Ваучери на GLOBUL

  • 22 557
  • 65
# 30
Логично е да се прибавят, ама  П@нди защо  плаши   Mr. Green

Достатъчно съм стресирана от Теленор и новата политика - и при предплатените, и при договорите  #2gunfire
Виж целия пост
# 31
Eй, тотално се обърках  Shocked Срокът ми изтича след седмица. А имам 12 лв. Ако преди това заредя с 6/10 лв., не се ли прибавят към този остатък  Rolling Eyes
Теленор би трябвало да ми изпразни картата, ако изпусна този срок , както си беше досега ooooh!

Мама Меца, ако заредиш 6 лв. утре примерно парите ти ще станат 18 лв, срока ти се удължава 12 месеца, до 13/11/2015, но ако не изговориш нито лев след 60 дни /2 месеца/, т.е до 12/01/2015 Теленор ти нулира сметката, т.е. твоите 18 лв изчезват от твоята сметка. Тъй като няма да имаш пари в нея могат само да те търсят, а ти не можеш да избираш или кликваш, докато не заредиш нов ваучер. Може да изразходиш малко от тези 18 лв,, например половината. Тогава Теленор след 60 дни ще ти откраднат само 9 лв.
Ако обаче презаредиш нови 6 лв на 59 ден например влизаш в нов срок от 2 месеца и тогава парите ти няма да се загубят май ... май, не съм много сигурна. Целта е или често зареждане на пари или да те ограбват на всеки 2/3 месеца.
А крайната цел е принуда да минеш на договор или да се откажеш и да отидеш при друг оператор.
Виж целия пост
# 32
Пак не разбрах  Embarassed Защо ми взимат 9 лв.  Shocked След 2 мес., преди срока, аз пак ще вкарам 6 лв., които ще се прибавят отново  към съответния остатък И т.н. Зависи от това, колко е изговорено междувременно ли, що ли  ooooh!
Виж целия пост
# 33
Пак не разбрах  Embarassed Защо ми взимат 9 лв.

Такива са новите  #2gunfire условия на Теленор.

Между другото исках да го цитирам, но в момента го няма на страницата им. За 1 месец 3 пъти си променяха общите условия за предплатени карти.
Виж целия пост
# 34
Пак не разбрах  Embarassed Защо ми взимат 9 лв.  Shocked След 2 мес., преди срока, аз пак ще вкарам 6 лв., които ще се прибавят отново  към съответния остатък И т.н. Зависи от това, колко е изговорено междувременно ли, що ли  ooooh!

Трябва да си заредиш пари преди да ти изтече срока за който е валидно презареждането, иначе ти вземат парите. Ако си заредиш 6 лв, удължаваш с 2 месеца времето за разговори и тези 6 лв се добавят към парите които имаш в картата към настоящият момент, АКО заредиш 10 или повече се удължава срока за разговори с 3 месеца, помисли кое ти е по-изгодно. Надявам се обясних ясно положението, и че ме разбра.
Виж целия пост
# 35
И аз това писах по-горе - то е ясно! Взимането на суми ме  Shocked
Благодаря!
Виж целия пост
# 36
Нищо не намирам за ваучери на новия им сайт. Знаете ли ги къде са или изобщо не фигурират?
Виж целия пост
# 37
Нищо не намирам за ваучери на новия им сайт. Знаете ли ги къде са или изобщо не фигурират?
http://www.telenor.bg/bg/private/tariff/list/tariff_prepaid заповядай
Виж целия пост
# 38
Да следя темата, че и в къщи ползваме такива карти, ужас.
Като четох интервюто на новият им шеф, останах с добри впечатления, а то...... Confused
Иска ми се да мина на Боб, но пък те нещо не пускат пак супер-боб-а  Tired
Виж целия пост
# 39
Нищо не намирам за ваучери на новия им сайт. Знаете ли ги къде са или изобщо не фигурират?
http://www.telenor.bg/bg/private/tariff/list/tariff_prepaid заповядай
Тези предплатени пакети и аз ги намерих. Аз питам за ваучерите за презареждане. Кои са? И къде?
Виж целия пост
# 40
Нищо не намирам за ваучери на новия им сайт. Знаете ли ги къде са или изобщо не фигурират?
http://www.telenor.bg/bg/private/tariff/list/tariff_prepaid заповядай
Тези предплатени пакети и аз ги намерих. Аз питам за ваучерите за презареждане. Кои са? И къде?
Ваучери трябва в магазините да търсиш, аз зареждам само през E_PAY, и там мога да зареждам от 6лв нагоре колкото си искам.
Виж целия пост
# 41
Нищо не намирам за ваучери на новия им сайт. Знаете ли ги къде са или изобщо не фигурират?
http://www.telenor.bg/bg/private/tariff/list/tariff_prepaid заповядай
Тези предплатени пакети и аз ги намерих. Аз питам за ваучерите за презареждане. Кои са? И къде?
Ваучери трябва в магазините да търсиш, аз зареждам само през E_PAY, и там мога да зареждам от 6лв нагоре колкото си искам.
Знам къде да търся. Аз ги продавам даже. Искам да намеря информация на оператора за ваучерите - срок, сума, удължаване на срок и такива подробности, които не ги пише на ваучера, но и на сайта им не ги откривам.
Виж целия пост
# 42
Нищо не намирам за ваучери на новия им сайт. Знаете ли ги къде са или изобщо не фигурират?
http://www.telenor.bg/bg/private/tariff/list/tariff_prepaid заповядай
Тези предплатени пакети и аз ги намерих. Аз питам за ваучерите за презареждане. Кои са? И къде?
Ваучери трябва в магазините да търсиш, аз зареждам само през E_PAY, и там мога да зареждам от 6лв нагоре колкото си искам.
Знам къде да търся. Аз ги продавам даже. Искам да намеря информация на оператора за ваучерите - срок, сума, удължаване на срок и такива подробности, които не ги пише на ваучера, но и на сайта им не ги откривам.
И аз искам такава , за последните 2 месеца вече 2-пъти сменят условията за ползване на предплатени карти, започвам да се замислям за смяна на оператора, снощи имаше в предплатените планове, 6 бр, писах им в сайта защото нямаше никаква информация под един от плановете, сега отварям сайта- плана изчезнал. Голяма каша е в  тоя сайт smile3506.
Виж целия пост
# 43
Вече има информация на сайта, в момента я гледам:

Цитат от "Удължаване периодът на валидност на кредита (картата), в случай че текущият е по-малък от периода на валидност, който се предвижда за новото презареждане:

от 6.00 лв. до 9.99 лв.
карта - 365 дни
кредит - 60 дни   

от 10.00 лв. или повече*
карта - 395 дни
кредит - 90 дни   

При зареждане на карта, ползваща предплатен план, различен от посочените по-горе, валидността на кредита (картата) се увеличава със 60 или 90 дни (съответно за презареждания на стойност 6,00-9,99 лв. или 10 и повече лв.*), в случай че оставащият период на валидност на кредита (картата) е по-малък от периодa на валидност, който се предвижда за новото презареждане.
*За презареждане от 10 лева или повече ще се считат и няколко презареждания, с обща стойност 10 лв. или повече, направени в рамките на 30 дни.
В случаите, в които текущият период на валидност на картата (и/или на кредита), която се зарежда, е по-голяма от периода на валидност на кредита (картата), който се предвижда за съответно презареждане, то текущият период на валидност на картата (или на кредита) няма да се промени.
Ако не бъде направено презареждане в рамките на периода на валидност на текущ кредит /60 или 90 дни, съгласно по-горния текст/, то той се губи.
Ако периодът на валидност на картата не бъде удължен, то тя ще се деактивира автоматично след изтичането му и повече няма да можете да използвате този мобилен номер. В този случай се губят наличния кредит и неизразходеното включено потребление.
Важно: След направено презареждане, ще бъдете уведомени с SMS за периодa на валидност на кредита.
При проверка на валидността на кредита през My Menu или през Автоматичното информационно обслужване, с избор на 123 (0,03 лв./обаждане), вие ще получите информация само за неговата ..."

Виж целия пост
# 44
Вече има информация на сайта, в момента я гледам:

Цитат от "Удължаване периодът на валидност на кредита (картата), в случай че текущият е по-малък от периода на валидност, който се предвижда за новото презареждане:

от 6.00 лв. до 9.99 лв.
карта - 365 дни
кредит - 60 дни   

от 10.00 лв. или повече*
карта - 395 дни
кредит - 90 дни   

При зареждане на карта, ползваща предплатен план, различен от посочените по-горе, валидността на кредита (картата) се увеличава със 60 или 90 дни (съответно за презареждания на стойност 6,00-9,99 лв. или 10 и повече лв.*), в случай че оставащият период на валидност на кредита (картата) е по-малък от периодa на валидност, който се предвижда за новото презареждане.
*За презареждане от 10 лева или повече ще се считат и няколко презареждания, с обща стойност 10 лв. или повече, направени в рамките на 30 дни.
В случаите, в които текущият период на валидност на картата (и/или на кредита), която се зарежда, е по-голяма от периода на валидност на кредита (картата), който се предвижда за съответно презареждане, то текущият период на валидност на картата (или на кредита) няма да се промени.
Ако не бъде направено презареждане в рамките на периода на валидност на текущ кредит /60 или 90 дни, съгласно по-горния текст/, то той се губи.
Ако периодът на валидност на картата не бъде удължен, то тя ще се деактивира автоматично след изтичането му и повече няма да можете да използвате този мобилен номер. В този случай се губят наличния кредит и неизразходеното включено потребление.
Важно: След направено презареждане, ще бъдете уведомени с SMS за периодa на валидност на кредита.
При проверка на валидността на кредита през My Menu или през Автоматичното информационно обслужване, с избор на 123 (0,03 лв./обаждане), вие ще получите информация само за неговата ..."


Снощи нищо по въпроса  не пишеше в сайта Crazy, а днес цял ден не работеше, чак сега го пуснаха да работи. И още не е в ред, всички предплатени планове са еднакви и никъде не пише какви минути получаваш за тея- 2,50, дето ти ги вземат при презареждане.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия