Време е за ИКЕА - тема 21

  • 96 486
  • 787
# 735
Здравейте,

имате ли идея защо се премахват артикули. Някак-си много изневиделица ми идва след като си харесам нещо то да изчезне Sad

Например синия хемнес скрин. Едно кресло стил мидсенчъри. И никаква информация преди това.
Виж целия пост
# 736
enigm@, ние сме връщали дефектен Стокхолм и едно нощно шкафче - дефектната стока я приеха, за другата казаха, че сглобени артикули не взимат. 
Виж целия пост
# 737
Благодаря, Съпружка  bouquet
Виж целия пост
# 738
Ето пълно описание от сайта им:

17. Мога ли да върна закупен артикул?

Ако сте размислили или не сте съвсем доволни от покупката си, в рамките на 40 дни можете да върнете или замените неизползваната стока с касовата бележка. Ако е в оригиналната опаковка, ще ви възстановим заплатената сума. Ако целостта на опаковката е нарушена, ще получите ваучер за покупки в магазина на стойност, равна на заплатената сума. Не приемаме връщане на електроуреди, електрически крушки, батерии, саксийни растения, отрязани платове, специални поръчки (като разкроени плотове), сглобени артикули и артикули с изменен външен вид, покупки от зона „Намалени стоки“, ваучери за подарък, разопакован текстил за спалня (спално бельо, завивки, възглавници, протектори за матраци), разопаковани детски матраци, топ матраци и матраци JÖMNA. Заплатените суми за събиране на стоки, монтаж и транспорт не се възстановяват. Магазин ИКЕА си запазва правото да откаже замяна или връщане.
Виж целия пост
# 739
Сглобени не приемат, да.
Аз пък имах изненада от друго естество вчера. По време на монтажа на кухнята се оказа, че в Икеа са ни изписали по грешка 3 вратички, вместо 3 чела и търчах да ги сменям... Цената на вратичките и челата е еднаква, но се оказа, че трябва да доплащам, защото вратичките съм купила с отстъпка с карта Икеа Фемили, а сега при вземането на новите чела, трябва да ги платя на пълната им цена, без отстъпка, въпреки че грешката е на техния проектант  Tired

После пък монтажстите нещо се отплеснаха и ми срязаха плота погрешно. Само дойдоха и ми казаха: "Ние отиваме до Икеа да Ви купим нов плот, защото с този стана гаф..."  Laughing

Накрая все пак се получи, де. Дори изглежда като на проекта  Joy



Остава да се монтира абсорбатора, едно рафтче през средата му, където ще си сложа правоъгълна кашпа в цвета на плота с някакви треволяци, рафтове в ъгъла, където сега е празно. Някакъв гръб също ще трябва да си купя. Икейските не ми харесаха.
Виж целия пост
# 740
Здравейте,
За колко време се доставят поръчките през онлайн магазина? Според сайта срокът е до 7 дена, което ме устройва и се надявам да не ги бавят. Поръчах лек и компактен артикул.
Виж целия пост
# 741
ние пък купихме на изплащане без оскъпяване.
и при нас бяха сбъркали едни неща,опаковани бяха, взеха ги но задължително трябвало да купим други за кухнята пак на същата стойност.

Виж целия пост
# 742
Някой има ли мивка BREDSKÄR? Искам да попитам как се държи във времето? Аз я имам от една година, но е ползвана не повече от 3 месеца, обаче металът промени цвета си на места и изглежда на петна. Освен това изобщо не мога да я излъскам, постоянно изглежда замазана и със следи като от капки. Писах на Икеа, чакам отговор от тях. Много си харесвам мивката и не искам да я сменям с друг модел по принцип! Та ще ми е интересно друг да сподели, ако я има същата.

Ето тази е, но видът на моята е далеч от този.  Confused

http://m.ikea.bg/kitchen-and-appliances/Kitchen-taps-and-sinks/Sinks/13197/14328/
Виж целия пост
# 743
май нашата  е същата.
на петна не стои, лесно я чистя.
обаче постоянно се драска от какво ли не, после драскотините сякаш се заглаждат и изчезват  Rolling Eyes
от около 3г я ползваме,затова не съм съвсем сигурна дали е същата.
Виж целия пост
# 744
Горе редактирах, но ето:

http://m.ikea.bg/kitchen-and-appliances/Kitchen-taps-and-sinks/Sinks/13197/14328/

А някой знае ли със сигурност дали мивките имат гаранция? В магазина казаха да, но в сайта пише, че мивки, смесители, дръжки нямат.

За драскотините - и аз имам вече, но да речем, че тях съм си ги направила сама, че не съм внимавла достатъчно и т.н. Обаче оцветяването на метала е много дразнещо. Ще опитам да добавя снимки, но сега не мога, трудно ми е през телефона, може би довечера.
Виж целия пост
# 745
С нашата подобна от Икеа също имам проблем с надраскването;но цвета не се е сменил.
Виж целия пост
# 746
enigm@, ние сме връщали дефектен Стокхолм и едно нощно шкафче - дефектната стока я приеха, за другата казаха, че сглобени артикули не взимат. 
Аз съм връщала сглобен трапезен стол.  newsm78 Дават ти ваучер на същата стойност  bouquet
Виж целия пост
# 747
Не знам, на ММ са му казали, че сглобено нощно шкафче няма да приемат. Някой цитира и общите им условия, където го пишеше. Столът дефектен ли беше?
Виж целия пост
# 748
Някой с отзиви за матраци от икеа. Струват ми се скъпички, сравнени например с някои други известни.
Виж целия пост
# 749
Здравейте, искам да си купя едни тенджери, който са на намаление с карта ИКЕА Фемили, но нямам такава карта.
Ако отида да си ги купя дали ще ми издадат карта на място в магазина, за да ползвам отстъпката или няма да мога да се възползвам?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия