На море в ТУРЦИЯ - тема 33

Момичета,моля за съдействие - имаше мнение за Majesty Tarhan в Дидим с коментар кои стаи като номера бяха с гледка към морето,но не го намирам?
Благодаря  Hug

Wonderr - благодаря ти много! Simple Smile
А също 577 578 579
Някой може ли да ми каже колко часа е пътуването от Бургас до Бодрум с автобус?
                             през Малко търново минахме в 18.00 часа,но по пътя в Кушадасъ и Дидим оставяхме хора и в 10.30 бяхме в хотела за късната закуска Laughing
Миналата година от Варна до Мармарис -тръгнахме в 14.00 и пристигнахме в 7.30 на другия ден в Мармарис  Wink . Почивки на почти всеки 3 часа, но през други места не сме се отклонявали. Утре пътуваме за Бодрум-15.00 от Варна Wink. Ако има и други, ще се радвам да се запознаем. Laughing
Да, 18 часа пътувахме от София, макар, че и на отиване и на връщане стояхме максимум по 20 минути на митницата.
До Кушадасъ от София 18 часа, навръщане повече, защото ни държаха доста на границата.
Здравейте,
Нахлувам в темата Ви, моля препоръчай те ми хотел в Мармарис. До сега сме посещавали Кушадасъ и Дидим . Искани се следващата почивка да е в Мармарис ,държим да има пързалки и добра храна, чистота на ниво. Четох темата но не можах да се ориентирам кой хотел да избера. ще ви бъда благодарна за съдействие.  bouquet  bouquet  bouquet  bouquet  bouquet
От онези дни сте се разроговорили за Сьоке, Дефакто и Уайкики, моето мнение е, че Дефакто са класи над еднодневките на Уайкики, абстрахирайте се от вида на магазина и му отделете подобаващо време, има неща само по една бройка и трябва щателно да се разгледа целия... склад, защото той точно така си изглежда. Някой да не ми скочи сега, уточнявам, че и двете марки са среден към нисък ценови клас, това турци са ми го казвали, че кики-то си е марка за беднотийката.
Дамското на Уйкики не го харесвам, но детските са им хубави и според курса лев-лира, детските излизат по-евтино в Турция, а ако е аутлет или намаление със сигурност ще са по-евтини от тук.
Синът ми доста хубави и качествени неща си напазарува от Уайкики в Мармарис.

Ние също тръгваме утре от Варна, 17ч. за Кушадасъ Simple Smile

Ние също тръгваме утре от Варна, 17ч. за Кушадасъ Simple Smile
И аз ,но с полета за Анталия от Варна в 16.30
Не е ли вече студено за Кушадасъ  newsm78

В синоптик БГ ги дават като тук  21-23 градуса.
Не е ли вече студено за Кушадасъ  newsm78

Моето лично мнение е, че след средата на септември, си е направо на късмет времето в Кушадасъ и Дидим. Аз не бих си рискувала почивката и парите си да почивам след този период в тези курорти. Особено ако идеята ми е да плажувам и съм с деца.
Не е ли вече студено за Кушадасъ  newsm78

Аз също. А пък за Акчай и Айвалък-не бих и помислила. Та, аз каквато съм зиморничава, в края на юни слязох с яке да се раздвижа малко в Акчай, че и ми тракаха зъбите  Laughing
Ами точно 22-23 гр на въздуха си е студено за море а водата предполагам съвсем няма да става за къпане.