Еконт - грешка

  • 13 122
  • 36
Здравейте!
Преди малко получих SMS от Еконт за получена пратка с дължима сума 280 лева, а аз не съм поръчвала нищо от никъде. Как да процедирам, да им звънна ли и да им кажа, че е станала грешка или да си мълча?
Виж целия пост
# 1
Ако не вземеш пратката,от Еконт ще те търсят също.Може и сега да им се обадиш,за да изясните нещата.Може една цифричка от телефона да е объркан и да са попаднали на теб
Виж целия пост
# 2
Мисля, че имат безплатен телефон за пренасочване, обади им се, за да проверят и да оправят грешката навреме.
Виж целия пост
# 3
Здравейте!
Преди малко получих SMS от Еконт за получена пратка с дължима сума 280 лева, а аз не съм поръчвала нищо от никъде. Как да процедирам, да им звънна ли и да им кажа, че е станала грешка или да си мълча?

Ако си мълчиш, ще ти звънят постоянно и е много досадно, а и все пак някой може би си чака поръчката.  Wink Напълно достатъчно е да се обадиш, да продуктуваш номера на пратката и да заявиш, че не е за теб и че няма да я взимаш.  Peace
Виж целия пост
# 4
Звъннах на номера и наистина пратката е на мое име с моя тел. номер и адрес. Служителят ми каза, че са инструменти от някаква фирма и че ще се свържат с въпросната фирма. Аз нямам дори регистрация в сайт в който се продават инструменти. Това, което ме интересува сега е откъде въпросната фирма разполага с моите данни? За съжаление не успях да чуя името на фирмата, защото малката беснееше и се чудя дали да не отида да се поинтересувам повече в самия офис. Това си е злоупотреба с лични данни, с които дори не знам откъде са се сдобили!
Виж целия пост
# 5
Чувала съм за подобни измами - пратки до фирми с наложен платеж. Обикновено ги вземат служителите, които не знаят какви поръчки е направил шефа, а после се оказва, че той нищо не е поръчал, а в пратката са сложени боклуци.
Виж целия пост
# 6
Ето една статия по въпроса: http://www.bnews.bg/article-105199. Може да са изнагляли и да ползват вече действащ куриер.
Виж целия пост
# 7
Явно става дума за някаква измама, но при положение, че аз знам, че не съм поръчала нищо, не знам как се очаква да платя тази сума? Явно някъде имат достъп до лични данни, което е много обезпокоително.
Виж целия пост
# 8
Явно става дума за някаква измама, но при положение, че аз знам, че не съм поръчала нищо, не знам как се очаква да платя тази сума?

Има хора, които често получават пратки, понякога по няколко на ден или на седмица. Като нищо може и да не забележат, преди да отворят пратката.
Виж целия пост
# 9
Аз работя с Еконт и мога да кажа за голямо съжаление, че по никакъв начин данните, които оставяте там, са защитени. Правят голееееми нарушения, но обикновено от незнание и небрежност. Все пак, ако имаш регистрация в системата на Еконт, някой може да е използвал данните ти оттам- адрес, ЕГН, имена, телефон. Просто фактически защитата е много слаба и начините за това са доста.

Трябва да се знае, че лицето, което фигурира като получател, не е длъжно да приема пратката и ако има съмнения, да не отваря за преглед пратката!
Виж целия пост
# 10
не знам как се очаква да платя тази сума?

Изобщо не се очаква.Не си длъжна да плащаш нищо.Бих се обадила отново или отишла на място,за да разбера името на изпращача.После ще се опитам да направя връзка с него
Виж целия пост
# 11
Не си длъжна нищо да правиш - има срок, мисля 7 дни, след който, ако не се вземе, пратката се води отказана, прави се връзка с подателя, който да реши дали да си я вземе обратно, или да бъде унищожена.
Пфф, вече нищо не ме учудва в тоя свят ooooh!
Виж целия пост
# 12
Естествено, че не е длъжна да приема пратката; тя е собственост на подателя, Еконт ще си урежда сметката с него.
Виж целия пост
# 13
И все пак някой да не си помисли, че можеш да си поръчваш нещо и после да не си го взимаш, защото има и такива случаи.  Wink
Виж целия пост
# 14
На практика - може, затова има и такива случаи.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия