Фитнес център Пулс

  • 259 240
  • 862
# 120
Много ми се иска да им пратя "Господари на ефира" всички да разберат какво се крие зад лъскавото им лице. И съм се заела. Ако някой от Вас реши да участва в това, може да пише.
Виж целия пост
# 121
Много им пука от "Господари на ефира". Те отварят фитнес след фитнес от голям по-голям. Всъщност ще бъда внимателна, когато ми изтича договорът. Ако получавам това, което и в момента, с удоволствие ще искам да го подновя, разбира се. Фитнесът ми е удобен, живея наблизо. Но не е единственият наблизо, така че ще внимавам и месец преди да изтече, ще искам среща за подновяването. На всичкото отгоре бих искала да продължа на същите ценови условия, на които съм в момента.
Искам да попитам момичето с неправомерно теглените пари от картата дали е била със същата месечна такса, докато е имала абонамент.
Виж целия пост
# 122
Подновили са автоматично абонамента при същите условия. Аз също бях горе-долу доволна от тях, нямах забележки, но пък много непрофесионално подходиха. Както звъняха постоянно да си подновя договора, така  и ми изтеглиха пари от картата.
Виж целия пост
# 123
Щом не са ти изтеглили пълната им месечна такса, която е повече от 59 лева, значи са счели, че имате договор. Трябва да могат да ти го покажат, ако не - да върнат парите. Те имат твоя устен отговор, че на даден етап не подновяваш абонамента, но пък и нямат писмен, че го подновяваш.
Виж целия пост
# 124
Здравейте  Simple Smile Направих си регистрация тук, само и единствено заради тази тема. Във фейсбук страницата на Пулс неудобните за тях коментари се трият веднага - видях го с очите си.
Член съм на Пулс Люлин (Pulse Liulin) от септември, картата ми включва всичко и е до ноември 2016. Тренирам фитнес от години и картата се ползва и плаща навреме. За тези 2м мога да кажа следното. Пълен хаос. Обещания и неизпълнения. Постоянно сменящ се персонал, буквално през дни и никой или нищо не знае, или говори каквото му падне. Басейнът - нищо общо с 28 градуса, леден. Обещания да го покрият - вариантите бяха с балон, със стъкло и накрая - нямало да се покрие....т.е. ползване само лятото. Спато не е готово още, а има хора с карти от юли и си плащат! Груповите занимания - сменят ги всеки ден като вид и часове, в най-добрия случай веднъж седмично. Не е възможно са си харесаш нещо и да го посещаваш. Или часът просто го няма. Имената в графиците на сайта понякога са измислени, заниманията също! За хора, които не ползват фитнес уредите е безсмислено направо..... Отделно имах препятствия с плащането с дебитна карта. От банката ми се накараха, че съм си дала така номерата отпред и отзад на дебитната карта, а дори служители на банката нямали право да я искат.
Както и да е, вече видях как е положението и коментарите тук са верни. За мен не е набутване, понеже  си тренирам редовно и все някак ще мине времето. Другата година обаче ще си помисля доста сериозно в кой фитнес да ходя.
Виж целия пост
# 125
Моите коментари доста бързо ги трият. В залата при Народното събрание има още обещание за Спа - няма го естествено. Но пък аз твърдо съм решила да търся правата си.
Виж целия пост
# 126
Част от препятствието ми с плащането. Смених си банковата карта и подписах допълнително споразумение за новата карта, което е месец преди датата на плащането. Реших да проверя 1 ден преди плащането дали този документ е стигнал счетоводството. НЕ БЕШЕ. Мениджърката, която ме обслужваше - напуснала след 2м. работа там. Момчето, с което подписах споразумението - също. Ако не го бях помислила, какво щеше да стане? Щяха да мъчат да теглят от старата карта. По договор не са длъжни дори да ме уведомяват за теглене. Просто щяха да ми блокират картата и да ми начисляват на мен неустойка 3 лв/ден!! Едвам се оправих. Май всеки месец ще го мисля това. Не ме е страх от договори, а от неизпълнението им от другата страна.
Какво общо имат тези неприятности с тренировъчните ми навици и редовното плащане? И двете ги правя редовно, но само досадни проблеми получавам насреща. Прекалено много занимавания. И не се е случило само на мен. Една жена вися там 2 часа с подобен проблем.
Ако си юристка, както се вижда от ника, наистина си търси правата, даже може колективно с други членове. Аз ще продължа да си тренирам фитнес, макар и само това. Трябва спато много да ме грабне, за да се занимавам постоянно с врътките на Pulse. Или по-разумно ще е да си ходя в двойно по-евтин фитнес и да си ходя на басейн и спа на друго място, когато си поискам.
Виж целия пост
# 127
посещенията ми там не ми носеха удоволствие, напрягаха ме. все някой ме притесняваше с поредната промоция, губеха ми времето преди и след тренировката, персоналът бе откровено нахален и невъзпитан. в момента, в който клиентът си тръгнеше, бива коментиран на висок глас от-до - дрехи, бижута, автомобил, телефон, тоя па, тая па... подсмихвания, кикотене и споглеждане, когато поискаш или попиташ нещо.
номера на сметки не съм давала, нареждах им сумата всеки месец.
прекратих си прословутия договор предсрочно, без неустойки. но отделих поне цял ден на това.
след няма и месец започна телефонният тормоз - обаждания с покани за членство и по няколко смс-а на ден. отново се разправях, за да бъде прекратено и това.
много неприятно впечатление имам от тях, съжалявам, че изобщо се занимавах. но безспорно, локациите им са добри, и аз уж за удобство...
Виж целия пост
# 128
Аз сигурно съм много несимпатичен и непереспективен клиент. Може би съм с отвратителен вид - мене никой с нищо не ме закача и не ми промотира.
Получавам СМС-и по телефона за месечни промоции и ако има намаления за хотелите на Банско или Велинград. Не ме притесняват - трия ги. Ако ми се ходи на почивка във Велинград, винаги мога да ги попитам, така и така редовно съм там. Други СМС-и не получавам. Не съм присъствала на никакво одумване от страна на персонала. Аз общувам само с момичетата от рецепцията. Вече се познаваме по физиономия и се поздравяваме.
Имат си една дежурна реплика, както са обучени всички обслужващи персонали "Как ви мина тренировката?". Не им отговарям, защото знам, че всъщност не ги интересува как е минала, а питат по задължение, точно както и касиерките в супермаркета "Всичко наред ли беше с пазаруването?"

Аз също си смених картата на първия месец и просто им дадох новите данни за теглене. Те не са могли да изтеглят нищо от невалидната вече карта. Вече не си спомням, но май те ми се обадиха по телефона, за да ми кажат, че има проблем с транзакцията.
Дано да не съм от клиентите, които ще пишат тук лоши постове. Иска ми се всичко да е наред, защото от проблеми с фирми, чиито услуги ползвам, ми е писнало.
Виж целия пост
# 129
Като гледам как главоломно се множат хората с проблеми с този фитнес си мисля че определено има достатъчно за повдигане на колективен граждански иск въз основа на неравноправните точки от договора им спрямо ЗЗП.
Виж целия пост
# 130
Много ми е интересно как се прави този колективен иск.
Виж целия пост
# 131
Много ми е интересно как се прави този колективен иск.

Какво те интересува, ти нали си доволна? Единствената доволна тук всъщност. А и задължително репликираща абсолютно всеки недоволен пост. Peace
Виж целия пост
# 132
Да, следя темата. Радвам се, че съм от тези, които не се оплакват от фитнеса. Както казах вече - дано да е така и занапред, щото не ми трябват повече ядове.
Не съм платена.

Интересува ме коективният иск, свързан с други услуги.
Виж целия пост
# 133
Да, следя темата. Радвам се, че съм от тези, които не се оплакват от фитнеса. Както казах вече - дано да е така и занапред, щото не ми трябват повече ядове.
Не съм платена.

Интересува ме коективният иск, свързан с други услуги.
Обърни се към адвокат и ще ти разясни. Peace
Виж целия пост
# 134
Моите коментари доста бързо ги трият. В залата при Народното събрание има още обещание за Спа - няма го естествено. Но пък аз твърдо съм решила да търся правата си.

Обаче хората с годишни карти с включено спа си плащат, нали? През юли, когато го откриха в Люлин, обещанията бяха да има спа до месец-два. Взех картата и септември, спа ще има след месеци......поне се строи видимо. Защо го плащам това спа, като го няма? А лъжите са басейна? Ако се ползва цяла година е ОК, но само за лятото и с тази ледена вода не е ОК. За 200-300 лв платени за спа и басейн, които не мога да ползвам с месеци можеше да си ходя на друго място. За хората, които не ползват фитнеса си е набутване! Една жена си купила карта от юли. Не ползва фитнес. С изпразнен за зимата басейн, несъществуващо спа и номерата с груповите......за какво ще им плаща??? И с този непрекъснато сменящ се персонал, буквално с дни, си е направо политика - никой нищо не знае. Който дойде, лъже, заминава си и така следващия....... Не вярвах на коментарите в интернет и проверката ми излезе ето това написаното тук.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия