На море в Гърция 2014 - X

В 20.50 е имало земетресение в Егейско море. Усетихте ли го? Не съм прочела инфо точно къде е Rolling Eyes
Има и ферибот, проучи на място. Хич не се отправяй на никъде Никиана има прекрасни плажчета - някакъв К бийч, не съм го виждала, тук прочетох за него  и Северния, който е супер плитък и приятен, особено за деца, само дето е до пътя.

evhen, много си права. На Ка Бийч ходихме 2 пъти при почивката ни на Лефкада юни месец и е наистина страхотно местенце (за хора с аква обувки, както навсякъде на Лефкада, тъй като е каменисто). Има си бийч бар, зелена поляна, забавления за децата, басейн, спортни развлечения и някак не ми се видя масово и комерсиално, а цареше пълно спокойствие и лежерно настроение. Препоръчвам с две ръце.
Пешо най-добре да провери, нали е на място

Видяхме "кюркеджи"  аналог на гръцките кокореци , ще пробваме Smile.В момента сме на климатик.Днес обиколихме пансионите.Харесахме си голямо студио с 3 легла , кухня и посуда-70 т. лири(23 евро) без храна.На нас ни е добре да си вземем зеленчуци , риба ,миди ,скариди и морски дарове, месо , наденици и кюфтаци от пазара и сами да си ги приготвим
Мммм,страхотно звучи Петре Peace
Днес на Ситония (Торони)  е супер за плаж.
Здравей! А как е водата? Като температура имам

Екстра е. Децата на две и на седем почти не излязоха. Ходим на малкия залив северно между Торони и големия плаж с къмпинг Иза май се казва. Водата е бистра и спокойна, няма грам вълнение. Следобяд поне за мен е по-приятно. Почти до седем часа . Не е валяло толкова много че да изстине морето.
Да спомена ако някой реши да ходи до най-южната точка на Ситония - пътят е черен и  след половината от Порто Куфо не е проходим с кола. Само с джип. Явно е имало силни дъждове и е доста изровен. Може да се остави колата до едни къщички и после пеша, но малкия заспа и се върнахме. Преди това ходихме до полуострова, който е свързан с тясна ивица,  но вторник там духаше силно и водата беше покрила ивицата. Не радвахме да минем при този силен вятър. А в Торони си беше тихо и спокжйно. Както и в Порто Кухо, но там плажната ивица е много тясна.

До Лимнос било земетресението.
Добро утро от Агиос Николаос Ситония, времето в момента е прекрасно, пия кафе в градината. В къща Евангелия сме, приятно местенце, само нета нещо ми е малко слаб. Някой питаше за къщи тук, ще се опитам да поогледам и да снимам табели с контакти. Вчера плажувахме на Трани Амуда, разкош беше водата е чай.
Добро утро и от мен!
Тодоричка, твоя пост доста ме обнадеждава за Ситония..а и прогнозите за времедо за след седмица за доста положителни Simple Smile
Пожелавам много слънце на всички почиващи, защото за България предстоят проливни дъждове този уикенд Simple Smile
Теди и Петър да се засрамят с това хубаво време ! Ние не стига, че сме на работа, пък и дъжд ни вали ! Wink
Дано да ви е все така хубаво и слънчево, да си починете и да презаредите всикчи, които сте на почивка !!!
Теди, ще чакам инфо за къщи в Аг. Николаос, че живи и здрави май заформяме компания за къща следващата година.

Засрамена отивам на плаж след малко, но първо ще се отбием до пазара в Никити.  Mr. Green  Къщата, в която сме е много приятно местенце, старичко обзавжедане, но с чудесна градина и е чисто. Цена 35 евро.
Тодоричка, кажи как е времето в Никити после, че и ние натам сме се запътили Simple Smile  bouquet
Добро утро.
Днес времето и при нас е по-добро. Вчера си преваляваше през деня, вечерта малко повече, въпреки че облачността вече беше по-разкъсана. Днес е дори по-добре, но все още си има разкъсана облачност, какво ще е времето следобед е трудно да се каже.
Ако слънцето успее да пробие по-добре при нас предполагам че и времето ще се постопли. Днес ще пробваме да отидем до по-закътан плаж с надеждата там да е по-добре, мислим за Алики или за Парадайз, но вторият ни е малко далеко. Имаше и още един плаж между тях, Агиос някой си, не му помня името, той беше дори още на по-закътан залив.
Лошото е, че тъкмо времето взе да се оправя и ще трябва да си тръгваме в неделя. Такъв ни бил късмета.  Cry
Много благодаря! Дотук добре. Дано само детето не умре от скука Simple Smile
I още нещо нетипично за Гърция.Поне до полунощ курорта е буден  пълен с хора , деца по улиците.Има огромен лунапарк , венско колело , десетки всевъзможни въртележки , колички , игри , и ............и много голям пазар от зеленчуц,и до парцали обувки , дрънкулки и всичко с безкрайни дюнери , кокореци , сладоледи,царевици,пиде,кебаб , кюфте...........отворено и след полунощ
Момичета да питам нещо малко ме е срам  Embarassed
Не е много точна май тази прогноза, но така както съм написала Ставрос централна ГЪрция в района до Аспровалта ли е или има и друго Ставрос

Дават голяма разлика във времето, а не е толкова далече.
Ние днес сме на контролен да видят баткото и зъбчето как е и ще ни кажат дали ще можем да пътуваме , та ако ни дадът зелена светлина се чудя на къде да тръгнем , вариантите са 2 Вурвуру и околноста или Нео Перамос.