Седми клас преполовихме - заедно тревожихме се и се веселихме! - №41

  • 45 354
  • 728
# 675
НПМГ - един чудесен избор, който за жалост е недостижим за децата извън София . Не зная някъде в БГ дали има налог на такова училище?
Виж целия пост
# 676
Завършила съм молекулярна биология, но през далеечната 1991 г. Тогава учениците от НПМГ, профил биология, влизаха без изпит в доста желани специалности в Биологически факултет. Не бих казала, че се отличаваха от останалите студенти.
Имам съседка - преподавател в НПМГ. Доста било паднало нивото на учениците според нея  Thinking
Виж целия пост
# 677
Може би е нормално да е зле положението, както всичко в образованието и в държавата.
Аз също се боря главно за средата.
И понеже мразя недомлъвки от родителските на сина ми, да кажа какво чувам от приятелски деца:
91 НЕГ - тази година трагедия с математиката, в един от класовете смяна на г-жата по немски след първи срок заради специализация в Германия. Заместващата г-жа подминава думи, които (според децата) незнае. Отзивите за децата в класа - нормални, учещи, амбициозни.
73 СОУ - ние имаме добри отзиви от дете 8 кл. казват "над очакванията", каквото и да значи това.
2 английска - базата обективно е доброто нещо, г-жата по англ. ез. имала твърде академичен стил и очаквала всеки сам да се готви.
НПМГ - не се натиска върху езика, още повече, че след първата година часовете рязко спадат.
Главно се готвят децата "олимпийци" по специалните предмети, но както каза една майка и другите напредват покрай тях и в университета след това се представят значително по-добре от тези от езиковите, които учат в специалности в които има  физика или химия.
И .... изобщо се чудя къде сме ние?!!
и струваше ли си всичкото напрежение

Благодаря за подробния отг.
73 СОУ ми прави все по добро впечатление, още повече след като прочетох, че ще пуснат още една паралелка.
Виж целия пост
# 678
НПМГ - един чудесен избор, който за жалост е недостижим за децата извън София .
Защо да е недостижим?
Виж целия пост
# 679
Аз имам добър пример за обратното
Виж целия пост
# 680
Недостижимо в смисъл,че трябва де се преместят да живеят сами в София, а все пак
са малки.
Виж целия пост
# 681
Дами, няма идеално училище, както няма идеални ученици, идеални родители, идеални учители, идеални хора.
Дори понякога думата "елитно" училище ме дразни. Пиша като майка на първо място и като учител на второ място.
Всяко училище си има хубави и не дотам хубави страни, което е нормално. Все пак сме живи хора и работим с хора.
Не търсете "идеалното", защото и децата не са "идеални", нали Simple Smile
Търсете добра и здравословна среда за тях.
направи ми интересно впечатление на bebenka, че 73 СОУ й прави добро впечатление, че пуска една паралелка повече. Това си е от години. През една по 4 паралелки, през една- по пет.
Това не е нищо ново под слънцето.
Коментирате ЕГ, няма нищо лошо, но при повечето е на базата: "Чух от приятелка еди какво си.."
Гледам противоречиви постове, за някои ЕГ...
И аз съм писала постове, но върху наблюденията ми от личен опит с деца от тези училища.
По повод за НПМГ, че не е достижима.. Достижима е, разбира се, сигурна съм, че детето на Дидева ще успее:)
Нека сега акцентирате усилията си върху децата, как да се представят на НВО по МАТ и БЕл, пък после ще се бистрят училищата.
Виж целия пост
# 682
И аз напоследък чувам все повече лоши отзиви за НПМГ newsm78
Моя син се отказа да се пробва там, защото и той от познати деца е разбрал същото..
Виж целия пост
# 683
И аз напоследък чувам все повече лоши отзиви за НПМГ newsm78
Моя син се отказа да се пробва там, защото и той от познати деца е разбрал същото..

Вашият син е разбрал "същото"...., а да попитам, как е Вашето дете по Мат и Бел? И по другите предмети?
 Мотивиран ли е, за някои училища, работи ли усърдно?
Виж целия пост
# 684
Колкото хора, толкова гледни точки...Затова съм на мненията на Ганис и на  Айяла. На Ганис, защото за момента  по-важно е децата да се концентрират над подготовката си, а после имат достатъчно време за финален размисъл как да наредят училищата.  А на мнението на Айяла съм, защото след опит с гимназистка  в едно от коментираните училища, както и от чутото от нейни приятели в други "елитни", слабости  и оплаквания от тях  навсякъде има , но като цяло средата все пак е подбрана. 
Виж целия пост
# 685
Ganis, по химия и физика се явява на втори кръгове на олимпиада-представи се не зле-в първата 1/3 деца, и то с минимална подготовка. Има интерес и към географията. Имаше интерес от паралелките в нпмг с химия или физика, но се отказа по разкази на познати деца. Сега се колебае за някои от езиковите, точно заради "средата", въпреки че няма афинитет към езиците. По БЕЛ в междучасие има 5,57(по-добре от 88% от явилите се, според тяхната таблица) и по МАТ има 5,24 (пак по таблицата-по добре от 81%). Усърдно работи, и доста задобря.
Да не намеквате че гроздето е кисело?!?
Виж целия пост
# 686
Ganis, по химия и физика се явява на втори кръгове на олимпиада-представи се не зле-в първата 1/3 деца. По БЕЛ в междучасие има 5,57(по-добре от 88% от явилите се, според тяхната таблица) и по МАТ има 5,24 (пак по таблицата-по добре от 81%). Усърдно работи, и доста задобря.
Да не намеквате че гроздето е кисело?!?

Нищо не намеквам,Бибин,  но фразата"
"И аз напоследък чувам все повече лоши отзиви за НПМГ
Моя син се отказа да се пробва там, защото и той от познати деца е разбрал същото.."

Нещо ми е странна. Учителите в едно училище са от години ..Едно училище е било добро, според родителите от преди няколко години, учителите са същите, децата са различни, различни поколения. Толкова много се променят, че вече един випуск е едно различно поколение. И не децата, а ние се налага да се нагаждаме според тях, което не винаги е добро. Казвам го, като учител.
Виж целия пост
# 687
Откакто детето ми беше прието в училище, за което от години слушам само суперлативи, а в последствие разбрах, че действителността е съвсем друга, избягвам да вярвам на хорските приказки освен, ако не са мнение на човек, когото отдавна познавам и на когото вярвам.
По същия начин виждам и нещата във форума - за едно и също училище отзивите са от " Осанна" до " Разпни го". Пресен пример - темата за частните училища и по-специално АК и СС.
Та, каквото си е избрало детето. Ако го приемат и ако имаме възможност да го подкрепим.
Имаме и резервен вариант естествено, който сме обмислили и обсъдили отдавна.
Виж целия пост
# 688
Откакто детето ми беше прието в училище, за което от години слушам само суперлативи, а в последствие разбрах, че действителността е съвсем друга, избягвам да вярвам на хорските приказки освен, ако не са мнение на човек, когото отдавна познавам и на когото вярвам.
По същия начин виждам и нещата във форума - за едно и също училище отзивите са от " Осанна" до " Разпни го". Пресен пример - темата за частните училища и по-специално АК и СС.
Та, каквото си е избрало детето. Ако го приемат и ако имаме възможност да го подкрепим.
Имаме и резервен вариант естествено, който сме обмислили и обсъдили отдавна.
Дидева,  Hug, подкрепям:) Успех на момчето ти   bouquet
Виж целия пост
# 689
Дидева  Peace подкрепям с две ръце решението Ви. Въздържам се от коментари, защото започвам сериозно да се дразня.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия