SportsDirect-66

  • 88 256
  • 743
# 90
Моля за помощ! Къде се вписва Use code take20?
Весело посрещане на Новата Година!!!!

Като тръгнеш да плащаш ти се отваря прозорец с възможните начини на плащане - карти, PayPal и т.н.
Най-отдолу ще видиш Use a discount code - там  Peace

Весело посрещане на Новата 2015 година и от мен!
Виж целия пост
# 91
Намерих го! Благодаря много...
Хайде наздраве!
Виж целия пост
# 92
Все още има код,дали ще е за целият ден 1 януари до 2.00 ?
За много години да сте живи и здрави!Наздраве!
Виж целия пост
# 93
Все още има код,дали ще е за целият ден 1 януари до 2.00 ?
За много години да сте живи и здрави!Наздраве!

Да , би трябвало да е до утре наше време -  02.00 ч


Честита Нова Година ! Wine Glass
Благодат, мир и здраве във всеки дом !
Виж целия пост
# 94
да да видях,Теди мерси,сега го прочетох..)))
,,offer ends midnight thursday,,
  bouquet
Виж целия пост
# 95
За много години! Живи и здрави!

Момичета, някой изобщо плащал ли е откакто има код за 20% отстъпка?

ДВА пъти ми блокира сума без да е направена поръчката и не смея повече да опитвам.
Виж целия пост
# 96
За много години! Живи и здрави!

Момичета, някой изобщо плащал ли е откакто има код за 20% отстъпка?

ДВА пъти ми блокира сума без да е направена поръчката и не смея повече да опитвам.

За много години!

Аз сега платих и в хисторито имам направена поръчка.

Но ме притеснява, че в онлайн банкирането нямам блокирани пари. Вчера от Асос направих също покупка, но и там също без блокирани и дръпнати пари.
Виж целия пост
# 97
За много години! Не се притеснявайте за банкирането и плащанията- причината е в системата, все пак беше последен ден от старата, а днес първи от новата година и вероятно не се отразява всичко, има забавяне.
Виж целия пост
# 98
За много години! Живи и здрави!

Момичета, някой изобщо плащал ли е откакто има код за 20% отстъпка?

ДВА пъти ми блокира сума без да е направена поръчката и не смея повече да опитвам.

За много години!

Аз сега платих и в хисторито имам направена поръчка.

Но ме притеснява, че в онлайн банкирането нямам блокирани пари. Вчера от Асос направих също покупка, но и там също без блокирани и дръпнати пари.
И аз платих нормално сега. Но към 1ч и рано тази сутрин не ставаше.
Виж целия пост
# 99
За много години! Живи и здрави!

Момичета, някой изобщо плащал ли е откакто има код за 20% отстъпка?

ДВА пъти ми блокира сума без да е направена поръчката и не смея повече да опитвам.

Здрава и щастлива Нова 2015 година!
Пуснах едни маратонки в 20:53 ... поръчката ми в хисторито е Processing, сега погледнах, че имам блокирана сума в 22:53. Позабавили са се 2 часа.
Виж целия пост
# 100
За много години! Безпроблемни поръчки на всички за новата 2015-та!
Да се оплача - кошницата ми е изтрита и не ми отразява добавянето на продукти.  
Предполагам, че е бъг, но защо точно когато има код за намаление?  #Cussing out
Явно не съм само аз желаещата да поръчва.  Mr. Green
P.S. Оправи се.
Виж целия пост
# 101
Честита нова година!
Имам нужда от помощ. Снощи пуснах поръчка с 20% код за намаление. Пуснах я заради един продукт, добавих още някакви дреболии за пълнеж. Платих си доставка до БГ 8.99 евро, а днес получавам мейл, че продуктът, заради който пуснах поръчката ми е отказан. В същото време, все още го има в сайта в същия размер и цвят и може да се поръча.
Другите неща в тази поръчка не са ми жизнено необходими /някакви чорапи и водни обувки/. Сега не ми се ще да си плащам 9 евро доставка за неща, които струват 2 евро. Писах им във Фейсбук, но отговор - нямам засега. Как да постъпя? Или си искам нещото, или да анулират поръчката. Знам че, обслужването на клиенти им е безумно, но какво друго мога да направя? Бутон за анулиране не виждам.
Виж целия пост
# 102
Честита нова година!
Имам нужда от помощ. Снощи пуснах поръчка с 20% код за намаление. Пуснах я заради един продукт, добавих още някакви дреболии за пълнеж. Платих си доставка до БГ 8.99 евро, а днес получавам мейл, че продуктът, заради който пуснах поръчката ми е отказан. В същото време, все още го има в сайта в същия размер и цвят и може да се поръча.
Другите неща в тази поръчка не са ми жизнено необходими /някакви чорапи и водни обувки/. Сега не ми се ще да си плащам 9 евро доставка за неща, които струват 2 евро. Писах им във Фейсбук, но отговор - нямам засега. Как да постъпя? Или си искам нещото, или да анулират поръчката. Знам че, обслужването на клиенти им е безумно, но какво друго мога да направя? Бутон за анулиране не виждам.

ЧНГ !

Алекс , пиши им на cancel@sportsdirect.com . Сравнително бързо отговорят , но за днес не зная . Peace
Виж целия пост
# 103
http://www.sportsdirect.com/?utm_source=sd-daily-150101


Виж целия пост
# 104
Здравейте,
Първо Честита Нова Година на всички!

Имам нужда от малко помощ. За първи път поръчвам през сайта, до сега съм ползвала винаги посредници. Сутринта направих поръчката, но не съобразих да сменя валутата и ги поръчах в лири. Съответно се набутах доста и в момента, като сравнявам ако ги поръчам в евро ще ми излезе с 35-40 лева по-малко. Вие как мислите, възможно ли е да откажа поръчката в лири и да направя нова в евро или не бихте ми препоръчали ooooh!
Много ме е яд, уж за по-евтино ги поръчах и те са си по-евтини въпреки това, но все пак става въпрос за пари. 35-40 лв, защо да ги давам грешни само заради курсови разлики и грешни валути  Shocked

Много бих се радвала, ако някой може да ми даде съвет. Прочетох на първа страница, че може да се канселира поръчка само ако артикула е пре-ордер. Притеснява ме ако им пиша дали ще отговорят и после да не стане така да ми откажат новата поръчка newsm78

Дано някой да има решение Hug

П.П. Статуса на поръчката ми е все още Processing, платих чрез PAYPAL имам SMS от банката, че е платено на ПОС newsm78 Все си мислих, че като поръчка е в този статус и не е в статус че се опакова или нещо подобно мога да я откажа, поне в други сайтове е имало такава възможност  ooooh!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия