Пазаруване от George (ASDA) - Тема 6

  • 63 727
  • 736
# 135
И моите адреси са еднакви-на превозвача,нямам отказ до сега от сайта досега.
И двете ми поръчки ги пратиха,повечето неща са от намаленията,без нито един отказан артикул  newsm44
Едната от 7-ми дори днес е на адреса вече Simple Smile
Напоследък забелязвам, че доста са си подобрили баланса на наличностите и са мнооого редки отказите.
По едно време преди нова година по половин поръчки са ми отказвали редовно, да не кажа във всяка втора нещо липсваше ... От нова година насам имам отказани 4-5 артикула само (от около 100 поръчки). пу-пу дано все тъй да са  Heart Eyes

Дано да е така,че в последните 2-3 поръчки все имах по нещо отказано и то естествено от най-намалените.И много ме беше яд,та затова сега така се зарадвах,че всичко ми е изпратено Simple Smile
Виж целия пост
# 136
Скрит текст:
Виж за ноември Simple Smile

http://prikachi.com/images/170/7249170x.jpg

Декември пак така... януари се пооправиха малко... и вече са доста по-пестеливи с отказите.
Много е гадно  Crossing Arms


Още не мога да им разбера системите - то за всички сайтове - хем го има.. хем го отказват, като неналично. Ми софтуерите да си оправят малко, то пък като тото  Outta Joint
Виж целия пост
# 137
Аз последно поръчах няколко неща, от които едни роклички и бански - по 2 броя. Още при плащането ми изписа, че единия бански е свършил. Викам си нищо. И сега като ги пратиха се оказва, че са ми отказали и другия бански и едната рокля. Дефакто направих поръчка само за да им платя доставката.  Crossing Arms
Виж целия пост
# 138
Гледах ги,но няма номер като за нас.Би ли споделила номера и колко см е стелката!!!Благодаря ти.

uk10 и стелката е 17.5 см, съжалявам че не взех следващия номер.
Виж целия пост
# 139
Моите проблеми продължават. Снощи пуснах на ново поръчката си у платих с visa. Двата адреса са ми на превозвача. Днес пак получих писмо, че поръчката ми е канселирана. Не разбирам какъв е проблема. Можете ли да ми кажете към кой мога да се обърна за обяснение ит асда?
Виж целия пост
# 140
Аз да задам един малко тъп въпрос, но не успях да намеря отговор и с търсачката..  Embarassed
Какво означава надписът Rollback върху някои от продуктите в гросърито?
  bouquet
Виж целия пост
# 141
Моите проблеми продължават. Снощи пуснах на ново поръчката си у платих с visa. Двата адреса са ми на превозвача. Днес пак получих писмо, че поръчката ми е канселирана. Не разбирам какъв е проблема. Можете ли да ми кажете към кой мога да се обърна за обяснение ит асда?

Момичетата вчера казаха, че не съм права, ама ей на-имаш същия проблем като моя. Прочети какво съм писала.
Скрит текст:
Ел, не е точно това, което си написала. При мен винаги са еднакви билинг и шипинг, нямам отказани поръчки. Проблемът и идва от картата в случая. Peace

Може да си права Нели, но в моя случай стана точно така, и затова говоря от своята си паничка.
Тъй като изрично в началото на темата беше написано да са еднакви адресите - реших да ги изпиша така и има-няма след 3 часа ми отказаха поръчката. Тогава се свързах и с Асда, и с банката. Отговорено ми беше  това, което казах и на gangnam. И в действителност вече поръчвам посочвайки за шипинг адреса на превозвача, а за билинг - моя собствен, но го въвеждам в полето за международните адреси. Да чукна на дърво - нямам проблеми. Вече 2-ра поръчка ми е доставена. Картата ми е Виза Електрон на ПИБ.
Така че да знаете, че може и с различни адреси да се поръчва. Не ми е в интерес да си измислям. По този начин поръчвам и в сайта на Мадъркеър.
Може би с вашите карти става да посочвате различни адреси, но моята не ги признава тези измишльотини. Иска си това, което е подадено в банката като информация  Laughing
Ако имаш пари в картата пусни още една поръчка, но напиши:
-шипинг адрес - този на превозвача;
-билинг адрес - твоя, но в полето за международните адреси (non-uk billing address/ international billing address- не помня вече как беше изписан. Намира се вдясно, точно под полето за въвеждане на билинг адреса).
И така вече трябва да стане. Ако имаш други питанки - питай.   
Виж целия пост
# 142
Моите проблеми продължават. Снощи пуснах на ново поръчката си у платих с visa. Двата адреса са ми на превозвача. Днес пак получих писмо, че поръчката ми е канселирана. Не разбирам какъв е проблема. Можете ли да ми кажете към кой мога да се обърна за обяснение ит асда?
Няма към кой да се обърнеш. И да се обърнеш - ще ти кажат, че са 100 пъти сори, но не приемат картата и толкоз.

С каква виза плаща? Имаш ли пейпал?

el, щото не си чела в старите теми как отказваха поръчки точно както ти си изписала билинг адреса да е български...
Виж целия пост
# 143
Ел ще пробвам по този начин. Честно казано ми се струва най- правилен и логичен. Но смятам и гневено съобщение да им изпратя, защото просто ми канселират поръчката вместо да ми кажат къде е проблема. Мерси  bouquet
Виж целия пост
# 144
Моите проблеми продължават. Снощи пуснах на ново поръчката си у платих с visa. Двата адреса са ми на превозвача. Днес пак получих писмо, че поръчката ми е канселирана. Не разбирам какъв е проблема. Можете ли да ми кажете към кой мога да се обърна за обяснение ит асда?
Няма към кой да се обърнеш. И да се обърнеш - ще ти кажат, че са 100 пъти сори, но не приемат картата и толкоз.

С каква виза плаща? Имаш ли пейпал?

el, щото не си чела в старите теми как отказваха поръчки точно както ти си изписала билинг адреса да е български...

duhi, назад не съм чела-вярно. Но вече втора поръчка правя така-ето днес даже пристигна на английския адрес. Нека пробва и така. Може точно в това да е проблема.
Виж целия пост
# 145
Ел ще пробвам по този начин. Честно казано ми се струва най- правилен и логичен. Но смятам и гневено съобщение да им изпратя, защото просто ми канселират поръчката вместо да ми кажат къде е проблема. Мерси  bouquet

Ще ти отговорят уклончиво. И в общи линии пак ще трябва банката да ти обяснява. Ако искаш им пиши, ама те хората не са виновни. Този, който възпрепятства нещата е твоята банка. И то разбираемо защо. Пиши когато я пуснеш какво е станало.  Peace
Виж целия пост
# 146
duhi, назад не съм чела-вярно. Но вече втора поръчка правя така-ето днес даже пристигна на английския адрес. Нека пробва и така. Може точно в това да е проблема.
Ти си пуснала 2 поръчки така, аз пък 500 с два еднакви  Laughing Няма смисъл да спорим в случая  Wink

Нещо друго е проблем в случая, ми се струва, не са адресите.

Направи си нова регистрация и пробвай, но с малка поръчка дали ще стане. Може самия акаунт нещо да не е както трябва  newsm78

Странно ми е как от сефте на някой сайт, който не познавате, с хвърляте с големи поръчки  newsm78
Вече сумати години пазарувам от чужбинско и винаги си проверявам някой нов сайт с 1 артикул. Ако има проблем - много по-лесно се намира решение (блокирани пари, недоставена поръчка и т.н.).

Ел ще пробвам по този начин. Честно казано ми се струва най- правилен и логичен. Но смятам и гневено съобщение да им изпратя, защото просто ми канселират поръчката вместо да ми кажат къде е проблема. Мерси  bouquet
Какво пише в мейла? Със сигурност пишат причина!
Виж целия пост
# 147
Не duhi, аз не споря. Търся вариант да й бъда в полза. Къде са моите 2 на фона на твоите 500 поръчки Shocked Натъртих на числото, понеже ако имаше проблем, нямаше да имам втора успешна поръчка, пусната по този начин.
Въпроса е, че е в сходна на моята ситуация. Решението при мен беше това и затова го предлагам. Пък знае ли човек, може точно там да запъва и тя.
И наистина gangnam, какво пише като причина? На мен например ми бяха писали: unable to take payment.
Виж целия пост
# 148
Между другото аз също имам една отказана поръчка с причина, че не са успели да си вземат плащането  Laughing Чак ми стана забавно като получих мейл за отказ  Mr. Green - т.е. нищо не съм променяла, но все пак я отказаха.. та...
Виж целия пост
# 149
Добре де прочетох и старата тема и тази и пак се чудя как да се регистрирам с два еднакви адреса или с различни на Билинг и шипинг   ooooh! за да не ми бъде отказана поръчката  Crossing Arms Виждам ,че и по двата начина се получават и отказват поръчки ,май не е сигурно и по двата начина и си е чист късмет  Peace
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия