ПАРИЖ 9

Роже, картите са супер подробни.  Laughing
Ще ги сложа в следващата тема, но искам да кажа, че който иска да върви по тях трябва да си предвиди доста време в Париж.  Laughing

Последната карта не се отваря правилно.
Hug Благодаря, Роже!

Laughing Чак сега установих(след като започнах да разглеждам картите ти), че аз всъщност нищо не съм видяла от Париж.

Ranick, какъв по-добър повод от това Hug! Да видиш отново Париж Simple Smile
Мимии, да последната карта наистина не се отваря Peace. Махнах я от поста ми. Simple Smile
 Poже,благодаря! Много полезни карти Wink)
Здравейте, тази нощ се завърнахме и ние. Мисля, че за 5-те дни, които бяхме там успяхме да видим доста от набелязаните от мен неща. Разбира се, много останаха и за следващи посещения. Чувствата ми все още са объркани. Естествено, че ми хареса, но като че ли очакванията ми леко се разминаха с действителността. Преди като чуех думата Париж си представях романтика, рози, сърчица и много светлини  Laughing  А докато се разхождахме тези дни из града без да искам го сравнявах с други европейски градове...Дефанс със Ситито в Лондон, мъжът ми 10 пъти вместо Сена казваше Темза  Laughing и аз се шегувах, че за Темза трябва да се насочи към Гар де Норд  Grinning големите и широки булеварди сравнявах с Барселона и т.н. и т.н.
Бяхме се настанили в студио с доста добра локация, на 1 спирка от Шатле и не губехме много време в транспорт. Трябва да спомена, че за нас най-добрият вариант се оказаха 1 карнет от 10 билета и след това още 6 единични. Само това ни стигна. До Версай си купихме за РЕР С. В един ден ходихме до двореца и след това следобеда изкарахме в Лувъра. Беше сряда и музеят работеше до 21:45. За тези, които ще ходят, мога да препоръчам да си вземете билети за Лувъра и Версай от едно и също място, на пешеходно разстояние от спирка Шатле и по-точно на спирка Ле ал "Les Halles". Ако някой се интересува ще дам подробности.
В Латинския квартал изкарахме една доста приятна вечер, седнали в едно от многобройните ресторантчета/кафенца, само мъжът ми не се кефеше на хамбургерите в менюто от 22 евро, но няма как  Laughing Междудругото най-вкусно хапнахме на Айфеловата кула - нещо, което не бяхме планирали, но се оказа най-доброто попадение. Цените даже ни се сториха приемливи. Обядът беше 2 основни, 2 салати и 1 десерт и излезе около 65 евро.
Последният ден, когато трябваше да напуснем в 11 ч студиото мислехме да оставим багажа си някъде, но се отказахме и изкарахме в разходка из Латинския квартал, най-вече в Люксембургските градини. Времето беше разкошно (както и всичките ни дни за късмет) около 25 градуса. Пак ще отбележа хапване и цени, защото смятам, че е важно. Гледах цените на таблото на ресторантчето в градините и ми се сториха направо смешно ниски, но като седнахме и ни дадоха менюто се сетихме, че ако ще ни обслужват отново ще ядем сандвич за 20 евро. Затова си поръчахме от бара сандвичи, салата и десерти и за обща сума от 20 евро си направихме най-приятния обяд на пейка в разкошния парк. На всичкото отгоре улучихме идването на малък симфоничен оркестър и...който е бил в тези градини може да си представи обстановката и гледката  Flutter
Мимии, не бях видяла на първа страница за багажа, защото бях с таблета и не изкарваше цялата страница, а гледах няколко пъти преди да попитам. Все пак благодаря   bouquet
Здравейте,
хрумна ни идеята за уикенд до Париж.Идеята е да летим петък след работа и да се приберем в неделя. Видях полетите на уиз еър и часовете ни устройват супер. Искам да попитам запознатите колко време трае трансферът от Бове до някъде в Париж (Трокадеро може би)? Притесняваме времето за трансфер. Да не се окаже, че ще пристигнем в Париж в полунощ. Покрай стачките на Air France не съм склонна да летим с тях при това на тройна цена. Дали времето през октомври - ноември става за разходки или има голяма вероятност да е дъждовно?
Здравейте,
Трансфера е около един час и 15-20 минути обикновено. Шатъла спира на Порт Майо(две спирки от Трокадеро). Вемето никой не може да предскаже. Ходила съм в този период и особени валежи не си спомням, но е хладичко(ноември).
...

Versatile, аз никога не съм ползвала местата за съхранение на багаж и затова ви препоръчах къде можете да прочетете.
Вчера се сетих за нещо, което може да е от полза на планиращите посещения и най-вече за Дисниленд.
До миналата година началните училища не учеха в сряда. От тази година въведоха училищна реформа, и началните класове (плюс детските градини) учат в сряда сутринта. Затова броят посетители на музеи и Дисни в сряда може леко да спадне, в сравнение с досегашния.
Здравейте момичета, включвам се да ви чета, защото планирам посещение на Париж януари месец... За съжаление не е най-приятното време за екскурзия, но тогава мога да намеря кой да гледа децата.  Какво е времето обикновено тогава, предполагам меко, но дъждовно? Понеже ще пътувам от Брюксел с международния влак Thalys, някой знае ли на коя гара спира в Париж?  Искам да потърся някакъв нискобюджетен хотел /2,3звезди/ в района на тази гара...Посещението ме ще е от сряда до неделя и ще имам време да посетя и замъците извън Париж. Дайте идеи как да разпределя времето си, за да видя по-интерестите неща. Благодаря ви предварително...
lunna pateka От сайта на Thalys виждам, че спира на Париж Север (Гар дьо Нор). Това е 10-ти район на Париж.

Описание от Роца от първа страница на темата относно районите:
Цитат
Париж 09, Париж 10, Париж 11 – дълго време част от тях, особено 10ти, бяха не от най-престижните квартали. В последните години, покрай бума с цените на недвижимото имуществ, търсенето им започна да се повишава. Основно жилищни квартали, спокойни, с добър транспорт и по-далече от туристическата тълпа. Основни забележителости: в 9ти район – Операта Гарние, в 10-ти район – каналът Сен-Мартен, който е хубаво място за разходка, особево при слънчево време. В 11-ти район е площадът на Републиката, който наскоро го обновиха. Частите около булевард Poissonière, булевард Starsbourg, метрото Château d’Eau и около Гар дьо Нор са доста мулти-култи и могат да стреснат непривикналото око. Площадът на Бастилията е на границата на 11ти и 4ти райони.

В близост сме отсядали в този хотел от веригата Comfort Inn - Comfort Hotel Paris La Fayette и бяхме доволни Simple Smile
Относно това как да разпределиш времето зависи и от това, което искаш да видиш. В темата има много разкази и примерни маршрути. Но всичко зависи от твоите предпочитания.  Peace
Потвърждавам - влаковете от Брюксел спират на Гар дьо Нор. Между Гар дьо Нор и Гар дьо л`Ест наблизо районът е мулти-култи, с много индийски и пакистански ресторанти. Затова може да погледнеш за хотели повече към rue Saint-Martin или по-надолу по bd Magenta
Благодаря момичета,  видях, че има евтини хотели до тази гара..А с какво е най-добре да се предвижвам от гарата до центъра /до Сена/ или от където мога да започвам сутрин обиколките си -с метро или с автобус?  Колко дни ще ми трябват за обиколка на Париж, защото искам да отделя два дни за обиколка на замъците /предполагам, че за това ще взема готови екскурзии с автобус/? Например от сайта 365 tickets съм вземала изгодни екскурзии около Лондон,  предполагам, че ще намеря и нещо за Версай или другите замъци.  Ако някой е ползвал такива екскурзии,  ще съм брагодарна да сподели.. Peace
Здравейте, да се отчета и след нашата прекрасна и кратка ваканция  Grinning
Първо : Много, много благодаря за темата!

Второ - всичко останало Simple Smile Летяхме с България Еър до Шарл дьо Гол. Хванахме Ройси Бус до Операта. Трансферът петък около обед беше около 1:10мин с висене по задръствания. Спахме в хотел до спирка Cadet  на розовата линия. Ноколо имаше и други спирки, а метрото е просто чудесно за придвижданее из града.

От 13 часа тръгнахме на обиклоки. Тук е мястото да отбележа, че с ММ можем да поддържаме високо темпо пеша и издържаме на голямо ходене  Flutter От хотела до Айфеловата с метро. На нея с качихме до 2рия етаж пеша и това беше. Опашките за асансьора до горе бяха твърде големи, за да си заслужава чакането. От Айфеловата кула до Триумфалната арка пеша. Разгледахме я й нея. Не се качихме, поради същите причини. От там през Шанз Елизе до градините на Тюйлери. Улицата обаче изобщо не ме впечатли  Naughty Очаквах нещо по-различно, по-ефектно, а не насипани с чакъл тротари в края. Минахме покрай обелиска и повисяхме на езерцето в градината. От там отидохме до Лувъра (вече беше станало около 18:30) с идеята, че ще разгледаме само отвън. Но пък като отидохме нямаше ниииикакви опашкии и самия музей затваряше чак в 22ч - сряда до петък май. И така решихме да влезем. Всички до 24г са без вход, само да имат лк с тях. Бяхме впечатлени от египетския сектор и този от Персия. Разгледахме залите с големи картини, апартамента на Наполеон, Аполоновата зала и още един куп неща покрай тях. За наша жалост в 20:45 бяхме умряли вече и не успяхме даже да минем през всички зали. При следващото ми ходене определено пак ще отделя време (и то повече от сега) и ще разгледам всииииичко. Иначе пък късно вечерта няма толкова голяма лудница и е доста приятно. Предполагам, че през деня е много фраш. От там ни живи, ни умрели с довлачихме до хотела и умряхме  Mr. Green

На следващия ден почнахме ранния предиобед от спирка Одеон на лилавата линия. От там всичко беше пеша. Първо Люксембургските градини (които доста ни допаднаха). После Пантеона с посещение (невероятна сграда). През това време и посещение на 3 църкви, чиито имена не помня, но всичко е там в района. От Пантеона към Нотр Дам (там пак с посещение). После минахме и през другия остров. Накрая стигнаме до един много готин парк, по-скоро паркче май -Pl. des Vosges. В околоноста обядвахме в едно заведения на тротоара  Mr. Green Цените обаче са си убийствени. Прибрахме се рано около 17ч в хотела, а вечерта ходихме до Мулен руж.

Всъщност направихме един много бърз тур на Монмартър, пък и валеше и нямаше готини условия. Голямата църка Sacre Coeur е страхотна, но не можахме да влезем. Затова пък  от там има страхотна гледка към нощен Париж. За да видите обаче Айфеловата кула трябва да не сте в центъра на масовката пред църквата, а малко по в дясно, ако гледате по посока на града. По хълма има далеч повече магазинчета за сувенири, отколкото долу из града. Макар и цените да не са много ниски.  Tired Купихме си обаче страхотна картина за 18 евро от там, горе-долу формат А4. Не е кой знае колко оригинална, но ще ни остане хубав спомен.

За Мулен руж моето лично мнение е, че не си заслужава кой знае колко парите. Билетите ни бяха 91Е, толкова даваме и в София по концерти, ама като че за тези пари по концерти получаваме по-голяма емоция. За жалост аз си представях далеч повече кабаретни танци, не знам как да се изразя по-добре. Последния танц за представление от 1:45ч беше страхотен, но само толкова. Не искам да звуча като хейтър, но момичетата нямаха голям синхрон помежду си. Струва си да се види, но не да се дават много пари за билети. Аааааа и отидете малко по-рано. Ние отидохме 20мин преди началния час и ни настаниха на не много добро място. Нямаше точно места, поне за нашата ценова категория, а самоя райониране. И не се престаравайте с облеклото, освен ако не искате. Имаше твърде много мъже с много спортни панталони и тениски.
В неделя рано сутринта трансфера от Операта обратно до летището беше 40мин с обикалянето през всички терминали.

Та това е от мен! Благодаря отново за ценните насоки   bouquet
Кристалин,благодаря за споделеното.На мен лично ми е полезно Hug
Просто прекрасно е колко много хора какви хубави и полезни неща пишат!!!
Това прави темата много , много полезна за всички посетители на Париж.