Лидл ::48::

  • 79 670
  • 749
# 690
Това са на Херлитц моливи - има ги в Офис 1 , Метро , спец.книжарници
  bouquet
Виж целия пост
# 691
ААААААА, май не е тази разпродажба...поне така мисля де..

При онези разпродажби е имало от всичко, а тук са определени неща само..
Пише още: Търсете разнообразието от нехранителнин продукти на специални цени.  newsm78
Виж целия пост
# 692
Ами а дано тогава....че я чакам и аз тази голяма разпродажба.

Сестра ми е в Добрич и беше много доволна от разпродажбата там Peace
Виж целия пост
# 693
Искам да похваля царевицата на кочан. Разкошна е!
Виж целия пост
# 694
Да похваля картофените крокети,страхотни са със салатка от краставици и домати.УПохвал и за кетчупа Каниа,много ми хареса,а ние слагаме кетчуп на доста храни.Утре отивам още в седем часа за чорапогащници.На разпродажбата дано да има детски дрехи,другите нехранителни стоки не ме интересуват.
Виж целия пост
# 695
У нас пък се харесаха кюфтетата с кашкавал.  chef
Виж целия пост
# 696
Знаете ли блузките за момчета които ще пуснат утре дали са тънички ?Хубави ли са като качество ?
На моето момче ръст 134-140 му е точно , ама съвсем , мъничко да се свие материята и ще е малко
следващия 146-152 пък е голям , няма ли междинен ?
Виж целия пост
# 697
Искам да похваля царевицата на кочан. Разкошна е!

Да,но при нас не зареждат вече, а така я търсяяяяяя!!!
Виж целия пост
# 698
Супер съм разочарована от касиерката във Варна в магазина на бул.Република.Днес пазарувах и сметката ми беше 44.90 лв  ,като  0.10лв не ми достигнаха да взема 3 Стикита и на желанието ми да добавя нещо малко към сметката ,тя каза ,че вече е приключила сметката и  трябва да си напазарувам отново нещо за 15 лв.Като редовен клиент намагазина останах супер обидена  и написах  препоръка на сайта на магазина  за отношението на служителката им. Била съм свидетел на клиен който отказва за ги вземе ,защото няма на кого да ги даде и ги оставя на  касата с молба да бъдат предоставени на някое дете , а на мен заради 10 стотинки ми отказват да ми дадат .
Споделям ,защото  се почувствах обидена като верен клиен на магазина   за подобно отношение при положение ,че съм пожелала да си закупя нещо допълнително,за да мога да зарадвам племеника си с 3 Стикита.Дано да  вземат впредвид препоръката ми .Дали не трябваше да поискам да  направят сторно на сумата и да прибавя пакетче дъвки,  за да мога да получа 3 стики.Пиша този пост с огромно съжаление...замислям се дали да остана клиент на магазина.
Виж целия пост
# 699
На мен вчера не ми достигаха 7 стотинки за 2 стикита, като преди това - около 90 ст (грабнах първото нещо, което хванах), но касиерът махна с ръка и ми даде 2.
Виж целия пост
# 700
Според мен това е глупаво. Аз също не бих взела стикита, при положение, че няма на кого да ги дам. Защо трябва да се прави проблем за стотинки и да не се дава възможност да купиш нещо, което може и да ти е ненужно. newsm78
Виж целия пост
# 701
Ние си взехме стикита няколко пъти, но котката ни ги яде и постоянно ги унищожава
Милите ми деца едва едва са си скрили няколко
Виж целия пост
# 702
Супер съм разочарована от касиерката във Варна в магазина на бул.Република.Днес пазарувах и сметката ми беше 44.90 лв  ,като  0.10лв не ми достигнаха да взема 3 Стикита и на желанието ми да добавя нещо малко към сметката ,тя каза ,че вече е приключила сметката и  трябва да си напазарувам отново нещо за 15 лв.Като редовен клиент намагазина останах супер обидена  и написах  препоръка на сайта на магазина  за отношението на служителката им. Била съм свидетел на клиен който отказва за ги вземе ,защото няма на кого да ги даде и ги оставя на  касата с молба да бъдат предоставени на някое дете , а на мен заради 10 стотинки ми отказват да ми дадат .
Споделям ,защото  се почувствах обидена като верен клиен на магазина   за подобно отношение при положение ,че съм пожелала да си закупя нещо допълнително,за да мога да зарадвам племеника си с 3 Стикита.Дано да  вземат впредвид препоръката ми .Дали не трябваше да поискам да  направят сторно на сумата и да прибавя пакетче дъвки,  за да мога да получа 3 стики.Пиша този пост с огромно съжаление...замислям се дали да остана клиент на магазина.

Казваш, че тогава ще върнеш всичко от тази сметка и ще си го платиш на нова + нещо за още 10 ст.... като са толкова отворени Simple Smile


Тези стикита последно до кога ще са? На ММ му казали до май, но аз тук имам чувство, че някаква по-ранна крайна дата бяхте писали.
Виж целия пост
# 703
На сайта им пише до 12.10 2014 или до изчерпване на количествата.
Виж целия пост
# 704
Супер съм разочарована от касиерката във Варна в магазина на бул.Република.Днес пазарувах и сметката ми беше 44.90 лв  ,като  0.10лв не ми достигнаха да взема 3 Стикита и на желанието ми да добавя нещо малко към сметката ,тя каза ,че вече е приключила сметката и  трябва да си напазарувам отново нещо за 15 лв.Като редовен клиент намагазина останах супер обидена  и написах  препоръка на сайта на магазина  за отношението на служителката им. Била съм свидетел на клиен който отказва за ги вземе ,защото няма на кого да ги даде и ги оставя на  касата с молба да бъдат предоставени на някое дете , а на мен заради 10 стотинки ми отказват да ми дадат .
Споделям ,защото  се почувствах обидена като верен клиен на магазина   за подобно отношение при положение ,че съм пожелала да си закупя нещо допълнително,за да мога да зарадвам племеника си с 3 Стикита.Дано да  вземат впредвид препоръката ми .Дали не трябваше да поискам да  направят сторно на сумата и да прибавя пакетче дъвки,  за да мога да получа 3 стики.Пиша този пост с огромно съжаление...замислям се дали да остана клиент на магазина.

Казваш, че тогава ще върнеш всичко от тази сметка и ще си го платиш на нова + нещо за още 10 ст.... като са толкова отворени Simple Smile


Тези стикита последно до кога ще са? На ММ му казали до май, но аз тук имам чувство, че някаква по-ранна крайна дата бяхте писали.


Трябваше така да постъпя или да повикам управител за да реши проблема.Мъжа ми не искаше разправии и затова се отказах.Когато ми върнат обратна връзка от жалбата написана в сайта им ще ви уведомя с отговора им.Работя с клиенти и знам ,че винаги има решение на даден праблем който е в полза на клиента.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия