Ebay 94

  • 51 081
  • 751
# 150
здравеите,сигурно е коментирано,но за първи път се реших да направя поръчка и въпроса ми е: как да се свържа с този продавач на лично съобщение? искам да го попитам да ми изпрати реални снимки на това яке  http://www.ebay.com/itm/New-Womens-Winter-Goose-Down-Jacket-Long … sh=item1c498f3dab
в Алиекспрес е над 100 долара,видях че има реитинг,не мисля че е измамник
Виж целия пост
# 151
здравеите,сигурно е коментирано,но за първи път се реших да направя поръчка и въпроса ми е: как да се свържа с този продавач на лично съобщение? искам да го попитам да ми изпрати реални снимки на това яке  http://www.ebay.com/itm/New-Womens-Winter-Goose-Down-Jacket-Long … sh=item1c498f3dab
в Алиекспрес е над 100 долара,видях че има реитинг,не мисля че е измамник

 Изобщо не го гледай това яке - първо, за ибей рейтинга му е никакъв. Второ - как мислиш, дали яке с гъши пух може да струва 20 долара? то само пух струва доста повече - и да са и пера, пак повече.
 няма таблица с размери, обявата е качена вчера итн.
 после ще водиш разговори с ибей Mr. Green Да, цената е низка - но кажи ми, моля, колко струват поне консумативи за това яке - плат, "плънката", ако може така да се нарече, труда на шивачките? и плюс трябва да има и профит  Mr. Green В най-добрия случай, ако все пак ще получиш наистина яке, а не конец с мънисто, то няма да има нищо общо със снимката Peace
Виж целия пост
# 152
Изобщо не го гледай това яке - първо, за ибей рейтинга му е никакъв. Второ - как мислиш, дали яке с гъши пух може да струва 20 долара? то само пух струва доста повече - и да са и пера, пак повече.
   То, като гледам, дори на снимките си личи, че и косъмът на качулката е естествен, от лисица. Mr. Green

   cvetinka229, според мен, подобно на това яке, изработено от гъши пух и естествена кожа с косъм от лисица, няма как да намериш на цена под 300 лв., дори и онлайн. Ако е на толкова бюджетна цена, колкото в посочената от теб обява, изобщо не се доверявай – това, което ще получиш, ще е голямо разочарование. Peace
Виж целия пост
# 153

   То, като гледам, дори на снимките си личи, че и косъмът на качулката е естествен, от лисица. Mr. Green

   
  Grinning Hug

 Специално нищо не писах за косъма на качулката, изброих само шиене на самото яке  Grinning защото за никакви лисици тук и дума няма да стане, болан в най-добрия случай Mr. Green Ако и болан ще има   Whistling


 преди коледа китайците много се активизират- всякакви супер изгодни предложения има. И всеки път намират се тези, които купуват за 20-30 долара палта с естествен косъм, с гъши пух и със супер визия... След това следват драми  - как да си върнем парите?

 Изобщо никой не иска да се замисли - а колко струва производство на това палто???
Виж целия пост
# 154
Горгона, благодаря отново! Габко още ли са ОК? Четох за едни смачкани абажури превозвани от тях, но може да е единичен случай? Кай превозвач препоръчвате?
Виж целия пост
# 155
Габко още ли са ОК? Четох за едни смачкани абажури превозвани от тях, но може да е единичен случай? Кай превозвач препоръчвате?

   Ок са GabCo. Wink Препоръчвам също и GGBG от личен опит. Погледни и темата за превозвачите от UK до България за повече информация. Peace
Виж целия пост
# 156
Гледам я. Май kdshoppinguk ми изглеждат най- изгодни, но пък в сайта им няма работно време, та не знам дали ще ми вършат работа. Май ще действам с GGBG. Мерси!
Виж целия пост
# 157
Гледам я. Май kdshoppinguk ми изглеждат най- изгодни, но пък в сайта им няма работно време, та не знам дали ще ми вършат работа. Май ще действам с GGBG. Мерси!

   Моля! Peace И KD са коректни, ползвала съм ги веднъж. Единственото, което ме дразни при тях, е, че не изпращат уведомителен e-mail, когато пратката ти пристигне на английския им адрес, затова и ме отказаха да ги ползвам занапред... Спирам със спама, че ще ми се карат. Laughing
Виж целия пост
# 158
Здравейте,
Имам проблем. Закупих с стока от eBay от Германия. Продавач ми я изпрати. Даде ми с код за проследяване на DHL - 713101538278. На 22.11.2014г. DHL преобразува кода в CL927972137DE  за проследяване в БГ пощи. Чрез сайта на БГ пощи се вижда, че пратката е тръгнала от Нюрнберг за България. От днес сайта на БГ пощи ми дава, че такава пратка  - няма!?!?!
Възможно ли е това вчера има днес - няма!?!?!?
Днес ходих в БГ-пощи и ми казаха, че такава пратка няма и в техният масив.
Моля за мнения и помощ
Виж целия пост
# 159
Здравейте,
Имам проблем. Закупих с стока от eBay от Германия. Продавач ми я изпрати. Даде ми с код за проследяване на DHL - 713101538278. На 22.11.2014г. DHL преобразува кода в CL927972137DE  за проследяване в БГ пощи. Чрез сайта на БГ пощи се вижда, че пратката е тръгнала от Нюрнберг за България. От днес сайта на БГ пощи ми дава, че такава пратка  - няма!?!?!
Възможно ли е това вчера има днес - няма!?!?!?
Днес ходих в БГ-пощи и ми казаха, че такава пратка няма и в техният масив.
Моля за мнения и помощ

 пробвай да я провериш тук

 http://www.dhl.bg/bg.html

 и тук също

 http://www.dhl.bg/bg/express/tracking/shippers_reference.html

 
Виж целия пост
# 160
Здравейте,
Имам проблем. Закупих с стока от eBay от Германия. Продавач ми я изпрати. Даде ми с код за проследяване на DHL - 713101538278. На 22.11.2014г. DHL преобразува кода в CL927972137DE  за проследяване в БГ пощи. Чрез сайта на БГ пощи се вижда, че пратката е тръгнала от Нюрнберг за България. От днес сайта на БГ пощи ми дава, че такава пратка  - няма!?!?!
Възможно ли е това вчера има днес - няма!?!?!?
Днес ходих в БГ-пощи и ми казаха, че такава пратка няма и в техният масив.
Моля за мнения и помощ

 пробвай да я провериш тук

 http://www.dhl.bg/bg.html

 и тук също

 http://www.dhl.bg/bg/express/tracking/shippers_reference.html

 
Не става. Пробвах. Появи се в сайта на БГ-пощи на 22.11.2014, че тръгва от Нюрнберг и предишното и движение в Германия и от днес 14.00ч. я няма.
Виж целия пост
# 161
cef2

 то сайтът на БГ пощи миналата седмица изобщо не работеше както трябва. Така че нищо чудно, че пак не работи. Моят колет пътувал от нас до София една седмица  Whistling Става дума за малко повече от 100 км разстояние. В сайта на БГ пощи той се появил за малко и после изчезна за няколко дни и пак се появил в събота - и тогава разбрах, че още е в България и дори не е преминал митница.

 А твоя сигурно е в транзит, то днес е само 24, те не пътуват толкова бързо. Ако са го пратили по поща, то трябва да почакаш малко.
 Друг вариант -отиди в своята поща и там помоли служителки да проверят по своите канали.
Виж целия пост
# 162
Здравейте! Първо съм се регистрирала в ebay.de и сега, като искам да си сменя българския адрес с английски- на превозвача, формуляра ми става немски и се обърквам.
1. Може ли някак регистрацията ми да премине към английския ebay понеже езика ми е по- силен и ми е по- удобно.
2. Ако ще пазарувам и от английския и от немския в регистрацията си няколко адреса ли да държа?
3. Българският да го махна ли за да имам повече възможности?
Виж целия пост
# 163
Да питам как се пуска кейс, че много са променили нещата. Имам една стока която ми дава The estimated delivery date for this item is 25 Nov, 2014. If you haven't received your item by then, contact the seller through the Resolution Center. Да ама като щракна на центъра за оплаквания пак до същият изход стигам, а нали до 30 дни ако не получа стоката трябва да пусна кейс. Трябва да изчакам 25.11 и едва на 26.11 ли мога да пусна кейс за неполучена стока?
Искам да пусна кейс и за сбърканите ботуши за които писах миналата седмица. Продавачът така и не ми отговори. Искам да пиша че си искам парите и да му пратя ботушите, но като искам да ми поеме и пощенските, но единствената опция до която ме пусна е sent a return request. И сега трябва да чакам до петък продавача да ми отговори. Така ли трябва да бъде? Не се появи в листата като отворен кейс. Единствено ми стои кейс който съм отворила милата седмица, за който мислих че съм изпуснала всякакви срокове тъй като е минало 38 дни от закупуването на продукта. Много кофти е направено вече, лутах се сума и време и никакъв резултат.
Виж целия пост
# 164
ronicat

 някъде тук по-рано ти писах, ти сигурно си пропуснала  Grinning
 След 25 можеш да отвориш кейса - имаш 30 дни да го направиш.  те са променили правилата заради бавно идващи стоки от Китай сигурно.
 Аз не съм пускала кейс с нови правила, но в  Money Back Guarantee те казват, че връщат парите за пощенски. sent a return request - сигурно там ще бъде договорено това нещо. Ако и двете страни на сделката са в Англия, от ибей генерират етикет за безплатно връщане. За други страни те май просто връщат пари на купувача, и после взимат ги от продавача.  как го правят - не съм запозната с процедура, но сигурно ще трябва да предоставиш разписка от поща със сумата.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия