"Селски" номера и пинизи

  • 5 107 977
  • 49 908
# 42 375
E каква перспектива в Айко? Това не е магазин с традиции, в който поколения наред поръчват безценните си скринове и долапи, които ще ги надживеят и ще останат да служат и на внуците. Това е fast food-а на мебелите. Минаваш, взимаш, ползваш, изхвърляш и можеи  пак да се върнеш, а може да отидеш в Como другия път.
Виж целия пост
# 42 376
Все им се чудя на такива заядливи хора едва ли не без работа , които цял ден мислят как да вгорчът живота на другите и се вкопчват във всяка написана или казана дума.Като пишело 2 дни, що да не се обади веднага на следващия, все едно само той е поръчал в цялата страна и служителката чака на телефона да си говори с него, че и да й вдига скандали. Все пак всички сме хора може да има някакво разбиране едва ли картината е била на живот и смърт, че да не може да се почака още 1-2 дни.
Виж целия пост
# 42 377
Човека е глуповат, но е прав, защото това е безумно обслужване на клиенти. Какъв е проблема да дават коректна информация, да се извинят, когато не са и т.н. Това е най-нормалното нещо, която една компания трябва да направи.
Виж целия пост
# 42 378
Изморих се само докато четях за тази драма. Колко ли трябва да ти е скучен живота,че да се върти около една картина...
Виж целия пост
# 42 379
Малко като децата - искам я и я искам сега.
Виж целия пост
# 42 380
Човека е глуповат, но е прав, защото това е безумно обслужване на клиенти. Какъв е проблема да дават коректна информация, да се извинят, когато не са и т.н. Това е най-нормалното нещо, която една компания трябва да направи.

Не си е сметнал правилно сроковете за доставка и е започнал да ги тормози преди те да са изтекли. Все едно да вдигна патърдия защо автобусът Пловдив-София от 2 часа е тръгнал и още не е пристигнал.
Виж целия пост
# 42 381
Този човек явно няма никакви проблеми и се вълнува от подобни дреболии. И то да беше някаква нужда от жизненоважен предмет, а то - картина, че и от Айко. И като ги нарича "долнопробен хоремаг", да не пазарува от там "произведения на изкуството".
Виж целия пост
# 42 382
Аз си мисля, все пак, че е хубаво клиентите да се обслужват добре. Колкото и да е маловажно, той е платил за услуга. На мен така ми дойдоха кърмачески дрехи около момента, когато спрях да кърмя.

А за бебешката количка, магазин, който се намира на по-малко от километър от нас, ни я доставяха няколко дни експресно.

Прахосмукачката, която си бяхме поръчали, пък дойде по-рано от обявеното, сутринта, когато бяхме излезнали на разходка (беше обявен час следобеден). Бяхме на 15-20 минути от вкъщи и човекът отказа да ни изчака и си замина с нея и пак трябваше да я чакаме следващия ден.
Виж целия пост
# 42 383
Да, клиентът трябва да се обслужва добре, обаче да вдигаме теми с цели чаршафи за евентуално и хипотетично закъснение от ден-два на някаква картина ми се струва супер дребнаво. Пазете си нервите, хора. Ако трябва да съм толкова придирчива, днес до този час няколко такива дразнещи ситуации мога да опиша, но защо да си вгорчавам деня, а и този на четящите? Да я откаже пустата картина, аз така вчера отказах един артикул, дето 10 дена никой не можа да ми каже дали ще ми го достави или не. Поръчах от другаде и точка - не занимавам форума с дребнотемия.
Виж целия пост
# 42 384
И пак питам, кое му е селското на това? Да нервен е, да не е съвсем прав, но няма селски пиниз в случая.
Виж целия пост
# 42 385
Ама закъснява картината, никой не си е направил труда да обработва поръчката на господина в неработен ден, а на всичко отгоре и никаква компенсация не са му дали.
Виж целия пост
# 42 386
Селското е, че нарича "селски хоремаг" магазин, от който си купува  картина, щото не му е доставена в точния ден когато си представя че трябва да му се достави. Че и гавра с клиента....Пернишка трагедия един вид, да ме прощават перничани, така е думата.
Виж целия пост
# 42 387
Парите не миришат. Клиентите може да са всякакви откачалки и глупаци, но нали за това те трябва да са професионалисти. Да го хванат за ръчичка, образно казано и да му обяснят, че или не е сметнато правилно времето, или те са се забавили поради непредвидени обстоятелства, да се извинят - без значение виновни или не и изобщо да оставят приятно впечатление, за да успокоят откачалката отсреща.
Виж целия пост
# 42 388
Като му чета писанията и изказа, мога само да си представя и как се е държал по телефона. Безценна картина, пък купена от хоремага!
Виж целия пост
# 42 389
В тези магазини предлагат ли се картини наистина или става дума за пано с принт?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия