Тайланд 2

Всъщност открих, че има директен автобус за 750 бати всяка сутрин и стига за 7-9 часа Simple Smile мъжът ми не иска да пътува с air asia по обясними причини, не знам как ще стигнем и до пукет
До Пукет може да стигнете с Thai airways. Те кацат на летище Суварнабуми. Малко по-скъпи са от Air Asia, но са по-хубави.
А ако все пак решите да отидете до Сием Рип със самолет, освен Air Asia от Бангкок до там летят и Cambodia Angkor air.
Здравейте!

Миналата година отидохме с приятеля ми в Тайланд (Банкок и Пукет) и беше страхотно. Тази година решихме да отидем отново, края на февруари, като ще летим директно до Пукет (миналата година разгледахме доста от Банкок и ми се струва, че няма смисъл толкова скоро пак да ходим там). Тъй като след това пътешествието ни продължава, ще имаме само 5-6 дни там и много ми се иска някои от тях да прекараме на някой остров около Пукет. Ще съм много благодарна за всякакви съвети за острови и хотели, където сте отсядали и ви е харесало. Има ли някакъв нощен живот на островите около Пукет? Имаше ли къде да излезете на бар или дискотека вечерта? Моля и за съвети за екскурзии (вече сме посещавали Пи Пи, Джеймс Бонд и Мая бей). Ще съм благодарна и за съвети относно хотела в Пукет, тъй като този миналата година не ни хареса.

ПП: Сега гледах и снимки от Краби. Не е остров, но наистина изглежда зашеметяващо, така че може да давате мнения и за там.

При второто си посещение на Тайланд избрахме Краби и по-точно ризорт в малкия залив Pai plong bay. И ние като вас бяхме посетили изброените острови и места, т.к. тогава направихме и нощувки на о.Пи Пи Дон.
Вторият път, в Краби,  ходихме до близките заливи Ao nang, Railey, Phra nang..., и страхотните островчета в близост. Предлагат се много екскурзии или трад. лодки под наем.
Вечер се разхождахме в Ао нанг, има голям избор от заведения, точно за дискотеки не мога да помогна  Wink

Погледнете и Симиланските острови или Ко Тао, там също е вълшебно ... Heart Eyes
Благодаря за идеите Simple Smile

А смятате ли, че е безопасно да си изпратя документите и паспорта по куриер в консулството в София? Имам 10 годишна виза за САЩ вътре, както и грантната виза за Австралия за същия паспорт, и ще бъде много неприятно ако паспортът се загуби, тъй като ще се наложи да повторя цялата процедура с интервюто и всичко.
Реших да си изпратя документите по куриер. За тези от вас, които ще се сблъскат с моя проблем, ако искате да пращате парите заедно с документите, ги сложете в непрозрачен плик и не казвайте, че има пари, защото Спиди например не разнасят пари и ако куриерът знае, че пращате и пари, ще ви откаже пратката.
На мен ми дойде музата и реших да досадя с малко скорошни впечатления Hug Надявам се на някой да е от полза!

Бяхме 7 дни в Краби, 3 дни в Сингапур и още 3 дни в Банкок, сами си организирахме всичко от-до. Летяхме с Турските авиолинии, макар че при промоции Катар излизат по-изгодно. Защо все пак избрахме Турските авиолинии:
Скрит текст:
Първо, минимален престой. И при двата полета имахме 2 часа по план на летището в Истанбул. Дори със закъснение от 1 час, каквото имахме в обратната посока Laughing, нямахме абсолютно никакви проблеми с предвижването - нито ние, нито багажа ни. При Катарските авиолинии доста често има престой от по 8-9 ч, което не желаехме да си причиним.
Второ, повече гъвкавост. А и пак хванахме промоция -- която упорито си продължаваше седмици наред, докато при Катар промоциите са 3-4 дни и билетите се разграбват доста бързо. Още повече, че търсихме оптимални дати и тепърва чакахме одобрение на отпуски, т.е. имахме нужда от ден-два за напасване на тези независещи от нас обстоятелства.
Трето, безупречно обслужване дори в икономична класа!! Чак завиждам на хората, които летят често  (Е, нямам опит с катарците, сигурно и те са страхотни, но пък, потвърждавам!, турците се славят с кухнята си Wink).
Имахме и три вътрешни полета с Air Asia, които си минаха съвсем нормално bowuu
Да вметна и за визите -- организацията ни не беше идеална по тази точка, фактически имахме 2 влизания в Тайланд и съответно двойна виза (е, все пак излизаше по-евтино от разместване на програмата в посока Сингапур-Тайланд), но това може да се избегне при по-добро планиране.

Сега по същество Simple Smile Бяхме в Ао Нанг или по-точно на НофаратТара, плажът на милионите малки рачета Simple Smile Градчето е симпатично, не твърде пренаселено, и най-вече -- отлична отправна точка за екскурзии. Ние наблъскахме доста в програмата си и наистина капнахме, но не съжалявахме грам! Единственото леко разочарование бе Мая Бей... сигурно райско място, но трудно можеш да си го представиш без тълпите туристи и лодки. Във форума четох за частни екскурзии, това със сигурност е по-добрия вариант, но на нас не ни беше по джоба. Отказахме се да посетим и острова на Бонд -- предположихме, че и там ще е лудница. Фаворитът ни за плаж беше о-в Хонг:
Скрит текст:
Рай! Има и още много местенца с кадифен пясък и тюркоазена вода, например Ко Ладинг (Райският остров), който ни спря дъха:
Екскурзията '4 острова' също си заслужаваше много. Посетихме и Tiger Cave Temple на 1347 стъпала нагоре в планината (с цената на мускулна треска, разбира се, докато групата седи долу и чака), горещи минерални извори, езера с извънземно син цвят и какво ли още не. Просто съм безмълвна пред красотата на природата им Heart Eyes Още една вметка, екскурзиите на място излизат по-евтино и ние си го знаехме, но все пак предпочетохме да заложим на сигурното, предварително планираното и то на отличен английски! -- и резервирахме през КрабиТрек. Никакви забележки. Simple Smile Бяхме и на Railay и Phra Nang, където за съжаление не успях да осъщестя мечтата си да хапна в The Grotto, ресторантът в скалите. Беше затворен за сватба Simple Smile, но всъщност така и не разбрах дали е възможно да се посети без да си гост на Rayavadee.

За Сингапур слагам няколко реда в скрит текст, че все пак не е по темата:
Скрит текст:
Контрастът е огромен! Всичко е толкова организирано, безупречно, чак стерилно. Да не останете с друго впечатление, на мен това ми харесва и дори бих живяла с кеф в толкова уредена страна, само да не беше толкова скъпа Laughing Поглезихме се с нощувка в Марина Бей Сандс, което препоръчвам на всички, стигнали дотам. Басейнът, о, басейнът!! Бяхме на нощно сафари, на което дивите животни са на ръка разстояние, с минимални ограждения. Разходихме се в убийствени паркове и видяхме най-красивите орхидеи на света. Возихме се на автобуси, който спират през 200 метра  Laughing Всичко беше супер!
Последна спирка -- Банкок. Буквално ни се завъртя главата от толкова трафик, миризми, чудати сергии и какво ли още не Laughing Все пак -- страшно чаровен град. Посетихме няколко от най-известните забележителности, които ни харесаха, но все пак си позволявам да направя препоръка: непременно идете до Erawan Museum и Ancient City за един пълен ден. Те са реално извън града, за по-сигурно ние отидохме с таксита, а се върнахме с градски транспорт -- невероятно приключение, 20 км. в раздрънкани маршрутки срещу еквивалента на 25 български стотинки Laughing Erawan Museum те посреща с грамадна фигура на триглав слон. Музеят е разположен в тялото му, има и стълбички, по които се качваш още по-нагоре... Просто е феноменален!
Край него има и красива градинка с рекичка.
А Ancient City е грамаден, грамаден комплекс -- може би с размерът на средностатистическо българско село -- изграден в типична сиамска архитектура. Има всичко от руини до палати, през къщички, фонтани, реки, мостове, стотици местенца за пикник. Невъзможно е да се обиколи на крак. Във входната такса е включено колело, но може и да се наеме и количка за голф. A ние имахме малко повече от час и видяхме *набързо* може би половината... наистина си е за съжаление, пейзажите са като от картичка:
Скрит текст:
Разбира се, не се разминахме и без тигри Laughing След доста четене решихме да се спрем на малка зоологическа градина в Damnoen Saduak. Защо там, а не в популярните атракции, Tiger Temple и Tiger Kingdom:
Първо, чувствително по-близо до Банкок -- съответно ни остави повече време за разглеждане на други неща.
Второ, на това място видяхме буквално още 4-ма туриста. Тоест имахме предостатъчно време да се занимаваме с тигърчетата, да ги храним, да си играем, както и да ни направят 100 снимки Laughing
Трето, тигрите в никакъв случай не бяха упоени. Peace Главата си залагам!
Май това бяха най-впечатлителните части от програмата. Накратко, всичко ни хареса безумно много, наистина не се сещам за дори едно нещо, което да се е провалило. Остави ни жадни за още такива приключения  Crazy и чудейки се, кое ли друго място съчетава по такъв невероятен начин природа, усмихнати хора, вкусна храна, добри цени, приказно време?... Simple Smile Mоже би Малайзия и Филипините (аз особено много мечтая за Coron, Palawan, стига да се успокоят страстите там.) Simple Smile
Меичка, благодаря ти за споделеното! Върна ме точно една година назад във времето!
Меичка много благодаря за споделеното  Peace
Здравейте,
Мен от известно време ме мъчи мисълта за сигурността и багажа. Тези от вас, които са пътували, как съхранявахте парите, телефоните и фотоапаратите, особено когато сте на екскурзия с корабче и двамата слезете да се гмуркате, къде оставяте ценностите - карти, пари, документи, телефони и прочие?
записвам се да следя! и аз се интересувам за съхранението на ценностите
Ние гледахме да пакетираме по-леко за екскурзия. Повечето неща оставяхме в сейфа на хотела, а на корабчето взимахме само апарата и някакви джобни (между другото, по екскурзии не ви трябват много пари). Така и не си взехме тайландска карта, съответно не носехме и телефони.

Понякога се гмуркахме двамата и си оставяхме нещата на борда без притеснение, корабчето е сред нищото Laughing Другия вариант е да се гмуркате един по един, има достатъчно време Simple Smile
Местя въпросите си тук  Grinning

Тайланд  е дестинацията, която планираме за тази година  Smile Има ли други насочили се в тази посока? Спрели сме се на месец октомври.
Програмата, която харесахме включва и Камбоджа, и екскурзии в Тайланд, и няколко дни на остров Чанг. Направо се влюбих  Love

Ние гледаме за края на Ноември,но сами мислим да я организираме,тъй като повечето агенции не предлагат местата ,на които искаме да отидем.. (: , и сега изникна проблема,че останахме само 2 момичета а нашите asia friends ни казват,че 2 момичета не е добра идея да са в Тайланд...
И ние сме платили самолета за средата на Ноември с план за сега Камбоджа 2 нощувки, Банкок 3-4 и след това по островите ама кои още не сме избрали със сигурност.