Доколко е определящ кварталът, в който живеем, за възпитанието на детето?

  • 96 699
  • 2 526
# 2 025
Значи ти пък не си учиш добре уроците, не си усвоила четене с разбиране. Не в даскалиците ви  е проблема на двойкаджиите.

Недей, не се хаби - няма смисъл. Хората са различни и мислят по различен начин. Това е и причината  тази тема да е вече 140 страници  Simple Smile

А аз съм само дете и внуче на даскалици Simple Smile
Виж целия пост
# 2 026
О, това е без значение, аз говоря принципно. Наслушал съм се на разговори от типа как всички други са виновни за това или онова (в случая учителите, щото учениците не знам си какво). А всичко идва от домашната обстановка. Която пък често се случва да е в ареал тип Люлин.
Виж целия пост
# 2 027

Е, всеки си има право на мнение - за теб връзка няма, за мен има. Виждам, че и други пищещи разбират, че връзка има. Но щом според теб няма - ок, това си е твое разбиране за нещата.

Само че не можеш да отречеш правото на другите да имат друго разбиране и свободно да го изказват (в случая, пишат).
Така е, не мога.
Просто за мен е излишен спора какво се случва в Судан.
Но да, всеки има право на мнение...

Хахо, през живота си двойка съм имала само по математика.
Ще те замоля да си запазиш грозните опити за затапки за приятелите ти от Люлин.
Благодаря.
Виж целия пост
# 2 028
Наслушал съм се на разговори от типа как всички други са виновни за това или онова (в случая учителите, щото учениците не знам си какво). А всичко идва от домашната обстановка. Която пък често се случва да е в ареал тип Люлин.
Анджък Peace.
Винаги, ама винаги идва от родителите - и доброто, и лошото.
Виж целия пост
# 2 029

Е, всеки си има право на мнение - за теб връзка няма, за мен има. Виждам, че и други пищещи разбират, че връзка има. Но щом според теб няма - ок, това си е твое разбиране за нещата.

Само че не можеш да отречеш правото на другите да имат друго разбиране и свободно да го изказват (в случая, пишат).
Така е, не мога.
Просто за мен е излишен спора какво се случва в Судан.
Но да, всеки има право на мнение...

Хахо, през живота си двойка съм имала само по математика.
Ще те замоля да си запазиш грозните опити за затапки за приятелите ти от Люлин.
Благодаря.

Като ти е бил излишен (защото не схвана за какво е, нормално), можеше да не го поддържаш 5 страници.
Аз приятели в Люлин нямам, не ме съветвай да си търся такива. Отново четенето с разбиране ти избяга. Двойкаджия не е само хлапе, което изкарва двойки (по математика), а се използва за нарицателно, за вечно неразбралите.
Виж целия пост
# 2 030
Наслушал съм се на разговори от типа как всички други са виновни за това или онова (в случая учителите, щото учениците не знам си какво). А всичко идва от домашната обстановка. Която пък често се случва да е в ареал тип Люлин.
Анджък Peace.
Винаги, ама винаги идва от родителите - и доброто, и лошото.

А не е ли по-добре, ако средата извън дома  помага на родителите в предаване на доброто и им пречи в предаване на лошото? Simple Smile А не обратното....
Виж целия пост
# 2 031
Наслушал съм се на разговори от типа как всички други са виновни за това или онова (в случая учителите, щото учениците не знам си какво). А всичко идва от домашната обстановка. Която пък често се случва да е в ареал тип Люлин.
Анджък Peace.
Винаги, ама винаги идва от родителите - и доброто, и лошото.

А не е ли по-добре, ако средата извън дома  помага на родителите в предаване на доброто и им пречи в предаване на лошото? Simple Smile А не обратното....
Да. Изобщо не споря, че средата ще пречи на доброто, което се мъчат да засеят родителите. Във всеки случай няма да помага, ако е съставена от посредствени чалгари и простаци; в най-добрия случай не би оказала никакво влияние.
Виж целия пост
# 2 032
Ако след всички добри примери вкъщи, детето ми се влияе от улицата, бих се замислила дали не е малоумно.
Виж целия пост
# 2 033
Ако след всички добри примери вкъщи, детето ми се влияе от улицата, бих се замислила дали не е малоумно.
Ще ме прощаваш, това мислене хич не е нормално.
Много деца, които израстват в прекрасни, добри семейства, изобилстващи от добри примери във възпитанието си и начина, по който възпитават, се случва да се забъркат в не много добри компании, и не целенасочено.
Външната среда (дори и от улицата) влияе не малко на децата и в изграждането им като характери. Няма как да е иначе. И това, че едно дете се е научило от вън да псува/пуши/пие/т.н не го прави малоумно.
Всички деца са любопитни. И искат да опитат непознатото за тях. Съответно, различната среда не е изключение. Виждат, че всички говорят вулгарно, почват да го правят и те. В един момент, това си става неразделно от техния речник и го правят и без да се усещат. Лошите навици, придобити от престоя в друга среда, много често са преходни, но почти не подминават децата.
Така че, не си мисли, ако някой ден чуеш детето си че псува (давам го за най-елементарен пример, не се хващай за него), въпреки че вкъщи никой не го прави, че то е малоумно.
Виж целия пост
# 2 034
Ако след всички добри примери вкъщи, детето ми се влияе от улицата, бих се замислила дали не е малоумно.
Ще ме прощаваш, това мислене хич не е нормално.
Много деца, които израстват в прекрасни, добри семейства, изобилстващи от добри примери във възпитанието си и начина, по който възпитават, се случва да се забъркат в не много добри компании, и не целенасочено.
Външната среда (дори и от улицата) влияе не малко на децата и в изграждането им като характери. Няма как да е иначе. И това, че едно дете се е научило от вън да псува/пуши/пие/т.н не го прави малоумно.
Всички деца са любопитни. И искат да опитат непознатото за тях. Съответно, различната среда не е изключение. Виждат, че всички говорят вулгарно, почват да го правят и те. В един момент, това си става неразделно от техния речник и го правят и без да се усещат. Лошите навици, придобити от престоя в друга среда, много често са преходни, но почти не подминават децата.
Така че, не си мисли, ако някой ден чуеш детето си че псува (давам го за най-елементарен пример, не се хващай за него), въпреки че вкъщи никой не го прави, че то е малоумно.

Adellle, ти току що описа какво правят малоумните деца.
Виж целия пост
# 2 035
Значи смяташ, че масово децата са малоумни?
Защото, единици са децата, които никога не са псували, никога не са опитвали алкохол, никога не са правили някаква глупост, продиктувана от външната среда.
Според теб, колко деца попиват САМО и ЕДИНСТВЕНО от атмосферата в дома?
Да, съгласна съм, че там се получава основата в изграждането на една личност, но, пак казвам, че са единици тези, които се държат само и единствено от това, което са попили и научили вкъщи.
Виж целия пост
# 2 036
Значи смяташ, че масово децата са малоумни?
Защото, единици са децата, които никога не са псували, никога не са опитвали алкохол, никога не са правили някаква глупост, продиктувана от външната среда.
Според теб, колко деца попиват САМО и ЕДИНСТВЕНО от атмосферата в дома?
Да, съгласна съм, че там се получава основата в изграждането на една личност, но, пак казвам, че са единици тези, които се държат само и единствено от това, което са попили и научили вкъщи.

Нямам като твоите наблюдения и далеч не смятам, че децата масово псуват. Да, единици са тези, които аз съм виждала и чувала, че го правят и никой не ги погалва по главицата и не въздъхва "Деца, какво да ги правиш ...".
Виж целия пост
# 2 037
Темата навлиза в погрешна посока, когато се правят генерални заключения. Разбира се, че кварталът има голямо значение, но далеч не само той формира характера на децата. Връзката между престиж на квартала и това какво представляват живеещите там не е трудна. По-престижни са определени квартали, защото предлагат по-добри условия на живот. Това пък води до по-високи цени, а по-високите цени се плащат от по-платежоспособни хора. Те пък, като се изключат престъпниците, в общия случай са по-образовани и културни. Нормално е и техните деца да са по-ерудирани.

Но например това, че една млада двойка не може да си позволи по-скъп/добър квартал в никакъв случай не ги прави прави по-лоши родители. Важно е да се погрижат влиянието на семейната среда да е по-силно отколкото това на улицата. За мен по-важно от квартала е училището. То много силно влияе на децата и ако средата е качествена децата ще могат да направят разлика между съучениците си и съседите (допускаме, че кварталът оказва лошо влияние).
Виж целия пост
# 2 038
Значи смяташ, че масово децата са малоумни?
Защото, единици са децата, които никога не са псували, никога не са опитвали алкохол, никога не са правили някаква глупост, продиктувана от външната среда.
Според теб, колко деца попиват САМО и ЕДИНСТВЕНО от атмосферата в дома?
Да, съгласна съм, че там се получава основата в изграждането на една личност, но, пак казвам, че са единици тези, които се държат само и единствено от това, което са попили и научили вкъщи.

Нямам като твоите наблюдения и далеч не смятам, че децата масово псуват. Да, единици са тези, които аз съм виждала и чувала, че го правят и никой не ги погалва по главицата и не въздъхва "Деца, какво да ги правиш ...".
В природата на децата е да се бунтуват особено срещу родителите си, така че околната среда е от огромно значение .
Виж целия пост
# 2 039
Темата навлиза в погрешна посока, когато се правят генерални заключения. Разбира се, че кварталът има голямо значение, но далеч не само той формира характера на децата. Връзката между престиж на квартала и това какво представляват живеещите там не е трудна. По-престижни са определени квартали, защото предлагат по-добри условия на живот. Това пък води до по-високи цени, а по-високите цени се плащат от по-платежоспособни хора. Те пък, като се изключат престъпниците, в общия случай са по-образовани и културни. Нормално е и техните деца да са по-ерудирани.

Но например това, че една млада двойка не може да си позволи по-скъп/добър квартал в никакъв случай не ги прави прави по-лоши родители. Важно е да се погрижат влиянието на семейната среда да е по-силно отколкото това на улицата. За мен по-важно от квартала е училището. То много силно влияе на децата и ако средата е качествена децата ще могат да направят разлика между съучениците си и съседите (допускаме, че кварталът оказва лошо влияние).
Съгласна съм с казаното в последните няколко изречения.Децата са обикновено в училище и у дома си.Улиците са прехода от едното до другото и обратно.Ако семейната среда не е качествена, следствието се проявява в училище.Деца с добра семейна среда са потърпевши от това следствие.Обменът на информация, между деца събрани на случаен принцип, става в училище, не на улицата. В елитните училища има критерии за подбор на децата, което не прави ситуацията по- различна, стига да има 1- 2 мутрагенчета, копиращи темперамента и речника на тати.В нашия квартал има такива две училища, почти едно до друго- обикновено и елитно.Пред първото пушат цигари, пред второто се друсат.Улицата и в двата случая я няма, зависи от обкръжаващата среда в училище.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия