Mистерия около изчезването на малайзийският боинг от 7 март 2014.

  • 85 530
  • 1 112
# 90

Не случайно в авиацията казват, че най-тежко е падане на самолет в океан, море....изобщо във вода. Трудно се намират кутията, отломки, тела и т.н.
Прочети линка в началният пост  Peace




Скрит текст:
Факт 3: Много от частите на самолетите са изработени от материали, които не потъват във вода.

При авиокатастрофи над океана в миналото отломки от самолетите са били откривани да плуват по повърхността. Това е така, понеже - както вероятно си спомняте от често пренебрегваните от пасажерите инструкции за безопасност - "Вашата седалка може да се използва като спасително средство във водата".

Да, седалките не потъват. Както и много от неметалните части на самолетите. Ако полет 370 е бил свален от някаква експлозия, би трябвало големи отломки да плават на повърхността на океана и не би било трудно те да бъдат забелязани. Фактът, че такива не са открити, само увеличава мистерията около изчезналата машина.

Не знам, дали този, който е изкарал тези факти, е в авиацията, но аз от пилот знам това, което съм  написала. Другият факт е, че в такива случаи жилетките са не, за да спасят хората, а по-скоро да помогнат за по-бързото изплуване на труповете и намирането им  Rolling Eyes При обученията на стюардесите и екипажа, които са базирани на дейтвителни случки, им се обяснява подробно, как се действа в различни ситуации и една от най-тежките ситуации е, възникване на проблем над океан, море и т.н.
Виж целия пост
# 91
Христо Комарницки:
"Мобилните ни телефони още работят.
Светът не може да ни намери на картата.
Не е ясно накъде летим.

България е по-мистериозна и от малайзийския Boeing."

Виж целия пост
# 92
Записвам се да ви следя. На 01.03 мои близки летяха от Куала Лумпур с Малайзийските авиолинии, направо ме побиват тръпки, само като се сетя  Rolling Eyes
Виж целия пост
# 93
Изчетох мнения назад.

И аз смятам, че вероятността самолетът да е отвлечен е малка. Няма никаква гласност. Никой не поема отговорност и никой не обявява целта на отвличането.

Според мен е станала някаква нелепа грешка или технически проблем.

Пак да споделя теорията на моя познат, който е пилот в гражданската авиация. Самолетът се е взривил/разпаднал на голяма височина. Наоколо всичко е вода и периметърът на издирване е огромен. Според него тези дни ще открият отломки от самолета. Вероятност да има оцелели няма  Rolling Eyes

Ето и една статия от сайт, който следят авиаторите. Мисля, че нещата са обяснени сравнително добре. Има данни за височината на самолета в момента на изчезването му от радарите и няколко възможни теории.
Виж целия пост
# 94
ако малайзийските мобилни оператори са като нашите, нищо чудно да звънят още...може и да вдигне някой...
Виж целия пост
# 95
Ако има мистерия са замесени обикновено военните

Точно така.Щото иначе е малко смешно при днешните технологии  нещо да се изпари безcледно.
Виж целия пост
# 96
Австралийска тв станция сьобщава че при един от полетите на сьщия екипаж, две пьтнички са поканени в кабината на пилота..

An Australian TV station reported that the first officer on the missing plane, Fariq Abdul Hamid, had invited two women into the cockpit during a flight two years ago. One of the women, Jonti Roos, described the encounter on Australia’s ‘‘A Current Affair.’’

Roos said she and a friend were allowed to stay in the cockpit during the entire one-hour flight on Dec. 14, 2011, from Phuket, Thailand, to Kuala Lumpur. She said the arrangement did not seem unusual to the plane’s crew.

Всичко това звучи толкова абсурдно и долно, че бих го подминала като упражнение в сензация на жълтата преса, обаче после се сещам за Скетино, който преобърна Коста Конкордия, за да се перчи пред молдовската си любовница, и как и там екипажът е бил наясно и е бил "свикнал" с подобни изпълнения... Rolling Eyes
Виж целия пост
# 97
аз пак да питам в сериозна медия ( ббс, снн и от сорта) пише ли го това за телефоните?

И в ВВС и СNN  го четох, ето линк към ВВС http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-26503141

Пише го, ама не баш  Wink
В неуточнено време, някой си роднина позвънил и от другата страна звъняло.
После от компанията пробвали да позвънят, но нямало подобно звънене.
Информацията за звънящия телефон беше отречена.

'At a time as yet undisclosed, a relative reportedly managed to call one of the passengers, who was carrying a Singapore phone. Malaysia Airlines has repeatedly tried to call the same number but no ringtone has been heard.'

Виж целия пост
# 98
От земята, подвижна антена изпраща насочен лъч радиовълни,
който достигайки до обекта се отразява и се връща към радара.
Радиолокатор.

Въпросът беше двамата иранци да са го заглушили горе.

Пак да споделя теорията на моя познат, който е пилот в гражданската авиация. Самолетът се е взривил/разпаднал на голяма височина. Наоколо всичко е вода и периметърът на издирване е огромен. Според него тези дни ще открият отломки от самолета. Вероятност да има оцелели няма  Rolling Eyes

Абсолютно, това написах още в началото на темата. Никаква мистерия няма. Просто хората си умират за сеир и конспирации при всяка трагедия.
Виж целия пост
# 99
Всъщност историята на отвличанията на самолети показва, че в големия процент от случаите самолетите не се отвличат, за да се даде гласност на каквото и да е, а защото някой Иван/Драган/Джанго иска да избяга от дадена държава - я от война, я от преследване от закона. И отвлича самолета, за да кацне на летище, на което няма шанс да кацне по законния начин.
Всички самолетни отвличания, за които се сещам, са в тази графа, освен тези на 11.09.
Пияните пасажери с "мисии" смятам, е несериозно да ги вкарваме в графата "отвличания".
Така че ако самолетът е отвлечен, вероятността за личен мотив е в пъти по-голяма. И оттам няма да има и кой да ни осветли за мотивите. Особено, след като отвличащият вече не е на този свят.
Защото самолетът се е разбил, това е ясно. Въпросите, които остават, са "къде" и "какво е станало, преди да се разбие".
Виж целия пост
# 100
Отвличането на самолет според мен не обяснява изчезването му от радара.
Не е копче да се натисне и  да изчезне, освен ако не е някой военен супер технологичен самолет, какъвто този не е.

http://www.nytimes.com/2014/03/12/world/asia/malaysia-jet.html?_r=0

тук се вижда за каква огромна територия за претърсване става дума ( засега), защото тя може и да се разшири


http://www.reuters.com/article/2014/03/12/us-malaysiaairlines-fl … BREA2701720140312


Malaysia's air force chief, Rodzali Daud, denied saying military radar had tracked MH370 flying over the Strait of Malacca off the country's west coast, about 500 km (310 miles) from the point ,roughly midway between the east coast town of Kota Bharu and Vietnam, where it was last seen by air traffic control.

Виж целия пост
# 101
Понеже имам познания по темата ще споделя.

Момента в който самолетът е изчезнал от радара, означава че е изгубена връзка с транспондера, което не значи че е паднал на това място, а че транспондера е изключен или е имало техническа повреда. Това е т.нар. вторична радиолокация. Съществува и друг вид радиолокация-първична, която представлява следното нещо - радара излъчва вълни те се отразяват от целите и сигнала се връща обратно. Използва се от военните. Не се заглушава/от терористи на борда/. Така че ако е имало повреда или транспондера е бил изключен има вариант да се проследи движението на самолета.
Ако самолетът се е взривил във въздуха, в морето ще плават отломки, на голям радиус, а няма да изчезне безследно.
Най-вероятно, според мен, е  имало техническа повреда, летели са още известно време и самолетът е претърпял инцидент. Има много голяма вероятност това да се е случило далеч от първоначалния курс, което обяснява защо все още не са го открили.
Виж целия пост
# 102
Самолет от радара не може да изчезне, освен ако не се взриви. Стелт технология за пътнически самолети няма. За мен изчезването не е мистерия. Взрив на подобна височина би разрушил самолета на такива отломки, които ще се разпръснат на много голям радиус. Падането и ударът във водата ще ги раздробят допълнително.
Виж целия пост
# 103
При нас тече непрекъснат поток от информация, тъй като на борда има 6 австралийци. Никой тук вече не се надява на "чудо" и теориите от авиационни експерти са, че самолетът или се е взривил на голяма височина, или е "паднал". Няма обяснение, кое е причинило това и няма и да го има в следващите месеци, а може и години.
Има разминаване в информацията подавана от Малайзия, за последното засичане на самолета и за курсът му. Отричат вероятността за терористична атака.
Имаше днес статия на авиационен експерт, който каза, че намирането на отломки над океана е доста сложно, поради голямата площ.
Има доста малко - мисля, че прочетах 2, случая на напълно безследно изчезнали самолети в историята на авиацията. Просто по някога отнема повече време.
Черната кутия на френския самолет разбил се преди няколко години е намерена 2 години след катастрофата.
Аз мразя летенето, но ми се налага да прекарам поне 100 часа във въздуха годишно и никак не се "радвам" на подобни събития, но разбирам, че се случват. Успокоявам се с факта, че са относително рядки.

Виж целия пост
# 104
Самолет от радара не може да изчезне, освен ако не се взриви. Стелт технология за пътнически самолети няма. За мен изчезването не е мистерия. Взрив на подобна височина би разрушил самолета на такива отломки, които ще се разпръснат на много голям радиус. Падането и ударът във водата ще ги раздробят допълнително.

Или ако е изгубена връзка с транспондера, което е обяснила Cveti. Връзката е загубена в съобщения час и е локализирано местонахождението на самолета към този час, но това не означава, че той не е летял още известно време. Затова не могат и да знаят на 100%, където точно е паднал. Те затова от тази сутрин претърсват и Андаманско море  Rolling Eyes

Когато намерят черната кутия, ще се разбере. Кутията на самолета на Air France в Атлантика беше намерена вярно година-две след злополуката.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия