Пазаруване от Amazon - тема №40

  • 63 178
  • 751
# 615
Здравейте! току що получих нещо,което не съм поръчвала ,вероятно са го заменили ,но ...естествено за доста по- евтин артикул  #Cussing out ! Как да процедирам.... newsm78 ?

Не си поръчвала или са объркали и са ти пратили подобен друг артикул?
Нали са ти пратили за коя поръчка се отнася - пишеш - получих това(със снимката), вместо, каквото си поръчах, ще ти го сменят, хора са стават грешки.
Виж целия пост
# 616
Момичета търся си фритюрник, нещо като за първо време тук непретенциозно, това дали е добро http://www.amazon.co.uk/gp/product/B002MRS1QE/ref=as_li_tl?ie=UTF8&camp=1634&creative=19450&creativeASIN=B002MRS1QE&linkCode=as2&tag=smallf-21&linkId=K2QSJFRSAWT5ZJUI

Гледам пак има намален онзи Филипс от черния петък http://www.amazon.co.uk/gp/product/B0042EU3A2/ref=as_li_tl?ie=UT … =243OEZQQAQBTTTTS

Ооох, облизвам се аз сега по това http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00IOQ5XC2/ref=as_li_tl?ie=UT … =EQRHFJDAEXMJFQ5U
Телевизорите в немския Амазон са доста по-изгодни!
Виж целия пост
# 617
Ако някой си търси прахосмукачка-робот
http://www.amazon.es/gp/product/B00GUJZTCY/ref=ox_sc_imb_mini_de … id=A1AT7YVPFBWXBL
Виж целия пост
# 618
 Fantasyyy@@@
за телевизорите иди си ги разгледай наживо, пък тогава си харесва, защото на картинка в нета е едно пък друго е да им видиш картината, дистанционно, менюта... може и изобщо да не те изкефи наживо...
Иначе аз щях да пиша, че тук е по-евтин този, но ти си си в англия Simple Smile
Виж целия пост
# 619
Гъбите нали ще раздават още до края на седмицата, гледам  два камиона им пътуват.  По принцип съм лоялен клиент и съм с тях от самото им появяване, но нещо с това работно време ме дразнят, имат достатъчно работа, за да могат да си позволят целодневно да има човек на място.
Виж целия пост
# 620
Тези, които пристигат на 16-17  със сигурност ще ги раздават сега. Според мен ще успеят да раздадът дори гези, които идват на 18 и 20 дек.
Виж целия пост
# 621
Здравейте, имам нужда от малко помощ. Преди 2 дни чрез превозвач получих часовник от Амазон.де. За съжаление се налага да го върна. Опитвам се да генерирам етикет през сайта на Амазон, минавам всички стъпки до момента, където мога да напиша българския си адрес вместо немския, уж го запаметява, но в следващата стъпка отново ми се изписва адреса на превозвача. Дава ми възможност да избера между Хермес и ДНЛ и до там. Има ли нужда въобще да генерирам този етикет или направо да отивам в пощата и ръчно да го изпиша върху кутията? Преди това през Моите поръчки им написах причината за връщането, така че вече съм ги уведомила за намерението си. Как да процедирам от тук нататък?
Виж целия пост
# 622
Здравейте, имам нужда от малко помощ. Преди 2 дни чрез превозвач получих часовник от Амазон.де. За съжаление се налага да го върна. Опитвам се да генерирам етикет през сайта на Амазон, минавам всички стъпки до момента, където мога да напиша българския си адрес вместо немския, уж го запаметява, но в следващата стъпка отново ми се изписва адреса на превозвача. Дава ми възможност да избера между Хермес и ДНЛ и до там. Има ли нужда въобще да генерирам този етикет или направо да отивам в пощата и ръчно да го изпиша върху кутията? Преди това през Моите поръчки им написах причината за връщането, така че вече съм ги уведомила за намерението си. Как да процедирам от тук нататък?

Пиши им дали могат да ти пратят етикет за връщане от БГ.Ако не може,ще си напишеш собственоръчно адресите на пакета,а вътре ще сложиш бележка с номера на поръчката.До английския съм връщала аз,така ми казаха да направя.
Виж целия пост
# 623
Здравейте, имам нужда от малко помощ. Преди 2 дни чрез превозвач получих часовник от Амазон.де. За съжаление се налага да го върна. Опитвам се да генерирам етикет през сайта на Амазон, минавам всички стъпки до момента, където мога да напиша българския си адрес вместо немския, уж го запаметява, но в следващата стъпка отново ми се изписва адреса на превозвача. Дава ми възможност да избера между Хермес и ДНЛ и до там. Има ли нужда въобще да генерирам този етикет или направо да отивам в пощата и ръчно да го изпиша върху кутията? Преди това през Моите поръчки им написах причината за връщането, така че вече съм ги уведомила за намерението си. Как да процедирам от тук нататък?

Пиши им дали могат да ти пратят етикет за връщане от БГ.Ако не може,ще си напишеш собственоръчно адресите на пакета,а вътре ще сложиш бележка с номера на поръчката.До английския съм връщала аз,така ми казаха да направя.

Благодаря, Лъвица Hug Ще им пиша, макар че не се надявам на бърз отговор. Писмото с причината за връщане им го написах още на следващия ден след получаване на часовника, но още нямам никакъв отговор или поне потвърдителен имейл. А не сиакм да се бавя с връщането, за да не изтърва срока.
Виж целия пост
# 624
Здравейте, имам нужда от малко помощ. Преди 2 дни чрез превозвач получих часовник от Амазон.де. За съжаление се налага да го върна. Опитвам се да генерирам етикет през сайта на Амазон, минавам всички стъпки до момента, където мога да напиша българския си адрес вместо немския, уж го запаметява, но в следващата стъпка отново ми се изписва адреса на превозвача. Дава ми възможност да избера между Хермес и ДНЛ и до там. Има ли нужда въобще да генерирам този етикет или направо да отивам в пощата и ръчно да го изпиша върху кутията? Преди това през Моите поръчки им написах причината за връщането, така че вече съм ги уведомила за намерението си. Как да процедирам от тук нататък?

По пощата не можеш да го изпратиш безплатно, без да имаш генериран етикет от сайта. Не ти трябва обаче български адрес, а ти трябва генериран етикет с адрес за връщане (немски). Това се разпечатва, едната бланка се слага в кутията, другата (с баркода) се залепва на кутията и това се оставя в пощата. По-натам те знаят какво да правят. Не може просто да напишеш адреса, защото ти трябва баркод.
Виж целия пост
# 625
Трябва й български адрес, това е нейния адрес, на изпращача Wink
Виж целия пост
# 626
Здравейте, имам нужда от малко помощ. Преди 2 дни чрез превозвач получих часовник от Амазон.де. За съжаление се налага да го върна. Опитвам се да генерирам етикет през сайта на Амазон, минавам всички стъпки до момента, където мога да напиша българския си адрес вместо немския, уж го запаметява, но в следващата стъпка отново ми се изписва адреса на превозвача. Дава ми възможност да избера между Хермес и ДНЛ и до там. Има ли нужда въобще да генерирам този етикет или направо да отивам в пощата и ръчно да го изпиша върху кутията? Преди това през Моите поръчки им написах причината за връщането, така че вече съм ги уведомила за намерението си. Как да процедирам от тук нататък?

По пощата не можеш да го изпратиш безплатно, без да имаш генериран етикет от сайта. Не ти трябва обаче български адрес, а ти трябва генериран етикет с адрес за връщане (немски). Това се разпечатва, едната бланка се слага в кутията, другата (с баркода) се залепва на кутията и това се оставя в пощата. По-натам те знаят какво да правят. Не може просто да напишеш адреса, защото ти трябва баркод.

Благодаря и на теб! Генерирах и го запаметих, утре ще го разпечатам. Забелязах, че под етикета има уголемен баркод, него вътре ли трябва да го сложа /на етикета има по-малък/?

Angel_Dust, реално, това което ми се генерира и прати на имейла е етикет с адрес на Амазон.де, до който адрес да го пратя. Никъде няма мои данни  Crazy Съвсем се обърках... Правя услуга на приятелка и се старая всичко да е ок  ooooh! За нея беше този часовник, поръчан през моя акаунт.
От толкова време пазарувам... , но до сега не ми се беше налагало да връщам към Амазоните. А моят немски допълнително усложнява нещата.
Виж целия пост
# 627
Щом искаш по-бързо да стане пробвай да им пишеш в чата.И с Гугъл преводач все ще се разберете.
Виж целия пост
# 628
http://www.bgpost.bg/?cid=231 тук има етикетите и разписките, на етикетите ти има адреса и той трябва да си е твоя български, за да може да го върнеш от България... на разписката вече няма твой адрес.
Не знам аз веднъж връщах с такъв етикет, писала съм тук, първо ми пращаха етикет за връщане от германия до германия, писахме, че "вече" не сме там а в бг и ми пратиха  нова форма да си попълвам, където вече си изписах моя адрес и всичко беше точно (но не беше амазон, а от  другите продавачи, които се подвизават там) Цялата врътня с тези етикети тогава излезе  сигурно 2 седмици, но аз бърза работа нямах.

Тук помня, че после други потребители пишеха, че амазон не им предлага връщане с  такива етикети от бг, ами да си го пратели с бележка за разходите, които после връщали.
Виж целия пост
# 629
Момичета, една пратка, която трябваше да получа на 08 декември все още не е пристигнала. За пръв път ми се случва, а беше в поръчка с още една, която дойде. Точно за липсващата няма възможност за проследяване в сайта. Как се процедира в такива случаи? На кой мейл да пиша? Предварително благодаря на отзовалите се!   bouquet
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия