?Въпроси всякакви?

  • 5 285 495
  • 96 496
# 80 340
Аз не се сетих да питам какво ще стане, ако не преподпиша: дали ще си карам по-старому или ще почнат да ме цакат с по-високи такси...
Виж целия пост
# 80 341
Прочетете си договорите - там е отговорът на въпросът ви.
Виж целия пост
# 80 342
Не обичам телефонните разговори, нямам и желание за мобилен интернет.
Години наред със съпруга ми бяхме на абонаментен план към М-тел /А1/ - 12 лв. общо за двамата /мисля че беше абонаментен план Комбина/, независимо че отдавна бе изтекъл. Тази година бяха много упорити, та преподписах на 16 лв. месечна такса за двамата, в които естествено се включва и интернет, който и двамата не ползваме, но ни се увеличават минутите към други оператори.
Оставам с впечатление, че някои от предложенията им са индивидуални.
Виж целия пост
# 80 343
Добре де мака ми е към А1, преди 2 години подписах договор ( на мое име е ) за някаква промоция 3.99лв. на месец със 100 безплатни минути и 5 любими номера с които говори не ограничено. Договора изтече лятото и ме питаха за преподоисване, понеже нейния план вече не съществува ми предложиха за 10 лв. 200 минути и някакъв интернет, но тя не ползва а минутите са и достатъчни. Нищо не съм подписвала и продължавам да плащам 3.99 на месец.
Точно така е.Аз карах с един план на. Глобул, години наред.Не си длъжен да сключваш нов срочен д-р.Заварено положение и си караш колкото искаш, въпреки че го няма вече плана.По принцип имат, всички оператори директива да премахват стари планове на абонатите, защото за ТЯХ не е изгодно, ама не се ли излъжеш да подпишеш, д.хат супата Stuck Out Tongue Winking Eye
Виж целия пост
# 80 344
Все още плащаме по 2.99 на А1 за карта, която преди беше на Боб. 100 минути разговори към всички, напълно достатъчни за детето. Няколко пъти се опитват да ни подмамят, но сме твърди и не се поддаваме. При безсрочен договор, не могат нищо да направят. Сключен е преди промяната в общите условия, така че....
Виж целия пост
# 80 345
Има ли заведение, което предлага нещо вкусно за хапване без глутен и доставя до вкъщи, за София питам?
Виж целия пост
# 80 346
Аз също плащам 2.99 лв. на Боб за един телефон, на който искам да запазя номера, но доколкото ми обясниха не съм обвързана с договор.
Виж целия пост
# 80 347
Има ли заведение, което предлага нещо вкусно за хапване без глутен и доставя до вкъщи, за София питам?
Голяма част от менюто в китайските и японски ресторанти, особено ястията с ориз.
Освен това и всякакви меса - пържоли и подобни са без глутен.
Отваряте си някой от сайтовете за доставка, избирате си ресторант - какъвто искате, който доставя до вас и си разглеждате менюто му.
Виж целия пост
# 80 348
Мисля, че преди изричане на договора се подават заявления за прекраяване, евентуални анекси и пр., защото след изтичане на договора автоматично бива продължен, но без екстрите. Това обикновено е споменато в договора. Няма логика да продължаваш безсрочен договор, нито има как да се добави анекс към вече изтекъл срочен договор.
в договора е описан срок на действие. няма логика да се подава заявление за прекратяване. договорът изтича след срока. ако преминеш към друг оператор той подава инфо към предишния, че вече те е присламчил към себе си. за теб остава задължението да плащаш мес.такси към стария по договор. мисля че сега въведоха да се плащат до 3 такси но не съм сигурен.  за анексите не съм в течение.
уловките са в промоциите - след изтичане на някакъв промоционален определен срок минаваш на по-високи тарифи. предлагат ти телефон, ТВ и стационарен на цената на примерно само за телефона. след 6 мес. се вдига цената и на телефона, и на ТВ и стационарния. на за това промоциите са си чисти уловки. сега по Коледа ще е пълно с промоции, които до Великден ще са редовни такси. въпрос на желание е кога човек ще реши да прекъсне веригата и да подпише нов договор.
Виж целия пост
# 80 349
Моите анекси са подписвани преди изтичането на договорите. Планът вече не съществува, но не са го правили на проблем. Анексът е един лист само и основното в него е, че се продължават условията на договора. Самите условия не са описани. След месец ще ги боря и за по ниски цени за пакета ТВ и интернет, домашния и gsm-а на баща ми. Ще чакам декемврийските промоции.
Виж целия пост
# 80 350
Как ще разбера, че е ок?! Казаха ми от Топлофикация, че вече е късно за обезвъздушаване и да се обадя някой да допълни системата долу във входа.
Ще разбереш че е ОК ако са ти топли всички ребра, ако не са се затоплили след два часа, примерно, а са били пуснати на 5-ца, отстрани на радиатора има малък бутон, врътка, която с отвертка лекинко се отваря, завърташ без да е ДО КРАЯ!! за да излезе въздуха, той изсъсква,  изчакваш няколко секунди, докато лекинко потече вода, завърташ бързо обратно и така ще ти се напълнят радиаторите, ама как ти го обясних....Това е първото което трябва да направиш, а ако и това не стане отиваш при техниците там където се събират във вашият квартал, сутрин до 9 ч максимум и се уговаряш със тях, поне да дойдат и да проверят на място. Могат да го направят.

Най-сетне пуснаха парното!!!!!!!!  Grinning
Виж целия пост
# 80 351
Благодаря! Явно не е наред историята, защото не са топли целите радиатори.
Виж целия пост
# 80 352
Трябва да се обезвъздушат радиаторите. Получила се е въздушна възглавница.
Виж целия пост
# 80 353
Благодаря! Явно не е наред историята, защото не са топли целите радиатори.
Долу ли не са топли или горе?
Виж целия пост
# 80 354
Да, но ще трябва да викам техник, а не знам към кого да се обърна. Вход мениджър не вдигат в почивните дни или пак на Топлофикация да звъня, да питам за техници.
Ни долу, ни горе са топли.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия