.
Стабилността без опора не е задължително нещо хубаво на 7. Особено когато опората е градивна.


Темата за малки деца. При тях оценките са нещо много относително понякога - има странни учители, но обикновено няма как да са изкривени тенденциозно.
Виж целия пост
# 648
мисля ,че всичките така ще кажат - не се обаждат по време на час.
тогава защо е необходимо телефоните да бъдат на вибрации или на тих режим ?
Виж целия пост
# 649
А как да бъдат?
Виж целия пост
# 650
bongo_2007 ®  - защото това са хора, които освен връзка с  родителите на учениците си (които да кажем всички се съобразяваме, въпреки, че се съмнявам това да е така) имат и други контакти. Те вече кога им звънят е отделен  въпрос.

Да питам по тази логика, защо и на децата трябва да са им на вибрация или изключени телефоните по време на час? Аз и на детето си не звъня, когато знам, че е в час.
Виж целия пост
# 651
Проблемите и отговорностите на едно дете са несъизмерими със същите на един възрастен. Не казвам, че детето няма нужда спешно да се обади на майка си. Защо не и по време на час, ако е наистина важно. Споделя с учителката, получава разрешение и говори за две минути. Няма да се свърши света, нито ще пропусне нещо чак толкова важно от урока. Важното е да е спокойно, че се е обадило, а не цял час да мисли и да крои последващи планове за връзка с родителя.
Виж целия пост
# 652
Чудят се каква поредна глупост да измислят, за да се симулира някакво действие, някакво раздвижване в замръзнала на място от десетилетия образователна система. Телефоните ли са най-големия проблем? Заради това ли много деца са неграмотни и без обща култура?

В училището на моето дете не разрешават да се внасят телефони, ама в същото време не осигуряват  място където детето да си остави телефона. Аз не пускам детето си без телефон. Не веднъж съм виждала охраната да гони от училището разни гамени. И сега съм принудена да му разреша да нарушава правилата, дори по-лошо - принудена съм да му обяснявам как да си крие телефона, докато дойде родителската и се разберем с учителите.
Виж целия пост
# 653
Чудят се каква поредна глупост да измислят, за да се симулира някакво действие, някакво раздвижване в замръзнала на място от десетилетия образователна система. Телефоните ли са най-големия проблем? Заради това ли много деца са неграмотни и без обща култура?
и аз това се чудя  newsm78
преди не ги е имало таблетите и телефоните и децата са били по-грамотни и културни.  поне така говорят  и тук , и когато сме на улицата.
Виж целия пост
# 654
Чудят се каква поредна глупост да измислят, за да се симулира някакво действие, някакво раздвижване в замръзнала на място от десетилетия образователна система. Телефоните ли са най-големия проблем? Заради това ли много деца са неграмотни и без обща култура?
и аз това се чудя  newsm78
преди не ги е имало таблетите и телефоните и децата са били по-грамотни и културни.  поне така говорят  и тук , и когато сме на улицата.


Ей това е вечният конфликт между поколенията  Laughing
Виж целия пост
# 655
Връзките създават стабилност.
Стабилността без опора не е задължително нещо хубаво на 7. Особено когато опората е градивна.


Темата за малки деца. При тях оценките са нещо много относително понякога - има странни учители, но обикновено няма как да са изкривени тенденциозно.

Именно.В първи клас вече не са толкова малки и имат формирани навици за работа в група, Тук тръгват на 3 години на  предучилищна,99,9% от децата,  а на 6 са в първи клас.В България оценките може и да не са толкова важни, но ако тук, ученикът има оценка по ниска от задоволителна, повтаря класа.
ако оценките са добри, но оценката по изпита по английски, за ниво, който правят през две години с преподаватели от Кеймбридж е под задоволителна също се повтаря класа.Или детето трябва да се премести в обикновено училище.
Виж целия пост
# 656
оценката по изпита по английски, за ниво, който правят през две години с преподаватели от Кеймбридж е под задоволителна също се повтаря класа.Или детето трябва да се премести в обикновено училище.
Rolling Eyes
Предпоставка за допълнително стресиране на невръстни деца?
Виж целия пост
# 657
Ей това е вечният конфликт между поколенията  Laughing
за мен не е конфликт. виждат се постоянно колко грамотни и културни са днешните ученици. не че няма и образовани и културни.
но и Елл казва същото   "Заради това ли много деца са неграмотни и без обща култура?"
Виж целия пост
# 658
Казвам, че телефоните са удобство, средство за комуникация и те не могат да бъдат причина за проблемите в образователната система. Нито пък тя ще цъфне с това глупаво правило. Нито пък правилото ще се спазва, защото нали знаете - безсмислените правила се нарушават дружно без да последствия. Нарушават се дори от тези, които са решили да ги прилагат.
Виж целия пост
# 659
за мен не е конфликт. виждат се постоянно колко грамотни и културни са днешните ученици. не че няма и образовани и културни.
но и Елл казва същото   "Заради това ли много деца са неграмотни и без обща култура?"

Тези квалификации са напълно безпочвени. Това, че в медиите непрекъснато се акцентира върху нещо, което нито ти, нито аз има как да знаем с абсолютна сигурност, го прави най-малкото общовалидно. Има много изявени ученици, за които почти нищо не се споменава или е с половин уста. Има я и златната среда. Не твърдя, че няма изоставащи, имало е, има и ще има. Нищо ново под слънцето.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия