8-часов работен ден:
Вече сами ще можем да избираме колко време да продължи работният ни ден. Важното е не да работим по 8 часа на ден, а за седмица да ни се събират 40 работни часа, т.е едни дни можем да работим по-малко, а друг повече, като, разбира се, това ще става само при договорка между шефа и служителите.
Отпуски:
От февруари работодателят вече е длъжен писмено да ни уведомява за оставащия ни отпуск. Ако обаче не искаме да го използваме, той вече има право да ни накара да го направим.
Отменя се задължението на работодателите да изготвят графици за платените годишни отпуски. Остава обаче 2-годишната давност, след края на която неизползваните дни ще се погасяват. Давността изтича две години след годината, за която се е полагал отпускът. Новите текстове позволяват прехвърляне на част от отпуска за следващата година, но работодателят се задължава до средата на годината да осигури използването му. За целта той може и еднолично да изпрати в платен отпуск служител, който не се е възползвал от правото си да го поиска.
От юли месец е, но сега го виждам.

Ако някой иска, ще дам и линк.
