Мнения за 20-то ОУ. Избор на учител за първи клас 2014/15

  • 43 739
  • 167
# 150
Точките ги има в списъците изкарани в училището.
Приети са деца до 16 точни, тоест до втори ринг и то не всички само малко, останалите не, има останали 12 деца от 2 ринг неприети.
И на мен ми е чудно защо са приети повече деца от тези градини....
Нас не ни приеха....ядосвах се но може пък и да е за добре.
Успех на всички дечица

Задрвей,
В кое у-ще записахте детето? В друга тема видях, че си писала, че учи немски... Интересно ми е за алтернатива на това у-ще.
И ние уж за 20-то сме се насочили, пък ще видим...Иначе моето дете е все още 3-та група, ходи на уроци по немски, но тъй като никой вкъщи не говори езика е трудно за проследяване напредъка.

Здравей,
да не я приеха в 20, ринг 3 бяхме, но продължава да учи немски но в алианса. Иначе ако търсиш алтернативни училища с немки държавни е само 73, което аз успях да намеря и естествено вече Шилер и тн.
Относно тръгването на обяд, както munieka ти е отговорила, невъзможно е, и то не само в 20то а и в другите държавни, където се води целодневно обучение. Дъщеря ми е в 38мо и там не разрешават, само ако се откажеш от занималнята.
Успех в избора и наместване на програмите
Виж целия пост
# 151
Точките ги има в списъците изкарани в училището.
Приети са деца до 16 точни, тоест до втори ринг и то не всички само малко, останалите не, има останали 12 деца от 2 ринг неприети.
И на мен ми е чудно защо са приети повече деца от тези градини....
Нас не ни приеха....ядосвах се но може пък и да е за добре.
Успех на всички дечица

Задрвей,
В кое у-ще записахте детето? В друга тема видях, че си писала, че учи немски... Интересно ми е за алтернатива на това у-ще.
И ние уж за 20-то сме се насочили, пък ще видим...Иначе моето дете е все още 3-та група, ходи на уроци по немски, но тъй като никой вкъщи не говори езика е трудно за проследяване напредъка.

Здравей,
да не я приеха в 20, ринг 3 бяхме, но продължава да учи немски но в алианса. Иначе ако търсиш алтернативни училища с немки държавни е само 73, което аз успях да намеря и естествено вече Шилер и тн.
Относно тръгването на обяд, както munieka ти е отговорила, невъзможно е, и то не само в 20то а и в другите държавни, където се води целодневно обучение. Дъщеря ми е в 38мо и там не разрешават, само ако се откажеш от занималнята.
Успех в избора и наместване на програмите

Благодаря  bouquet
Все още обмислям
Виж целия пост
# 152
За останалите, чиито деца вече посещават у-щето, доволни ли сте от учителите като отношение и подход към децата? Колко деца са в клас? Предполагам, че със сигурност са повече от обявените 24 като бройка...
Друго, което ме интересува е, каква е реалната възможност за детето да си тръгва 1-2 пъти седмично на обяд? Детето ми спортува и тренировките му започват в 13:30.


Децата са по 30, единия клас от 4те са 29, не може да се тръгва по-рано от 16.30 (освен по непредвидени обстоятелства),но в никакъв случай не освобождават по практика - знам,защото детето ми бе с официално писмо като картотекиран национален състезател и пуснахме молба да я освободят в петък от 15.00 ,но не я одобриха от училище. Изрично на родителските срещи ни бе потвърдено,че не могат да се освободят,освен ако не се откажете от цялата занималня за ЦЯЛАТА година, но това обезсмисля ученето там, защото многото часове по език са именно следобед по 3-4 часа дневно,а в сутрешните часове са по  2-3 седмично.
Другото важно нещо е че занималня има само първи и втори клас, трети има частни извън училище.

Реално, след като от 3 клас започват да учат немски извън у-щето, ще обмисля сериозно, дали си струват първите 2 години там...
А твоето мнение, какво е? Доволна ли си от самото у-ще, извън немският и отделно от самите преподаватели по немски? Нивото, на което се научава езикът удовлетворява ли те? След втори клас имат много по-малко часове, достатъчни ли са, ако не се ползва частната занималня, която съм чувала, че водели същите учители?
И ако го разглеждаме извън изучаването на немски, заслужава ли си или само немският го прави толкова предпочитано?
Виж целия пост
# 153
За останалите, чиито деца вече посещават у-щето, доволни ли сте от учителите като отношение и подход към децата? Колко деца са в клас? Предполагам, че със сигурност са повече от обявените 24 като бройка...
Друго, което ме интересува е, каква е реалната възможност за детето да си тръгва 1-2 пъти седмично на обяд? Детето ми спортува и тренировките му започват в 13:30.


Децата са по 30, единия клас от 4те са 29, не може да се тръгва по-рано от 16.30 (освен по непредвидени обстоятелства),но в никакъв случай не освобождават по практика - знам,защото детето ми бе с официално писмо като картотекиран национален състезател и пуснахме молба да я освободят в петък от 15.00 ,но не я одобриха от училище. Изрично на родителските срещи ни бе потвърдено,че не могат да се освободят,освен ако не се откажете от цялата занималня за ЦЯЛАТА година, но това обезсмисля ученето там, защото многото часове по език са именно следобед по 3-4 часа дневно,а в сутрешните часове са по  2-3 седмично.
Другото важно нещо е че занималня има само първи и втори клас, трети има частни извън училище.

Реално, след като от 3 клас започват да учат немски извън у-щето, ще обмисля сериозно, дали си струват първите 2 години там...
А твоето мнение, какво е? Доволна ли си от самото у-ще, извън немският и отделно от самите преподаватели по немски? Нивото, на което се научава езикът удовлетворява ли те? След втори клас имат много по-малко часове, достатъчни ли са, ако не се ползва частната занималня, която съм чувала, че водели същите учители?
И ако го разглеждаме извън изучаването на немски, заслужава ли си или само немският го прави толкова предпочитано?

Бих казала училище като всяко, има плюсове и минуси, ние сме сред късметлиите с добра класна,учат доста, но имам наблюдение и от племенника ми,който е в друго училище,че също ги натоварват много (бих казала излишно за 1-3ти клас). Да от езика съм доволна, без да прекалявам,детето се научи да пише и чете на български и немски едновременно, аз съм от майките дето не съм я натискала в предучилищна (изкарана в ЦДГ) да се научи да чете и пише. Та за езика е плюс, по БЕЛ и математика е едно неспиращо препускане, не знам как успяват тези деца, не знам и госпожите им как също успяват....  ooooh! Но АКО имах възможност бих избрала препоръчан учител за 1-4 клас в клас с по-малко деца и вариант с допълнителен език,някой да я води и взима, но тъй като нямаме такива възможности си избрахме 20.
Нещо друго,самата аз съм завършила езикова гимназия и смело твърдя,че натрупаните знания по езика с влизането в езда езикова гимназия се стопяват за има няма месец - два, т.е. не разчитайте,че нивото на езика е голямо
Виж целия пост
# 154
За останалите, чиито деца вече посещават у-щето, доволни ли сте от учителите като отношение и подход към децата? Колко деца са в клас? Предполагам, че със сигурност са повече от обявените 24 като бройка...
Друго, което ме интересува е, каква е реалната възможност за детето да си тръгва 1-2 пъти седмично на обяд? Детето ми спортува и тренировките му започват в 13:30.


Децата са по 30, единия клас от 4те са 29, не може да се тръгва по-рано от 16.30 (освен по непредвидени обстоятелства),но в никакъв случай не освобождават по практика - знам,защото детето ми бе с официално писмо като картотекиран национален състезател и пуснахме молба да я освободят в петък от 15.00 ,но не я одобриха от училище. Изрично на родителските срещи ни бе потвърдено,че не могат да се освободят,освен ако не се откажете от цялата занималня за ЦЯЛАТА година, но това обезсмисля ученето там, защото многото часове по език са именно следобед по 3-4 часа дневно,а в сутрешните часове са по  2-3 седмично.
Другото важно нещо е че занималня има само първи и втори клас, трети има частни извън училище.

Реално, след като от 3 клас започват да учат немски извън у-щето, ще обмисля сериозно, дали си струват първите 2 години там...
А твоето мнение, какво е? Доволна ли си от самото у-ще, извън немският и отделно от самите преподаватели по немски? Нивото, на което се научава езикът удовлетворява ли те? След втори клас имат много по-малко часове, достатъчни ли са, ако не се ползва частната занималня, която съм чувала, че водели същите учители?
И ако го разглеждаме извън изучаването на немски, заслужава ли си или само немският го прави толкова предпочитано?

Бих казала училище като всяко, има плюсове и минуси, ние сме сред късметлиите с добра класна,учат доста, но имам наблюдение и от племенника ми,който е в друго училище,че също ги натоварват много (бих казала излишно за 1-3ти клас). Да от езика съм доволна, без да прекалявам,детето се научи да пише и чете на български и немски едновременно, аз съм от майките дето не съм я натискала в предучилищна (изкарана в ЦДГ) да се научи да чете и пише. Та за езика е плюс, по БЕЛ и математика е едно неспиращо препускане, не знам как успяват тези деца, не знам и госпожите им как също успяват....  ooooh! Но АКО имах възможност бих избрала препоръчан учител за 1-4 клас в клас с по-малко деца и вариант с допълнителен език,някой да я води и взима, но тъй като нямаме такива възможности си избрахме 20.
Нещо друго,самата аз съм завършила езикова гимназия и смело твърдя,че натрупаните знания по езика с влизането в езда езикова гимназия се стопяват за има няма месец - два, т.е. не разчитайте,че нивото на езика е голямо

Благоадря  bouquet
И аз това се чудех, дали само заради езикът си струва като той може да се научи и с допълнителни занимания.
Виж целия пост
# 155
Изобщо не съм доволна от обучението в 20то. Изключително много се претупва самото обучение и се набляга на извънкласните занимания. Нивото по математика е под всякаква критика, елементарни неща не им обясняват, за немския не мога да се изкажа, защото не го говоря. Дисциплиата също е под всякаква критика, бях свидетел как двама първокласника се смляха от бой пред очите на госпожите и никой не реагира. Учениците си крадат най-различни предмети и пак никой не го отразява, пълна липса на интерес.
Виж целия пост
# 156
А в кой клас са децата ви Галактическа принцеса и munieka?
Моето дете ще е 1-ви клас другата учебна година - 2017-2018, предполагам, че тогава първи клас ще поемат г-жите на сегашните 3-ти класове. Имате ли наблюдения или някакви впечатления, относно класните. Или ако може да ми препоръчате някои, които да имам предвид. Учителите по немски, предполагам са едни и същи за всички и те не могат да се избират.
В момента съм в голяма чуденка, препоръчаха ми много едно друго у-ще, но то не е с език, обикновено ОУ, но според доста родители, с много добри преподаватели, а имат и ПУК.

Благодаря за помощта Simple Smile
Виж целия пост
# 157
Моето дете е в първи клас. Едната госпожа по немски /която преподава в следобедните часове/ е изключително невъзпитана и елементарна, говори на "ти" на родителите, позволява си да повишава тон, изобщо и липсват първите 7 години. На какво се очаква да научи децата - не е ясно.
Виж целия пост
# 158
Не че оправдавам ситуацията, не ме разбирайте погрешно.
Но с тази директорка на 20 ОУ нито един нормален учител не би се задържал. Имало е учители по немски без завършена немска филология или по-скоро това беше правило, не знам как е сега.
Имаше една инженерка, понаучила немски оттук-оттам, пълна трагедия.
Основната цел на директорката е да събира пари от разни странични дейности и уж дарения за ремонти на училището, които после потъват в нейния джоб.
Виж целия пост
# 159
Не че оправдавам ситуацията, не ме разбирайте погрешно.
Но с тази директорка на 20 ОУ нито един нормален учител не би се задържал. Имало е учители по немски без завършена немска филология или по-скоро това беше правило, не знам как е сега.
Имаше една инженерка, понаучила немски оттук-оттам, пълна трагедия.
Основната цел на директорката е да събира пари от разни странични дейности и уж дарения за ремонти на училището, които после потъват в нейния джоб.

Естествено, че и е най-важно на директорката да провежда странични дейности, нали тия фирми дават комисионна.
Виж целия пост
# 160
mmmmm детето ми е втори клас,аз съм доволна от класната ни, от госпожите  по немски и религия също. Госпожите,които водят 4ти клас,ще поемат първи.
"Странични дейности" - не бъдете така първосигнални!
Във всяко училище има допълнителни занимания, които се заплащат, не са задължителни, а плюс и удобство вместо да организираш същите извън училище.
За тези две години никой не ни е искал някакви суми и тнт.
Виж целия пост
# 161
mmmmm детето ми е втори клас,аз съм доволна от класната ни, от госпожите  по немски и религия също. Госпожите,които водят 4ти клас,ще поемат първи.
"Странични дейности" - не бъдете така първосигнални!
Във всяко училище има допълнителни занимания, които се заплащат, не са задължителни, а плюс и удобство вместо да организираш същите извън училище.
За тези две години никой не ни е искал някакви суми и тнт.


Явно имате по-занижени критерии и очаквания към образователната система.
А пробутването на религията като задължителен предмет просто не желая да коментирам. Това е повече от дискриминация.
Виж целия пост
# 162
Благодаря за отговорите. Може би ще трябва да отида до самото у-ще да разговарям с родителите на сегашните третокласници (детето ми ще е 1-ви клас догодина) относно класните.
По ваши наблюдения, всички деца ли след трети клас продължават да учат немски в частната занималня (доколкото разбрах същите преподавателки, които са в у-ще, след обяд преподават там  newsm78) и ако останем само на обучението до обяд в у-ще, достатъчно ли е, дали няма да започне да изостава? На кратко, занималнята е частно, но ако децата масово я използват, приема ли се, че само редовните часове няма да са достатъчни?
Виж целия пост
# 163
Здравейте, има ли някой родител на дете от 167 ОДЗ, изучавалите немски? Интересувам се дали всички деца, които са изучавали немскивсички години биват класирани или се смятат и другите точки за по критериите?
Виж целия пост
# 164
Явно имате по-занижени критерии и очаквания към образователната система.
А пробутването на религията като задължителен предмет просто не желая да коментирам. Това е повече от дискриминация.
Всеки има право на мнение и определения зад които да се успокои и прикрие...

Благодаря за отговорите. Може би ще трябва да отида до самото у-ще да разговарям с родителите на сегашните третокласници (детето ми ще е 1-ви клас догодина) относно класните.
По ваши наблюдения, всички деца ли след трети клас продължават да учат немски в частната занималня (доколкото разбрах същите преподавателки, които са в у-ще, след обяд преподават там  newsm78) и ако останем само на обучението до обяд в у-ще, достатъчно ли е, дали няма да започне да изостава? На кратко, занималнята е частно, но ако децата масово я използват, приема ли се, че само редовните часове няма да са достатъчни?
MMMM да най-добре ела до самото училище и говори с майки на деца от 3ти клас. Относно занималнята в 3ти и 4ти клас и има различни опции:
- сборна занималня в училище БЕЗ подготовка по език (включва деца от всички паралелки съответно от 3ти и от 4ти клас, като с предимство са деца със СОП, деца с един родител и тнт.
-  частна с преподаватели запознати с материала на училището включваща учебните предмети и език,
 - вариант ти сам да избереш как детето да се подготвя извън първите две опции - има деца които правят сами домашните си вкъщи и ходят само на уроци по език.

Не познавам деца, които да не ходят в 3ти и4ти  клас на допълнителни часове език, предполагам защото материала е много , също така вече имат изграден ритъм с по 2-3 часа следобед да учат от езика...
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия