Лидл ::45::

  • 75 872
  • 767
# 735
Понеже никой служител не можа да ми обясни каква е разликата м/у кис. мляко ЧУДЕН и другото, взех да пробвам.
ЧУДЕН е било по БГ стандарт и да ви кажа, доста си е киселичко. Та може да има нещо истинско в него...
Аз пък си харесвам другото.  Simple Smile
Виж целия пост
# 736
Явно се пускат пак за продажба върнатите стоки.И аз бях свидетел на касата как една жена пред мене носеше блуза и касова бележка, каза на касиерката, че е оставила другата в магазина и я е подменила с желания номер.Касиерката каза-"Добре" и жената излезе.
По същият начин явно някоя "чистница" е върнала въпросните бикини. Sick
Виж целия пост
# 737
Аз също не одобрявам връщането на използван тиган. Още повече, че основния мотив е, че бил много голям. Спокойно би могло размера да се прецени още при купуването  Peace

Тази политика за върщането на стоки е страхотна, но се злоупотребява доста с нея. Взехме пижами на приятеля ми от един магазин, където има такава политика за връщане на стоки. Хубаво обаче нашите пижаме им отрязахме етикета, изпрахме ги и не помня какво се случи, че не се одобриха, но приятелят ми реши, че ще ги връща.  ooooh! Не успях да го убедя да не го прави... Изгладихме ги и обратно в магазина. Момичето обаче ги подуши, усети аромата на праха за пране и ни попита дали сме ги прали. Съответно нито ги взе обратно, нито ги върнаха парите. Което си е разбираемо.

За момента се сещам за две неуспешни покупки от ЛИДЛ. Един ръчен чопър, от който не ставаше нищо. Еми прежалих парите и замина в боклука. Другото бяха комплект ножове Ернесто. Мега зле. Режеха много зле, нито можеха да се наточат като хората. Прежалих ги и тях. Че и на нашите бях взела.

Другото, което съм връщала са били СКИ панталони и блузи. Пробвани в нас, без  да им се маха етикета, видях, че са ми големи и обратно в плика прилежно сгънати.

Наистина, представете си, какво ще стане, ако попаднете на изпозлвана стока? Ще ви бъде ли приятно? Нека имаме малко съвест, все пак и да не злоупотребяваме с тази политика на магазина  Peace
Виж целия пост
# 738
Злоупотребата не е във връщането на използваната стока, а в това, че я слагат обратно за продажба при новата Wink
Виж целия пост
# 739
Гледам, говорите за връщане.
Днес си върнах кремавите сандали, а толкова ги чаках. На картинка, обаче, е едно, на живо и на крак - друго. Но моите не съм ги носила, да знаете.  Laughing
Виж целия пост
# 740
Имаме ли си Звънче или е на море, че сме на  50-та страница?
Като човек често пазаруващ в Лидл ще спомена , че работещите там момичета и момчета, поне в магазина, който аз посещавам, подреждат, но има и много "кокошки".... В началото успяваха да държат магазина значитлено по-подреден, но и персонала изглеждаше повече като бройки. Ходила съм в магазина преди работа и винаги е бил прилично подреден.
Една от привлекателните страни на този магазин за мен лично е възможността да върнеш и/или рекламираш стоката. Естествено, че не е редно в продажба да се пускат употребявани стоки и ако има такива, то според мен е пропуск на служителите и допуск на управителя на магазина.
Лично аз не съм връщала употребявани стоки (не ми се е налагало), но пробвани дрехи - да. Но сега се чудя какво да правя с едни джегингс. Пробвах ги, но поседях с тях 5-6 мин. Не съм сваляла етикета, но им се появиха 1-2 чупки. Някак си ми се вижда неудачно да ги върна, а не са ми удобни....
Бо бо... не успявам да намеря мнението, правилно ли прочетох, че си върнал нещо без касова бележка. В кой магазин? Аз не искам да връщам, но не мога да си намеря касовата бележка на уред, закупен от тях и дефектирал. Знам датата и часа на покупката, тъй като пазарувам с кредитна карта и я следя с електронно банкиране. Дали имам шанс да се възполвам от гаранцията му?
Виж целия пост
# 741
Аз също съм против връщането на употребена стока (изключвам дрехите, на които не сме нацелили размера), която е годна за употреба, без дефекти, само защото "ами не ми харесва", от морална гледна точка е грозно - тази стока, отива в брак и е в разход на фирмата, само защото някой си не знае колко му е голям котлона и тигана му идвал малък/голям ooooh! .

Преди като купувахме без да можем да върнем, та какво, да не сме умрели, ами подарявахме даденото нещо, което не ни харесва на някой близък и готово ...
Определено много се злоупотребява с политиката за връщане на стоки на Лидл ...

И какво значи "никой служител не можа да ми каже каква е разликата между двете млека"  Shocked - хора, вие нормални ли сте - този служител трябва да ги е опитвал, за да знае, нали не мислите, че в някой магазин се учи "Теория на киселото мляко" ?!?!

И за разхвърляните дрехи - напълно подкрепям казаното от Guess Who, виждала съм как момичетата подреждат дрехите и точно след 15 мин всичко е с главата надолу, изровено и разхвърляно от клиенти, а това не е магазин за дрехи, едва ли работата на момичетата е само да сгъват цял ден дрехите.
Виж целия пост
# 742
Лично аз не съм връщала употребявани стоки (не ми се е налагало), но пробвани дрехи - да. Но сега се чудя какво да правя с едни джегингс. Пробвах ги, но поседях с тях 5-6 мин. Не съм сваляла етикета, но им се появиха 1-2 чупки. Някак си ми се вижда неудачно да ги върна, а не са ми удобни....

Щом са с етикет е ясно, че не са носени.  Peace

п.с То очевидно и за носени няма проблем  Laughing
Виж целия пост
# 743
Е, как върнатите стоки ще са брак за магазина, когато се посочиха доста примери с върнати стоки, отново пуснати за продажба.А дори да ги обявяват за "брак", мисля, че отново от нас си го "избиват" с постоянното вдигане на цените. Rolling Eyes
Виж целия пост
# 744
Някои върнати стоки се озовават обратно в магазина и то най-вероятно И по вина на клиента, ако е послъгал, че стоката не е употребявана, за да "мине номера" и да си вземе обратно парите, няма как да няма и такива, и тук идва вината на служителя, който в бързината не проверява и той стоката, а се доверява на клиента и я оставя обратно при останалите нови, вместо да я прибере.
Но други върнати стоки, тези които наистина биват прибирани, дали не са брак, а вдигането на цените едва ли е по желание на крайния търговец ... как да знаем дали самият производител не е повишил своите цени?
Виж целия пост
# 745
Бо бо... не успявам да намеря мнението, правилно ли прочетох, че си върнал нещо без касова бележка. В кой магазин? Аз не искам да връщам, но не мога да си намеря касовата бележка на уред, закупен от тях и дефектирал. Знам датата и часа на покупката, тъй като пазарувам с кредитна карта и я следя с електронно банкиране. Дали имам шанс да се възполвам от гаранцията му?
да, върнах без касов бон /в един от магазините им във Варна/, не се сещам какво беше, но тяхна марка и няма от къде другаде да се закупи
тъй че ако е нещо тяхна марка, например Ернесто, не виждам защо да не го приемат

за киселото мляко и аз съм питала каква е разликата, и двете Пилос, ама едното и Чуден хехе и на мен не ми отговориха  Laughing после питах и за сиренето, пак и двете Пилос, и двете саламурено краве сирене, ама едното синя кутия, другото кафеникава...пак никой не знае. в крайна сметка купих и двете - синьото е по-хубаво, по-твърдо и подлежи на обезсоляване, кафявото ми се стори някакво меко, като неузряло
Виж целия пост
# 746
Категорично съм "за" правото на връщане на стока, и "против" на продажбата ѝ отново.
Не може, при положение, че няма къде да премеря дреха, да нямам право да я върна!!!
За уредите, както можеш да върнеш в останалите вериги и магазини, така е и при ЛИДЛ-това си е законово право  Peace
Виж целия пост
# 747
Много бих се радвала законово да ми посочиш къде е упоменато това, като не говорим за интернет пазаруване  Peace - просто ми се иска и аз като потребител да го знам в прав текст, затова понеже сама не можах да намеря такава точка, от ЗЗП, ако знеш къде точно ... пусни го тук да го видим всички. И в друга тема говорихме за това и намерихме какво ли не, не и че имаме право да връщаме стоки в годно състояние по причина "не ми харесва".
Виж целия пост
# 748
за киселото мляко и аз съм питала каква е разликата, и двете Пилос, ама едното и Чуден хехе и на мен не ми отговориха  Laughing после питах и за сиренето, пак и двете Пилос, и двете саламурено краве сирене, ама едното синя кутия, другото кафеникава...пак никой не знае. в крайна сметка купих и двете - синьото е по-хубаво, по-твърдо и подлежи на обезсоляване, кафявото ми се стори някакво меко, като неузряло

А ако служителят не яде кисело мляко или сирене как може да ви отговори? Аз примерно не ям и двете и ако съм служител в този магазин, вярвайте, и аз няма да ви отговоря Sad
Виж целия пост
# 749
А ако служителят не яде кисело мляко или сирене как може да ви отговори? Аз примерно не ям и двете и ако съм служител в този магазин, вярвайте, и аз няма да ви отговоря Sad
ами де да знам, все си мисля, че като работиш в магазин, би трябвало да имаш инфо за стоката...но може и да е моя грешка, дълги години съм пазарувала в малки квартални магазинчета, в които собственика знае какво продава. та не обвинявам служителите в некомпетентност, просто се надявах някой да ми отговори, но като не стана, си купих от двете и пробвах, не съм мърморила нито тук в темата, нито в магазина. и без това всичко опира до вкус
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия