Фитнес център Пулс

  • 259 141
  • 862
# 435
 ooooh! ooooh! ooooh!
съвсем искрено се интересувах от отговора, как изобщо ти хрумна, че те обиждам, захапвам или ровя като мишка
участвах в играта и бях запомнила, че спечели
Виж целия пост
# 436
Хора, говорим за правила при ползване на дебитни и кредитни карти. С това се занимавам професионално, затова и реших да коментирам. Извинявайте, че ви развалих илюзиите и дерзайте!
Esmee, ти за мен мнение не можеш да имаш, защото нито ме знаеш, нито ме познаваш, нито има шанс пътищата ни да се пресекат някъде и да контактуваме по какъвто и да било повод, освен еднократно в този форум. Моето изявление за начина ти на поведение е с конкретен повод. Не ти правя психологически профил, така че, ако обичаш, не обобщавай! Аз и още няколко момичета се опитахме многократно да ти обясним конкретни правила и механизми на работа с карти, а ти нападаш и обиждаш, така че фактите са ясни!
Радвай се на живота и го давай малко по-спокойно, когато човек има различно мнение или знае повече от теб! И се учи, недей да упорстваш в глупостта, че далече няма да стигнеш така!  Peace
Здравейте, включвам се и аз като лично засегната и отказваща да предостави данните от дебитната карта на трето лице. Днес бях в обекта, който посещавам , това, което ми обясниха от Финансов отдел беше, че те ( Пулс ) не пазят никъде в тяхната база данни тази информация ( от картите ни ), а имат разработена платформа с една от банките и данните от картите ни се въвеждали в тази платформа и се пазели от банката....така...опитах се да им обясня, че това, което те представят като директен дебит не е директен дебит, но никои не ме отрази. Искам да ви попитам - сканирали /снимали/въвеждали в четеца ли са ви катрите ( банковите, не членските ) , когато сте предоставяли информацията за т.нар. директен дебит?
Много ми се иска да си прекратя договора, казаха ми, че аз съм единственият недоволен клиент, който иска да ги напусне поради тази причина ( т. нар. директен дебит ) , и че е възможно , ако си заплатя останалите вноски накуп ( те са 6 ) .
Ще се радвам да споделите мнения за тази платформа и за твурдението им, че банката всъщност е наясно какво става, и че тя изисква от Пулс данните от картите, за да разпореди плащането?
Много ви благодаря!

Пореден завоалиран неистинен отговор. Тази платформа не е нищо друго, освен компютърна програма, където си въвеждат данните на картите и после автоматично тегли пари от тяхно ПОС устройство, най-вероятно виртуално. Ръчно едва ли биха могли да точат от хиляди карти. Банката не е участник и не е запозната.

Здравей Fitnesss, аз разбира се се разрових още, тъй като имам добри познати точно в тази банка. Оказа се, че банката наистина има сключен договор с Пулс за тази услуга, но тя се казва виртуален ПОС ( както ти си писала ) , а не директен дебит ( както ни се представя на нас - или поне на мен). Беше ми обяснено, че от Пулс нямат право да изискват пластиката, а клиентите трябва собственоръчно да си въведат данните от картите на платформата - т.е. служителят на Пулс отваря страницата на компютура си, и ви дава клавиатурата, за да въведете данните, които се пазят в системата на банката, и пулс нямат достъп до тях. Изрично ми беше подчертано - клиентът въвежда собственоръчно!
Споделете моля при вас как беше - искаха ли ви те пластиката, снимаха ли ви картата, сканираха ли, те ли въвеждаха данните - това е много важно, тъй като може да се сигнализира в банката за нередности.

Здравей! Да, Пулс трябва да има договор с някоя банка, за да има ПОС. То този договор урежда само притежанието му. НЕ ТЕГЛЕНЕТО с клиентските данни. Те събират тези данни, които са ти обяснили, че не трябва да имат. Преписват си данните и толкова. Те си ги въвеждат в компютъра, не ние. Имат пълен достъп до парите, до всичките пари. Може да следиш дали няма да ти дръпнат в повече. Но ако някой друг си ги препише и от друго място дръпне  100 лв?

Виж целия пост
# 437
И да не говорим колко служители имат достъп до тази информация..
Виж целия пост
# 438
Хора, говорим за правила при ползване на дебитни и кредитни карти. С това се занимавам професионално, затова и реших да коментирам. Извинявайте, че ви развалих илюзиите и дерзайте!
Esmee, ти за мен мнение не можеш да имаш, защото нито ме знаеш, нито ме познаваш, нито има шанс пътищата ни да се пресекат някъде и да контактуваме по какъвто и да било повод, освен еднократно в този форум. Моето изявление за начина ти на поведение е с конкретен повод. Не ти правя психологически профил, така че, ако обичаш, не обобщавай! Аз и още няколко момичета се опитахме многократно да ти обясним конкретни правила и механизми на работа с карти, а ти нападаш и обиждаш, така че фактите са ясни!
Радвай се на живота и го давай малко по-спокойно, когато човек има различно мнение или знае повече от теб! И се учи, недей да упорстваш в глупостта, че далече няма да стигнеш така!  Peace
Здравейте, включвам се и аз като лично засегната и отказваща да предостави данните от дебитната карта на трето лице. Днес бях в обекта, който посещавам , това, което ми обясниха от Финансов отдел беше, че те ( Пулс ) не пазят никъде в тяхната база данни тази информация ( от картите ни ), а имат разработена платформа с една от банките и данните от картите ни се въвеждали в тази платформа и се пазели от банката....така...опитах се да им обясня, че това, което те представят като директен дебит не е директен дебит, но никои не ме отрази. Искам да ви попитам - сканирали /снимали/въвеждали в четеца ли са ви катрите ( банковите, не членските ) , когато сте предоставяли информацията за т.нар. директен дебит?
Много ми се иска да си прекратя договора, казаха ми, че аз съм единственият недоволен клиент, който иска да ги напусне поради тази причина ( т. нар. директен дебит ) , и че е възможно , ако си заплатя останалите вноски накуп ( те са 6 ) .
Ще се радвам да споделите мнения за тази платформа и за твурдението им, че банката всъщност е наясно какво става, и че тя изисква от Пулс данните от картите, за да разпореди плащането?
Много ви благодаря!

Пореден завоалиран неистинен отговор. Тази платформа не е нищо друго, освен компютърна програма, където си въвеждат данните на картите и после автоматично тегли пари от тяхно ПОС устройство, най-вероятно виртуално. Ръчно едва ли биха могли да точат от хиляди карти. Банката не е участник и не е запозната.

Здравей Fitnesss, аз разбира се се разрових още, тъй като имам добри познати точно в тази банка. Оказа се, че банката наистина има сключен договор с Пулс за тази услуга, но тя се казва виртуален ПОС ( както ти си писала ) , а не директен дебит ( както ни се представя на нас - или поне на мен). Беше ми обяснено, че от Пулс нямат право да изискват пластиката, а клиентите трябва собственоръчно да си въведат данните от картите на платформата - т.е. служителят на Пулс отваря страницата на компютура си, и ви дава клавиатурата, за да въведете данните, които се пазят в системата на банката, и пулс нямат достъп до тях. Изрично ми беше подчертано - клиентът въвежда собственоръчно!
Споделете моля при вас как беше - искаха ли ви те пластиката, снимаха ли ви картата, сканираха ли, те ли въвеждаха данните - това е много важно, тъй като може да се сигнализира в банката за нередности.

Здравей! Да, Пулс трябва да има договор с някоя банка, за да има ПОС. То този договор урежда само притежанието му. НЕ ТЕГЛЕНЕТО с клиентските данни. Те събират тези данни, които са ти обяснили, че не трябва да имат. Преписват си данните и толкова. Те си ги въвеждат в компютъра, не ние. Имат пълен достъп до парите, до всичките пари. Може да следиш дали няма да ти дръпнат в повече. Но ако някой друг си ги препише и от друго място дръпне  100 лв?


Точно за това ми се иска да чуя как са ги събрали тези данни от вас ( които вече сте ги дали ) - дали ви искаха катрите те да ги въвеждат в компютъра им, снимаха ли ви картите, изобщо какво ви казаха?
Очевидно е, че много хора не са съгласни с този начин на плащане, защото е абсолютно незаконен и нереден. Но какво може да се направи по въпроса, какъв опит имате?
Виж целия пост
# 439
И да не говорим колко служители имат достъп до тази информация..
Мен не спеяха да ме убеждават, че никой от пулс няма достъп до тази информация, а данните отиват директно в базата данни на банката....
Виж целия пост
# 440
Хора, говорим за правила при ползване на дебитни и кредитни карти. С това се занимавам професионално, затова и реших да коментирам. Извинявайте, че ви развалих илюзиите и дерзайте!
Esmee, ти за мен мнение не можеш да имаш, защото нито ме знаеш, нито ме познаваш, нито има шанс пътищата ни да се пресекат някъде и да контактуваме по какъвто и да било повод, освен еднократно в този форум. Моето изявление за начина ти на поведение е с конкретен повод. Не ти правя психологически профил, така че, ако обичаш, не обобщавай! Аз и още няколко момичета се опитахме многократно да ти обясним конкретни правила и механизми на работа с карти, а ти нападаш и обиждаш, така че фактите са ясни!
Радвай се на живота и го давай малко по-спокойно, когато човек има различно мнение или знае повече от теб! И се учи, недей да упорстваш в глупостта, че далече няма да стигнеш така!  Peace
Здравейте, включвам се и аз като лично засегната и отказваща да предостави данните от дебитната карта на трето лице. Днес бях в обекта, който посещавам , това, което ми обясниха от Финансов отдел беше, че те ( Пулс ) не пазят никъде в тяхната база данни тази информация ( от картите ни ), а имат разработена платформа с една от банките и данните от картите ни се въвеждали в тази платформа и се пазели от банката....така...опитах се да им обясня, че това, което те представят като директен дебит не е директен дебит, но никои не ме отрази. Искам да ви попитам - сканирали /снимали/въвеждали в четеца ли са ви катрите ( банковите, не членските ) , когато сте предоставяли информацията за т.нар. директен дебит?
Много ми се иска да си прекратя договора, казаха ми, че аз съм единственият недоволен клиент, който иска да ги напусне поради тази причина ( т. нар. директен дебит ) , и че е възможно , ако си заплатя останалите вноски накуп ( те са 6 ) .
Ще се радвам да споделите мнения за тази платформа и за твурдението им, че банката всъщност е наясно какво става, и че тя изисква от Пулс данните от картите, за да разпореди плащането?
Много ви благодаря!

Пореден завоалиран неистинен отговор. Тази платформа не е нищо друго, освен компютърна програма, където си въвеждат данните на картите и после автоматично тегли пари от тяхно ПОС устройство, най-вероятно виртуално. Ръчно едва ли биха могли да точат от хиляди карти. Банката не е участник и не е запозната.

Здравей Fitnesss, аз разбира се се разрових още, тъй като имам добри познати точно в тази банка. Оказа се, че банката наистина има сключен договор с Пулс за тази услуга, но тя се казва виртуален ПОС ( както ти си писала ) , а не директен дебит ( както ни се представя на нас - или поне на мен). Беше ми обяснено, че от Пулс нямат право да изискват пластиката, а клиентите трябва собственоръчно да си въведат данните от картите на платформата - т.е. служителят на Пулс отваря страницата на компютура си, и ви дава клавиатурата, за да въведете данните, които се пазят в системата на банката, и пулс нямат достъп до тях. Изрично ми беше подчертано - клиентът въвежда собственоръчно!
Споделете моля при вас как беше - искаха ли ви те пластиката, снимаха ли ви картата, сканираха ли, те ли въвеждаха данните - това е много важно, тъй като може да се сигнализира в банката за нередности.

Здравей! Да, Пулс трябва да има договор с някоя банка, за да има ПОС. То този договор урежда само притежанието му. НЕ ТЕГЛЕНЕТО с клиентските данни. Те събират тези данни, които са ти обяснили, че не трябва да имат. Преписват си данните и толкова. Те си ги въвеждат в компютъра, не ние. Имат пълен достъп до парите, до всичките пари. Може да следиш дали няма да ти дръпнат в повече. Но ако някой друг си ги препише и от друго място дръпне  100 лв?


Точно за това ми се иска да чуя как са ги събрали тези данни от вас ( които вече сте ги дали ) - дали ви искаха катрите те да ги въвеждат в компютъра им, снимаха ли ви картите, изобщо какво ви казаха?
Очевидно е, че много хора не са съгласни с този начин на плащане, защото е абсолютно незаконен и нереден. Но какво може да се направи по въпроса, какъв опит имате?


Дават на клиентите допълнителен формуляр за попълване, на който си има поле за СВВ и СВС код. Онзи ден, докато чаках т.нар. мениджърка да намери време за мен, до мен на бюрото имаше пльоснати десетина такива формуляри, с данните и кодовете на хората.
Поразпитах малко и се оказа че другите банки знаят, че Пулс процедират по този начин и не искат да работят с тях, само банката на Цеко Минев явно няма проблем с това
Виж целия пост
# 441
Хаха значи бланките си стоят на бюрото и всеки може да си ги види,дори да не е служител,с една дума и просяк да влезе ще може да си дръпне от парите ни. Laughing
Виж целия пост
# 442
Хора, говорим за правила при ползване на дебитни и кредитни карти. С това се занимавам професионално, затова и реших да коментирам. Извинявайте, че ви развалих илюзиите и дерзайте!
Esmee, ти за мен мнение не можеш да имаш, защото нито ме знаеш, нито ме познаваш, нито има шанс пътищата ни да се пресекат някъде и да контактуваме по какъвто и да било повод, освен еднократно в този форум. Моето изявление за начина ти на поведение е с конкретен повод. Не ти правя психологически профил, така че, ако обичаш, не обобщавай! Аз и още няколко момичета се опитахме многократно да ти обясним конкретни правила и механизми на работа с карти, а ти нападаш и обиждаш, така че фактите са ясни!
Радвай се на живота и го давай малко по-спокойно, когато човек има различно мнение или знае повече от теб! И се учи, недей да упорстваш в глупостта, че далече няма да стигнеш така!  Peace
Здравейте, включвам се и аз като лично засегната и отказваща да предостави данните от дебитната карта на трето лице. Днес бях в обекта, който посещавам , това, което ми обясниха от Финансов отдел беше, че те ( Пулс ) не пазят никъде в тяхната база данни тази информация ( от картите ни ), а имат разработена платформа с една от банките и данните от картите ни се въвеждали в тази платформа и се пазели от банката....така...опитах се да им обясня, че това, което те представят като директен дебит не е директен дебит, но никои не ме отрази. Искам да ви попитам - сканирали /снимали/въвеждали в четеца ли са ви катрите ( банковите, не членските ) , когато сте предоставяли информацията за т.нар. директен дебит?
Много ми се иска да си прекратя договора, казаха ми, че аз съм единственият недоволен клиент, който иска да ги напусне поради тази причина ( т. нар. директен дебит ) , и че е възможно , ако си заплатя останалите вноски накуп ( те са 6 ) .
Ще се радвам да споделите мнения за тази платформа и за твурдението им, че банката всъщност е наясно какво става, и че тя изисква от Пулс данните от картите, за да разпореди плащането?
Много ви благодаря!

Пореден завоалиран неистинен отговор. Тази платформа не е нищо друго, освен компютърна програма, където си въвеждат данните на картите и после автоматично тегли пари от тяхно ПОС устройство, най-вероятно виртуално. Ръчно едва ли биха могли да точат от хиляди карти. Банката не е участник и не е запозната.

Здравей Fitnesss, аз разбира се се разрових още, тъй като имам добри познати точно в тази банка. Оказа се, че банката наистина има сключен договор с Пулс за тази услуга, но тя се казва виртуален ПОС ( както ти си писала ) , а не директен дебит ( както ни се представя на нас - или поне на мен). Беше ми обяснено, че от Пулс нямат право да изискват пластиката, а клиентите трябва собственоръчно да си въведат данните от картите на платформата - т.е. служителят на Пулс отваря страницата на компютура си, и ви дава клавиатурата, за да въведете данните, които се пазят в системата на банката, и пулс нямат достъп до тях. Изрично ми беше подчертано - клиентът въвежда собственоръчно!
Споделете моля при вас как беше - искаха ли ви те пластиката, снимаха ли ви картата, сканираха ли, те ли въвеждаха данните - това е много важно, тъй като може да се сигнализира в банката за нередности.

Здравей! Да, Пулс трябва да има договор с някоя банка, за да има ПОС. То този договор урежда само притежанието му. НЕ ТЕГЛЕНЕТО с клиентските данни. Те събират тези данни, които са ти обяснили, че не трябва да имат. Преписват си данните и толкова. Те си ги въвеждат в компютъра, не ние. Имат пълен достъп до парите, до всичките пари. Може да следиш дали няма да ти дръпнат в повече. Но ако някой друг си ги препише и от друго място дръпне  100 лв?


Точно за това ми се иска да чуя как са ги събрали тези данни от вас ( които вече сте ги дали ) - дали ви искаха катрите те да ги въвеждат в компютъра им, снимаха ли ви картите, изобщо какво ви казаха?
Очевидно е, че много хора не са съгласни с този начин на плащане, защото е абсолютно незаконен и нереден. Но какво може да се направи по въпроса, какъв опит имате?


Дават на клиентите допълнителен формуляр за попълване, на който си има поле за СВВ и СВС код. Онзи ден, докато чаках т.нар. мениджърка да намери време за мен, до мен на бюрото имаше пльоснати десетина такива формуляри, с данните и кодовете на хората.
Поразпитах малко и се оказа че другите банки знаят, че Пулс процедират по този начин и не искат да работят с тях, само банката на Цеко Минев явно няма проблем с това
На всички е ясно, че това е незаконно - чудя се дали някой е повдигнал въпроса с Пулс? Би ли ми казала в кой обект на Пулс раздават такива формуляри за събирането на банковите детайли? Пак да повторя - от банката ми го натъртиха сто пъти, че Пулс нямат право да притежават под каквато и да е форма нашите банкови детайли - направо  съм втрещена от наглостта им да ви звънят и по телефона, за да ги препотвърждават !!!! Моля ви бъдете по-активни и пишете за всички нередност , които са ви се случили покрай тази история с директния дебит - това трябва да спре!
Виж целия пост
# 443
sadia, моля те спри да цитираш по няколко поста, много затруднява четенето, особено през мобилна версия  Peace
Виж целия пост
# 444
Извинявам се, понеже видях и лирически отклонения от темата, исках да съм сигурна, че съм in topic и да не губя нишката. Blush
Далеч съм от мисълта, че съм единствената, която се е карала с Пулс заради тази нередност - на вас какво ви казаха? На мен ми предоставиха мило опцията да си заплатя оставащите вноски накуп преди 1 май и така да си реша проблема. Което не е решение на проблема изобщо....
Виж целия пост
# 445
В Люлин, но вероятно във всички процедират с тези формуляри. И при мен се оказа че или им даваш СВВ код или плащаш всичко накуп, други варианти нямало. Да не забравя, че казаха, че и запис на заповед трябвало да се подпише за цялата сума по договор, което също е скандално. тъй като с това и със СВВ кода по всяко време имат правно основание да ти дръпнат цялата сума от сметката без да се мотивират.
Аз ще търся друг фитнес,  съмнявам се, че разни комисии и др. държавни органи ще защитят потребителя и в крайна сметка от нас клиентите зависи дали мутренските им похвати ще успеят.
Виж целия пост
# 446
В Люлин, но вероятно във всички процедират с тези формуляри. И при мен се оказа че или им даваш СВВ код или плащаш всичко накуп, други варианти нямало. Да не забравя, че казаха, че и запис на заповед трябвало да се подпише за цялата сума по договор, което също е скандално. тъй като с това и със СВВ кода по всяко време имат правно основание да ти дръпнат цялата сума от сметката без да се мотивират.
Аз ще търся друг фитнес,  съмнявам се, че разни комисии и др. държавни органи ще защитят потребителя и в крайна сметка от нас клиентите зависи дали мутренските им похвати ще успеят.
Здравей , а ти какво направи - попълни ли формуляр, даде ли им кода, подписа ли тази заповед? Това имам предвид - абсолютно незаконно е да имат данните на какъвто и да е било носител ( хартиен или електронен ) , потвърдиха го в банката, с която са сключили договора за този виртуален ПОС терминал ( което НЕ Е директен дебит, както пише в договорите ). И напротив - нарушенията са на лице , и сме в правото си да си търсим правата юридически вече.
Виж целия пост
# 447
Sadia подписах такъв формуляр и поисках копие. Определено лъжат защото първо казаха, че това било за банката /на формуляра пише допълнително споразумение/, после ги питам къде отива това, всеки може да тегли.. мениджърката ми казва "унищожаваме ги".. викам чувате ли се, нали е допълнително споразумение, как ще го унищожите... Та аз съм си дала данните още отпреди месец, защото ме бяха блокирали, а точно сега нали се сещате, преди лятото, за всички е важно да посещават фитнеса и малко или много сме притиснати. Но не съм се отказала и може би ще ида до ЦКБ и моята банка също да видя какво ще измисля. Ако някой има някакво решение, нека сподели.
Виж целия пост
# 448
Sadia подписах такъв формуляр и поисках копие. Определено лъжат защото първо казаха, че това било за банката /на формуляра пише допълнително споразумение/, после ги питам къде отива това, всеки може да тегли.. мениджърката ми казва "унищожаваме ги".. викам чувате ли се, нали е допълнително споразумение, как ще го унищожите... Та аз съм си дала данните още отпреди месец, защото ме бяха блокирали, а точно сега нали се сещате, преди лятото, за всички е важно да посещават фитнеса и малко или много сме притиснати. Но не съм се отказала и може би ще ида до ЦКБ и моята банка също да видя какво ще измисля. Ако някой има някакво решение, нека сподели.
Днес бях в банката, която им е направила виртуалния ПОС терминал - служителят ми каза, че той лично никога не би си попълнил данните от картата ( дебитна или кредитна ) на лист хартия, също не би ги предоставил на трето лице ( в случая Пулс ) . Банката не се ангажира с начина, по който Пулс стига до данните ни, тя няма как да провери кой въвежда информацията от картите  - може да сте вие лично, но може и да не сте. Т.е. банката няма пряк контрол върху трансакциите, които се извършват по този виртуален ПОС терминал. Така че ако Пулс се опитват да си измиват ръцете с банката, ви заблуждават.
Това е нелегално колекциониране на данните ни, придружено с извиване на ръце. Според мен случаят трябва да се отнесе към съответните институции . Клиентите трябва да имат избор ( на начин на плащане ) , а не - или даваш данните, или си плащаш останалите по договор вноски на куп и си свободен!
Виж целия пост
# 449
Трябва да останат с 2 клиента, да видим тогава дали ще събират таксите по този начин.Всичко си зависи от нас-клиентите,навсякъде клиента е Бог и се съобразяват с него,само Пулс не са на това мнение.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия