Пазаруване от Aliexpress.com 24

  • 45 993
  • 723
# 645

двата линка са еднакви
Виж целия пост
# 646
заради сандалите, които са по-голям номер, отворих диспут. В същото време на лично съобщение ми излиза това :

dear: how about we do like this
dear: we will send the shoes , tomorrow we will give you track number , my friend
we have suffer all the loss, the shipping fee and the shoes , you can keep this shoes as a gift
but can you pls. give us 5 star feedback after we give you track number
we feel so upset we resend the shoes to you , you still open the dispute
what should I do ??
 
Какво ще ме посъветвате? Да приключа ли диспута? Или да го копирам това съобщение някъде? Не ми се е случвало до сега и не знам... В самия диспут нищо не пише..
Виж целия пост
# 647
FatalSnare, нищо не затваряй. Затвориш ли после не можеш пак да отвориш. Никид писа преди време, че са променили условията за диспутите. Пиши му, че като получиш сандалите тогава ще затвориш.


Да попитам и за един мой проблем. Имам едни часовници, които не мърдат от Китай от края на януари. Пуснах диспут, който ескалирах и сега си седи в процес диспута и нищо. Междувременно и продължението на времето за доставка изтича след няколко дена, то нали не влияе по никакъв начин след като има ескалиран диспут? Демек след изтичане няма да се финализира поръчката. Също, от къде да пиша да се размърдат да ми връщат парите, защото от самия диспут имам само да го затворя?
Виж целия пост
# 648
FatalSnare, нищо не затваряй. Затвориш ли после не можеш пак да отвориш. Никид писа преди време, че са променили условията за диспутите. Пиши му, че като получиш сандалите тогава ще затвориш.


Да попитам и за един мой проблем. Имам едни часовници, които не мърдат от Китай от края на януари. Пуснах диспут, който ескалирах и сега си седи в процес диспута и нищо. Междувременно и продължението на времето за доставка изтича след няколко дена, то нали не влияе по никакъв начин след като има ескалиран диспут? Демек след изтичане няма да се финализира поръчката. Също, от къде да пиша да се размърдат да ми връщат парите, защото от самия диспут имам само да го затворя?

И аз имам един ескалиран диспут и чакам... Май пак се чака продавача да качи доказателства, а преди май не беше така... А поръчката беше за приятелка :/ Само главоболия с тези диспути. При мен времето изтече  отдавна, но диспута си е в прогрес
Виж целия пост
# 649
http://www.aliexpress.com/item/Kids-Girls-Dress-2-7Y-fashion-Lov … s/1709171362.html
Момичета, загледах това. Как ви се струва продавача, бихте ли рискували!
Виж целия пост
# 650
Получих този  бански http://www.aliexpress.com/snapshot/6024606058.html много е добър - тигелите еднакви, не висят конци,  като изключим вечния проблем с размерите разбира се  Laughing. Дъщеря ми носи S, аз разбира се поръчах М и и заспа.

Аууу, страхотен е, в момента тези са голям хит, само плат ли е горнището или има банели?

Сега видях, че и Мелани е получила същия.  Simple Smile

Има банел, но е от подвижните, може да се маха, в същото време така е направен, че може да се добави подплънка по желание или при нужда  Laughing
Много ли ще е нахално ако попитам дъщеря ти с какви мерки е? Искам да го поръчам, но нямам идея какъв номер да взема. Също така според теб подходящ ли е за голям бюст, или не? Гледам, че няма връзка за около врата, да не седят гърдите като изсипани вътре?  Embarassed Или си има повдигащ ефект?
Виж целия пост
# 651
Днес получих тези чорапи за мъжа ми http://s.click.aliexpress.com/e/FFbmM7j , доволна съм от качеството, пък и не чаках този път много за доставката  Simple Smile
Аз си поръчах за мен чорапки преди месец, но още ги чакам...
Нормално е месец-месец инещо да почакаш, ще дойдат Simple Smile
Виж целия пост
# 652
За чорапите исках да питам - имат ли пета? Не се вижда на снимките.
Виж целия пост
# 653
И аз с въпрос. При отворен диспут за невалиден тракинг и неполучена пратка на продавача му остава 1 ден да отговори. Ако това не се случи диспутът в моя полза ли се решава?
Виж целия пост
# 654
Да, то е изписа но и като съобщение - ако пордавачът не отговори до еди-колко си време диспутът се решава във ваша полза.
Виж целия пост
# 655
Да, то е изписа но и като съобщение - ако пордавачът не отговори до еди-колко си време диспутът се решава във ваша полза.
Благодаря! И аз така разбрах, но нали ми е за първи път реших да попитам.
Виж целия пост
# 656
И аз имам един ескалиран диспут и чакам... Май пак се чака продавача да качи доказателства, а преди май не беше така... А поръчката беше за приятелка :/ Само главоболия с тези диспути. При мен времето изтече  отдавна, но диспута си е в прогрес

При мен не пише да чакат доказателства нито от мен, нито от продавача. Само седи в процес. За това искам даги побутна да ми връщат парите, защото ми писна да чакам.   #Cussing out  От къде да им пиша обаче. От самия диспут не намирам. Или пиша на мейла от първа страница и трябва да описвам цялата история.  Tired
Виж целия пост
# 657
Здравейте
Имам питане към вас момичета
Дали мога да се включа към някоя от вас когато прави поръчка
Бих искала един гоблен
Ще си заплатя предварително естествено да няма притеснения
http://www.aliexpress.com/item/Top-Quality-Counted-Cross-Stitch- … w/1266358237.html
Виж целия пост
# 658
Супер елементарно се поръчва, ако искаш помощ ще ти помогна. Няма нужда да плащаш на някой друг.
Виж целия пост
# 659
Днес забелязах, че след трак номера на една от поръчките, където пише Забележки - Remarks, отдолу пише 37 - какво означава това??? Проверих си другите поръчки, на нито една от тях няма подобно нещо, това поле си стои празно...
Моля, който е наясно, да обясни.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия