Клуб на самотния родител – да се преброим и опознаем!

  • 40 542
  • 757
# 750
 Peace
ето (Торнадо)...ти имаш база за сравнение, а на мен тоз моя маймун като ми е първия и така като ми се каже, на 1 година това, на 3 онова, на 6 - готов за училище едва ли не, се шашкам и си викам - абе аз ли съм либерална, или детето просто може да се развива в някаква спортна сфера примерно  newsm78
И аз го гледам един такъв отнесен, учителките ми викат - много е нерешителен дори за това кой цвят моливче да използва или на кой стол да седне - пита за всичко...и аз се чудя : прекалено е възпитан или просто го е страх да не сбърка ?  newsm78
А у дома....нищо общо !!! Взима абсолютно всички решения сам - дали за моливче дали за книжка, за всичко...  а кажете ми сега....  Praynig
Виж целия пост
# 751
То хубаво от обща култура,но Мама Звярка си е права.В градината се гледат определени норми.Дори и да не ги е учило в къщи се счита ,че мозъка е узрял и трябва в градината за един -два урока да схване материала.Иначе се започва дуднене от госпожите ,че детето е бавно,не се справя с материала и проблеми.
Виж целия пост
# 752
За училище, аз съм против бързането. както вече писах, голямата ми дъщеря от 5 годишна четеше, на 6 вече пишеше. Въпреки всичко даже исках да я отложа да не тръгне с набора си понеже е в края на Декември. Беше една дребничка и слабичка, сърце не ми даваше да я измъчвам. Ученето няма да им се размине, оставете ги да играят колкото се може повече.  Peace
Виж целия пост
# 753
Аз също съм от тези, които смятат, че е индивидуално това с различните знания - форми, цветове и т.н. Аз повдигнах темата за цветовете, защото ми се видя прекалено на 18 месеца да принуждават детето да повтаря цветовете като папагалче, но ако на детето му идва отвътре и не е насила, смятам, че е съвсем нормално. Уважавам принципа детето да въприема положително дадено трупане на знание. Ако се прави насила, само защото "трябва" на тази възрат да го може, няма смисъл.
Виж целия пост
# 754
Пандичка твоето дете е малко.Ще видиш ,че на 3г разликата ще е огромна.В първа група имаха тетрадки-6 броя.Никой не искаше да четат и пишат.Сега в трета група вече минаха числата до 10 със съответните задачки.Ако има изоставане госпожите казват.Съвестните де.Логопеда при нас работеше с 2 деца още от първа група.Бяха много зле с говора.Едно дете имаше проблемно поведение.С него работи психолог.Ако има нещо и ти ще усетиш.Много от знаниията детето ще научи само.Ако
има проблем се търси специализирана помощ.Човек не си затваря очите.И в крайна сметка в градините и училищата
има нормативи,които децата трябва да покриват.Хубави,лоши засега са такива и госпожите ги спазват.Програмите са от МОН.

И ето ти пример за различно развитие.На Деситоо децата сега задават въпроси за анатомията.А моя на 4-5г правеше това от една енциклопедия.Знае всички „джигери” на тялото от енциклопедиятя.А са на една възраст.Иска да стане монтьор и да кара фадрома.Тези знания не му служат за нищо.Поне в момента.Но той обича много енциклопедии ,гледа Дискавъри , nat geo wild, анимация рядко.Сам си решава.
Виж целия пост
# 755
няма ли да пускате нова тема бре ?
Виж целия пост
# 756
Така е децата са различни, на нас ни дай детското и да тичат навън  Peace

Бонго пускай нова тема ти де.
Виж целия пост
# 757
ето я.
после ще се доизкусурява
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=840754.new#new
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия