WIZZ AIR 16

  • 63 280
  • 787
# 525
Къде ги четете тези глупости за 10 кг. салонен багаж?
НЯМА такова ограничение. Има изисквания към размера.
https://wizzair.com/en-GB/useful_information/baggage
Виж целия пост
# 526
Знам че самолетния транспорт е най-безопасния, но като чуя за катастрофа като днешната и ме хваща страх
Дали нискотарифните са по-опасни
вас спохождат ли ви такива мисли
Спохождат ме. И да, смятам, че са по-опасни нискотарифните, кой каквото ще да разправя и макар че не съм гледала официални статистики. Особено що се касае до фактора човешка грешка. Никак не вярвам изискванията към екипажите да са еднакви с тези на редовните АК, също така и заплащането, регламентирането на почивките (и осигуряване на условия за такива) и т.н. Преди няколко години след един от полетите ми с Уиз, пилотът, който слезе от самолета, изглеждаше като да не е спал няколко нощи. Надявам се поне от поддръжка на самолетите да не пестят, но някак и за това не съм напълно сигурна. При лоши метеорологични условия, някакви дребни неизправности и пр., вероятността да се "насилят" пилотите да излетят или кацнат също, вярвам, е по-голяма при нискотарифните АК. От друга страна вероятностите са ми малко чужда територия - дали шансът нещо да се случи е едно на милион или едно на трилион, ако ми се случи на мен, за мен ще е 100%... Така че гледам да не се задълбочавам много-много в тези си мисли, особено когато офертата си заслужава.

---
Добавям два линка по темата, подкрепящи двете различни тези:

Are budget airlines less safe? (Location is the main factor in aviation safety.)

Budget flights 'danger' (Air traffic controllers say pilots from some low cost airlines are under such 'unacceptable pressure' to hit tight deadlines they are disobeying air traffic control instructions. + Budget airlines use their aircraft more intensively than traditional scheduled airlines.)
Виж целия пост
# 527
Благодаря ви много за бързите отговори   bouquet
Виж целия пост
# 528
Пълни глупости е изписаното от Мария Ст. за нискобюджетните и редовните авиокомпании.

Глупости с главна буква. На некомпетентен и нищо не разбиращ от въздушен транспорт човек.

1. Всички самолети минават през едни и същи технически проверки и инспекции на съответната въздухоплавателна агенция на държавата в която е регистрирана машината. Луфтханза, Джърмануингс, Уизер.... няма значение.
2. В зависимост от компнентите плановите ремонти и чекове са на период, на летателни часове и на брой полети. Т.е. колкото и много да лети един самолет на Уизер, той преминава и през много повече проверки заради по-тежката си експлоатация
3. Времето за почивка, дължината на смяната, максималния брой работни дни и т.н. на работещите във въздушния транспорт се регулира с Регламент на ЕС, прилагането на който е правомощие на съответната въздухоплавателна агенция на страната-членка. Дали един пилот работи в Уиз или Луфтханза, или Бритиш Еруейз глобите при нарушения са еднакво ужасяващи и никоя авиокомпания не би си позволила да се заиграва с тези неща.
4. Това, че един самолет е на 24 години означава само едно - че ребрата, фюзелажът, алуминият, корпусът.... както искате го наречете, е на 24 г. Само това, а то няма пряка връзка с безопасността. Всичко друго по този самолет е сменено вече няколко пъти и той няма абсолютно никакви части останали от първоначалния си вид. За 24 години в него са внедрени и всички технологични и навигационни новости, които са излезли през периода. В авиацията има един лаф "Стара риба и стар самолет няма".

Та, когато много се чудите що нискобюджетните авиолинии имат такива цени.....

Нискобюджетните авиокомпании имат такива цени не защото пестят от резервни части, а защото:

1. не предлагат полети с прикачване и така не носят риск от разходи за хотели, ваучери за храна, обезщетения...
2. наблъскват седалките максимално близо една до друга и возят повече пътници
3. не предлагат безплатни храни и напитки - огромен разход, като си помислиш колко водка отива само на един презокеански полет Москва-Ню Йорк, например.
4. летят до скапани летища (Бове, Хан, Бергамо, Меминген, ебаси Бове е на 90 км!!!! от Париж, 90 км!) които имат ниски летищни такси
5. ползват кофти слотове на летищата и плащат по-малко (когато могат)
6. ползват кофти времена за летене и плащат по-малко на РВД (когато могат) (коя нормална авиокомпания каца в 2 ч. на летище София от Лондон?!?!?)
7. ползват евтини летищни услуги - стълбичка и автобус, вместо ръкав (когато могат)

Мария Ст., когато някой говори глупости, просто говори глупости. Т.е. няма да ти се извиня.
Виж целия пост
# 529
Абсолютно! Чудесен пост на nofelet Peace

Добавям по точка 3, че има случаи, в които - да речем *редовен* полет САЩ-Франция закъснява по някаква причина /метеорологична например/ и макар технически да може да стигне крайната си дестинация, спира да пренощува в Англия. Причината е, че пилотите превишават "смяната си", т.е. времето, в което е регламентирано да управляват самолета. Никой не би рискувал да влезе в подобно нарушение и предпочитат да осигурят нощувки за всички пътници и да продължат на следващия ден. Просто не вярвам, че точно пилот от белия свят ще кара 'неспал от няколко нощи'.

Де да имаше такива регламенти и за шофьорите на автобуси, да кажем... Ама това е друга тема.
Виж целия пост
# 530
+1
Виж целия пост
# 531
Абсолютно! Чудесен пост на nofelet Peace

Де да имаше такива регламенти и за шофьорите на автобуси, да кажем... Ама това е друга тема.
Има. За разлика от самолетите, където много лесно се доказва нарушение, при автобусите не е точно така. Манипулират се тахографите, подправят се записващите ленти и за скоростта и за времето на почивка... Дават се подкупи и така...

Няма как да сравниш черната кутия на един самолет с тахографа на един автобус.
Виж целия пост
# 532
Пълни глупости е изписаното от Мария Ст. за нискобюджетните и редовните авиокомпании.

Глупости с главна буква. На некомпетентен и нищо не разбиращ от въздушен транспорт човек.

1. Всички самолети минават през едни и същи технически проверки и инспекции на съответната въздухоплавателна агенция на държавата в която е регистрирана машината. Луфтханза, Джърмануингс, Уизер.... няма значение.
2. В зависимост от компнентите плановите ремонти и чекове са на период, на летателни часове и на брой полети. Т.е. колкото и много да лети един самолет на Уизер, той преминава и през много повече проверки заради по-тежката си експлоатация
3. Времето за почивка, дължината на смяната, максималния брой работни дни и т.н. на работещите във въздушния транспорт се регулира с Регламент на ЕС, прилагането на който е правомощие на съответната въздухоплавателна агенция на страната-членка. Дали един пилот работи в Уиз или Луфтханза, или Бритиш Еруейз глобите при нарушения са еднакво ужасяващи и никоя авиокомпания не би си позволила да се заиграва с тези неща.
4. Това, че един самолет е на 24 години означава само едно - че ребрата, фюзелажът, алуминият, корпусът.... както искате го наречете, е на 24 г. Само това, а то няма пряка връзка с безопасността. Всичко друго по този самолет е сменено вече няколко пъти и той няма абсолютно никакви части останали от първоначалния си вид. За 24 години в него са внедрени и всички технологични и навигационни новости, които са излезли през периода. В авиацията има един лаф "Стара риба и стар самолет няма".

Та, когато много се чудите що нискобюджетните авиолинии имат такива цени.....

Нискобюджетните авиокомпании имат такива цени не защото пестят от резервни части, а защото:

1. не предлагат полети с прикачване и така не носят риск от разходи за хотели, ваучери за храна, обезщетения...
2. наблъскват седалките максимално близо една до друга и возят повече пътници
3. не предлагат безплатни храни и напитки - огромен разход, като си помислиш колко водка отива само на един презокеански полет Москва-Ню Йорк, например.
4. летят до скапани летища (Бове, Хан, Бергамо, Меминген, ебаси Бове е на 90 км!!!! от Париж, 90 км!) които имат ниски летищни такси
5. ползват кофти слотове на летищата и плащат по-малко (когато могат)
6. ползват кофти времена за летене и плащат по-малко на РВД (когато могат) (коя нормална авиокомпания каца в 2 ч. на летище София от Лондон?!?!?)
7. ползват евтини летищни услуги - стълбичка и автобус, вместо ръкав (когато могат)

Мария Ст., когато някой говори глупости, просто говори глупости. Т.е. няма да ти се извиня.
Нищо повече от едно голямо БРАВО не мога да добавя.  Peace
И си абсолютно прав за глупостите!!!
Виж целия пост
# 533
smile3501
Виж целия пост
# 534
Здравейте! Имам нужда от помощ. На 21.03. си закупих билет онлайн от сайта им за 24.05. по направление София-Лондон. Избрах да платя чрез банков превод и още на същия ден внесох парите. Вече сме 27-ми,а в профила ми в сайта плащането ми все още не е зачетено. Пише задържане,изчакване на плащане за потвърждение.Разбрах от една приятелка,че до сега е трябвало да ми пратят на e-mail-a и фактури за извършеното плащане,а и такива нямам... Писах им,но нищо..Само някакъв автоматичен отговор.. На някой случвало ли му се е ? Да не би да съм объркала нещо с превода на парите ? Confused То момичето,което беше в банката ми написа всичко,де понеже нямах идея кое как..не вярвам да е объркала нещо,ама знам ли.. Охххх,ако имате някакви предложения ще се радвам да ги чуя..
Виж целия пост
# 535
може би се бавят и изчистването на плащането
изчакай до понеделник и им позвъни, ако няма промяна до тогава
Виж целия пост
# 536
Здравейте! Имам нужда от помощ. На 21.03. си закупих билет онлайн от сайта им за 24.05. по направление София-Лондон. Избрах да платя чрез банков превод и още на същия ден внесох парите. Вече сме 27-ми,а в профила ми в сайта плащането ми все още не е зачетено. Пише задържане,изчакване на плащане за потвърждение.Разбрах от една приятелка,че до сега е трябвало да ми пратят на e-mail-a и фактури за извършеното плащане,а и такива нямам... Писах им,но нищо..Само някакъв автоматичен отговор.. На някой случвало ли му се е ? Да не би да съм объркала нещо с превода на парите ? Confused То момичето,което беше в банката ми написа всичко,де понеже нямах идея кое как..не вярвам да е объркала нещо,ама знам ли.. Охххх,ако имате някакви предложения ще се радвам да ги чуя..

Днес говорих с тях по телефона. Казаха ми, че още не са осчетоводили плащанията от 20.03. (моето е оттогава) и затова нямам потвърждение. Уш до края на деня щяло да има развитие.
Ти с твоето плащане от 21.03 сигурно най-рано в понеделник ще получиш потвърждение по мои сметки.
Споко, грешката не е в нашия телевизов  Mr. Green
Виж целия пост
# 537
Здравейте!
Имам следния въпрос-при онлайн чекиране и вписване на данните за информация на пътническия документ/лична карта/,когато отбележа,че валидността на документа не изтича не ми дава да попълня дата на изтичане.Това проблем ли е?Принципно картата не изтича скоро и затова попълних така.Но сега като се замисля,това май се отнася само за безсрочните документи.Мога ли да  променя това и как?Благодаря ви предварително!
Виж целия пост
# 538
Само за безсрочните документи е без дата на изтичане. Ако в личната карта имаш такава дата, трябва да се попълни. Ако вече си приключила с чек-ина, трябва да се обадиш на импулсния телефон да оправят датата.
Виж целия пост
# 539
Няма нужда да се обажда. При  едно от последните ми пътувания /не си спомням дали февруари или ноември месец/ до Италия, на бордната карта на съпруга ми бях отбелязала, че е бесрочна и никой не реагира. Мисля, че и в по-стари теми е коментирано.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия