?Въпроси всякакви?

  • 5 286 336
  • 96 496
# 80 295
След 2г и те ще плащат 21...Joy
Виж целия пост
# 80 296
"Те" в случая съм аз, но явно всички оператори са горе-долу еднакви.
Виж целия пост
# 80 297
Номерата им със сигурност...са еднакви Trollface
Виж целия пост
# 80 298
Тарифите винаги растат нагоре. Сега понеже и на мен ми предстои преподписване, та ги гледах. Качили са се всичките с по левче до 5 в зависимост от плана. И уж са добавили някоя екстра. Но на мен ми е изгодно, защото имам няколко карти на един договор и като се сумират ми дават добра обща отстъпка.
Киса, никой не подарява читави телефони на нови клиенти. По-добре виж какво ще ти предложат Виваком и тогава тръгвай да ги сменяш. Общо взето навсякъде е едно и също.
Виж целия пост
# 80 299
Нищо кой знае какво не ми предложиха. С два-три лева по-висока месечна такса, като единствената разлика със сегашния ми план,че ми увеличават МБ...не ми е важно, щото и сегашните са ми предостатъчни.
Тоест, като лоялен клиент ме карат да плащам повече за нещо, което реално не мога да изконсумирам.
Виж целия пост
# 80 300
И на мен не ми предложиха нищо изгодно от Виваком. Единствено ми дадоха таблет за 1 лев, не че ми трябва особено.
Виж целия пост
# 80 301
Много ми е забавно като се обадят, че имат подарък за мен таблет, и почват да изброяват екстрите му. Любезно ги прекъсвам и казвам, да го пратят на адреса ми. Следва "ама чакайте, той върви с план"! Е как, нали е подарък, аз не искам план, обаждат се за подарък...И така.
Виж целия пост
# 80 302
Ако не бързате, по Коледа предлагат най-добри оферти за планове и апарати.
Виж целия пост
# 80 303
След като и на мен ми изтече срокът по договора, не спряха с обаждания и sms- и. Вече цяла година съм на безсрочен договор, не могат да ме спечелят с новите им планове. Обаче и при конкуренцията е същото положение...
Чакам нещо по - така.
Виж целия пост
# 80 304
Смешници.
Сетих се една шега - за оня габровец, дето продавал кон за 2 лв. Ама вървял само в комплект с кокошка за 200 Joy
Виж целия пост
# 80 305
След като и на мен ми изтече срокът по договора, не спряха с обаждания и sms- и. Вече цяла година съм на безсрочен договор, не могат да ме спечелят с новите им планове. Обаче и при конкуренцията е същото положение...
Чакам нещо по - така.
Какво значи на безсрочен?
Сигурно е тъп въпрос, но каква такса плащаш на безсрочен и за какъв пакет - като този, на който си била на срочен ли?
Виж целия пост
# 80 306
След като и на мен ми изтече срокът по договора, не спряха с обаждания и sms- и. Вече цяла година съм на безсрочен договор, не могат да ме спечелят с новите им планове. Обаче и при конкуренцията е същото положение...
Чакам нещо по - така.
Какво значи на безсрочен?
Сигурно е тъп въпрос, но каква такса плащаш на безсрочен и за какъв пакет - като този, на който си била на срочен ли?
В края на 2011 г. направиха промяна в ЗЕС и според чл. 229а.  (1) Срочен договор може да бъде продължен само при изрично писмено съгласие на абоната относно условията за продължаване. При липса на такова съгласие след изтичане срока на договора той се преобразува в безсрочен при същите условия. Абонатът има право да прекрати безсрочния договор с едномесечно предизвестие, без да дължи неустойки за това.
(2) Нищожни са всички уговорки, които противоречат на ал. 1.
Моят тарифен план във Виваком не е промоционален, т.е. не плащам по - малко от реалната цена за съответния план. Към 17 лева плащах преди да изтече срокът и сега също, но имам 5000 MB интернет. Разговорите ми са малко - 800 мин., но аз не мога да ги изразходя. Повече ползвам интернет.
Преди Виваком бях на Теленор. Там бях на промоционален тарифен план - към 35 лева, но промоцията беше 1/2 от цената, ако не се лъжа. Изтече, не ми харесаха условията, които ми предлагаха, и се прехвърлих във Виваком. Ако бях останала, договорът щеше да се трансформира в безсрочен, но щях да плащам 35 лева, а не 17,50 лева, както беше по време на срока.
Виж целия пост
# 80 307
Ясно, благодаря ти за разясненията.  bouquet
Аз понеже съм шиле и като наближи края на договора, и започнат да се обаждат с оферти, и аз кълва. И преподписвам. Сега ми наближава срока и затова се зачетох в дискусията.
Благодаря още веднъж.
Виж целия пост
# 80 308
2 пъти съм преподписвала във Виваком и двата пъти ми направиха к**венски номера с извинение.
Единият път беше сметка за мобилен интернет в Сърбия. Над сто беше. Бях минала отдавна границата, винаги изчаквам още време след СМС-а.
Дам.
Този път смятам и аз да се позова на закона и да не преподписвам. И направо да ги скастря тия нахалници, дето ти звънят и не те пускат да им затвориш.
Виж целия пост
# 80 309
Относно плановете на Виваком, утре трябва да преподпиша нов такъв, и съответно ми се предлага високоскорестен бля-бля, който аз няма да подпиша, защото няма нужда  за дом. ползване да е космически, и ще остана на стария план и така ще си върви до когато аз си искам. Поисках да ми се намали таксата на дом. телефон, например от 13 лв да отиде много ниско, както е при М-Тел - 3 лв,  сег А1, защото той не се ползва, - не можело, няма такава опция, ай да  си гледат работата. Не им искам подаръците, да си ги държат.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия