Второкласници - Тема 3

  • 52 900
  • 747
# 75
Може и да не е само разсеяност, а да се притеснява, от това, че е вид изпит.
Виж целия пост
# 76
Има ли друго разсеяно дете като моето? Дъщеря ми се справя отлично със задачите в клас, домашните и в кръжока по математика. Обаче... на двете важни контролни по математика - 4-ки и то на абсолютно елементарни задачи ooooh! Сякаш мисълта й изчезва от главата.
Абсолютно по същия начин е и моят син, не само по математика - греши елементарните, трудните решава  Crazy
Виж целия пост
# 77
Значи трябва да се работи по самостоятелната работа. Когато има помощ, се справят, а когато трябва сами да работят, нещо или ги разсейва или имат пропуски, които няма кой да им попълни.
В този смисъл, домашната трябва да се работи абсолютно сам и след това проверка.
Ако е необходимо, да се дават допълнителни упражнения за самостоятелна работа.
Без да си изтъквам детето като нещо специално, при нея няма нито една различна оценка от 6. На самостоятелните работи, контролни и тестове, няма никакви грешки или минимални, но не фатални, последно беше с някакви влакове, понеже не знаела, че в Ямбол има и такова чудо на транспорта.
Затова пък аз си мисля, че нивото във втори клас е слабо за нея и я товаря с допълнителни неща уж че я готвя за състезания. Тя пак се готви, но не го приема като наказание допълнителното упражнение, а като подготовка да е с ниво над училищното.
Виж целия пост
# 78
Аз си направих експеримент с едно контролно- сториха ми се много задачите и го разпечатах отново, давайки го на сина  ми да го направи сам у нас.Справи се, но...за 50 минути.А часът е 35, от които се губят начални- не зная точно колко минути за разяснения.Освен това, детето притиснато от усещането, че"няма време, няма време"допуска елементарни грешки или оставя последните задачи нерешени.Не винаги, но в случая -така беше.Контролните са с различна дължина.

Има ли стандарти " за време" и ако има как да се научи детето да изпълнява  задачите по-бързо.
Виж целия пост
# 79
Нашите часове са по 40 минути, не че пет минути са от значение. Според мен в час се мобилизират и действат по-бързо, вкъщи се разсейват и не приемат нещата така сериозно като в клас.
Виж целия пост
# 80
как да се научи детето да изпълнява  задачите по-бързо.

Въпрос на тренинг и умение за концентрация. Трябва да се научи да решава първо онези задачи, които са му лесни и е сигурен в тях и после трудните. Защото захване ли се първо с трудните има опасност да му "изядат" времето. Прочита внимателно задачата и ако го затруднява минава на следващата и така до края, после се връща на нерешените.
Може да му правиш "контролни" в къщи за време.

Моят син ходи на състезание по английски в събота. Справи се добре, като 90% от грешките му са от бързане и недостатъчна концентрация. Той пък другата крайност, все го карам да не бърза  Mr. Green.
Виж целия пост
# 81
Има ли друго разсеяно дете като моето? Дъщеря ми се справя отлично със задачите в клас, домашните и в кръжока по математика. Обаче... на двете важни контролни по математика - 4-ки и то на абсолютно елементарни задачи ooooh! Сякаш мисълта й изчезва от главата.
Mr. Green Има, има!
Същата работа е и при нас - много се ядосах, защото от разсеяност има четворка. Каза, че не е успял да стигне до пета задача... Иначе се справя с много по-сложни задачи от математическите състезания.
Виж целия пост
# 82
Иначе се справя с много по-сложни задачи от математическите състезания.


При нас е така-по-добри резултати на състезания, но там няма притеснения от фактора "време" и по-лоши поради ограниченото време в час-

Освен това- при едно и също време, но различна трудност по др. предмети- по-високи оценки се изкарват на по-кратките, а не на по-лесните упражнения.

Очевидно, не едно и две са децата, при които трябва да се работи за проблема "концентрация"
Виж целия пост
# 83
Изпуснала съм ви, но изчетох всичко от началото на темата.
Светкавица, Hug  добре си направила, че не си подминала инцидента. Никакво дразнене, "бебета" и т.н не оправдават физическата саморазправа.
Виж целия пост
# 84
Моята в училище даже се справя по-добре. Много рядко допуска някоя дребна грешка. Резултатите - отлични. Вкъщи давам по-трудни неща, съответно бърка по-често. На диктовки пише доста грозно, явно бърза и се притеснява дали ще успее. Не винаги се сеща да си провери самост.работа. Има какво да се желае, но като цяло съм доволна.

Светкавица, аз не толерирам физическа саморазправа, но и вербалната не е за подминаване. Hug
Виж целия пост
# 85
За насилието в училище- абсолютно недопустими са както обидите, така и саморазправата.Въпросът е кое в каква степен .След разговора нямаше повече проблеми, да видим.

За съжаление, има много деца, които "от малко палят", на тях просто им трябва повод да започнат физическа саморазправа.И не са едно и две, а няма оправия, това е по-притеснително.Не само в класа и в училището, говоря и за деца от квартала, изобщо от наблюденията си върху такива деца.

Принципно е  притеснително, че децата често ги избива на насилие.
Виж целия пост
# 86
За насилието в училище- абсолютно недопустими са както обидите, така и саморазправата.Въпросът е кое в каква степен .След разговора нямаше повече проблеми, да видим.

За съжаление, има много деца, които "от малко палят"..............
За огромно съжаление по-голямата част от възрастните са така  Confused и дечицата това виждат и съответно смятат, че така се прави. Агресията (включително и физическата) в обществото ни е толкова голяма, че просто се плаша какъв пример даваме на децата си.
Виж целия пост
# 87
Привет,
Някой има ли задачите от днешното състезание "Аз и числата"?Според Калоян са били лесни, но нищо конкретно не разбрах.
Виж целия пост
# 88
Привет,
Някой има ли задачите от днешното състезание "Аз и числата"?Според Калоян са били лесни, но нищо конкретно не разбрах.
И според дъщеря ми са били много лесни, имало една трудна "според госпожата", но Йони каза, че не била нищо особено  Wink ще ми е интересно и на мен да ги видя, ако някой ги има  Peace
Виж целия пост
# 89
Тези състезания на това сдружение ми падат много в очите. И само ентусиазмът на дъщеря ми ме спира да ѝ забраня да участва.
При нас всички имат максимум точки. Учителите подсказват поголовно и безсрамно, чак на детето ми му е станало неприятно, че му казват неща, които знае, един вид подценяват я, мислят я за по-глупава и затова ѝ подсказват. Само пари събират, нищо друго не правят. Учат децата на измама.
Пролича ли ми вече колко съм възмутена?
Аз затова я готвя за другите математически състезания, които тук са доволно много.
В гимназията, в която аз работя, имаме и други интересни и безплатни състезания и ще я водя на тях.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия