Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

MAILBOOKS - въпроси, проблеми, предложения

  • 377 422
  • 2 757
# 2 745
Когато се забави пращането на книга в мейлбукс, обикновено пробвам да пратя заявка на друг потребител.
Виж целия пост
# 2 746
Когато се забави пращането на книга в мейлбукс, обикновено пробвам да пратя заявка на друг потребител.
Те май заявките седят по няколко дни и после се изтриват. На мен доста заявки са ми изтривани.
Виж целия пост
# 2 747
При мен заявките се задържат със седмици, но в повечето случаи сама си ги изтривам като няма отговор и пращам заявка на друг потребител.
Виж целия пост
# 2 748
От 2-3 дена не мога да вляза в програмата? Изписва ми, че няма достъп до сървъра на програмата или слаба интернет- връзка. Има ли  други с този проблем?
Виж целия пост
# 2 749
Аз току-що влязох без проблем и изпълних няколко заявки.
Виж целия пост
# 2 750
Не мога да вляза и в сайта на програмата. Проблемът значи е при мен. Някакви идеи как да отстраня проблема?
Виж целия пост
# 2 751
Рестартирай устройствата - рутер, модем, компютър и ако пак не става звънни на интернет поддръжката.
Виж целия пост
# 2 752
Здравейте!
    От доста време не бях ползвала програмата Mailbooks. Днес, при опита да вляза, ми се отвори прозорец: "Данните от регистъра на Windows и базата данни на Mailbooks се различават. Ще ви бъде предложена екранната форма на регистрация - въведете верните данни за Вашия акаунт." След натискане на бутон "Продължи", се отваря полето за регистрация - и там си фигурират старите ми потребителско име, парола на лагиница и валиден имейл. Бутонът "Запис" изглежда "активен" - като го натисна, ми излиза прозорец: "Не могат да се редактират данните за потребителския акаунт" (макар да не съм правила и опит, дори). Ако опитам да направя промени - излиза пак същия прозорец. Отдолу - бутон "Продължи" - ме връща пак на прозореца с мейла и паролата. Ако натисна втория бутон "Изход" - излизам от програмата. 
    Изтрих прекия път на десктопа, изтрих папката Mailbooks на диск Д, изтрих всичко на Mailbooks от регистъра (даже и от кошчето) - и пробвах да сваля програмата отново. И всичко се повтори - излизат ми пак старите данни в полето за регистрация (Не държа да ги променям, ако не се налага)- Така - няколко пъти. Моля,помогнете!
Виж целия пост
# 2 753
Здравейте!
Днес 12.11., не мога да влезя в приложението. Въпроса ми е това от приложението ли е или проблема е при мен?
Виж целия пост
# 2 754
И аз не  мога.
Виж целия пост
# 2 755
И аз не мога да вляза, имам съощение "моля изчакайте".
Виж целия пост
# 2 756
И вчера, и днес влизам без проблем, изпълних заявки току- що.
Виж целия пост
# 2 757
При мен се оправи в 18:00ч
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия