Re: AVON само за представители - КАМПАНИИ 4 и 5 - Тема 134

  • 33 724
  • 492
# 15
Каква е тази листовка? Аз получих поръчка в сряда и нямам нищо такова. Коя първа седмица на кампания 04 ли? В неделя ще пускам поръчка, ще видим какво ще получа.
Виж целия пост
# 16
И на мен ми интересно за тази листовка, че ще си получа кашона чак в понеделник  Rolling Eyes А дали ще има някакви мотивационни с определен оборот следващите кампании, тях най си ги харесвам Simple Smile
Виж целия пост
# 17
Здравей те момичета днес си получих поръчката много съм разочарована протекъл крем пукнат лосион олио разляло се ужас е

Не е само при теб /не че е успокояващо/, но и аз имах протекли душ-гел и шампоан... крайно разочароващо. Съответно веднага поисках замяна на продуктите. Направи същото и ти. Успех!
Виж целия пост
# 18
Този пък май доста хора са получили билет с късмет. Ама подаръците са много разочароващи
Виж целия пост
# 19
Пуснах кремове ANEW и в събота ще си получа чантата и портмонето и крема.А билетите с късмет са за произволно избрани представители
Виж целия пост
# 20
 ооо чакам и аз поръчката в събота,да видим дали ще имам късмет Simple Smile
Виж целия пост
# 21
А билетите с късмет са за произволно избрани представители
Хах, така е - произволно - за които не пускат поръчка в първата седмица на кампанията.
Виж целия пост
# 22
Здравейте  Hug И аз имам билет с късмет, но със сигурност няма да го използвам. Грам не ме трогват с тези мотивации. Станала съм ужасен непукист напоследък  Confused Ако нямах 2-3 приятелки, които да знам, че чакат всяка поръчка с нетърпение, може би вече щях да съм се отказала  Rolling Eyes
Виж целия пост
# 23
Мога ли при поръчани продукти от стр. 184-185 от каталога да включвам към тях и парфюмите на задната корица? Примерно за 2 поръчани интимни гела да имам 2 парфюма, или трябва да имам 4 други от каталога.  Rolling Eyes
Виж целия пост
# 24
Мога ли при поръчани продукти от стр. 184-185 от каталога да включвам към тях и парфюмите на задната корица? Примерно за 2 поръчани интимни гела да имам 2 парфюма, или трябва да имам 4 други от каталога.  Rolling Eyes


тряба да имате един пълноценен продукт ( не на фикс. %) и към него можете да звържете един интимен Дг И един парфюм от задната корица.
Виж целия пост
# 25
Мога ли при поръчани продукти от стр. 184-185 от каталога да включвам към тях и парфюмите на задната корица? Примерно за 2 поръчани интимни гела да имам 2 парфюма, или трябва да имам 4 други от каталога.  Rolling Eyes

За да поръчате 2 интимни гела и 2 парфюма трябва да имате поръчани други 4 продукта от каталога.
Виж целия пост
# 26

За да поръчате 2 интимни гела и 2 парфюма трябва да имате поръчани други 4 продукта от каталога.

Съжалвам, но това е грешно. Достатъчни са два продукта. Таква ситуация много рядко се пояснява на представителите от координаторите, защото те имат ползва от това недоразбиране. Правилното е, че на всеки обикновен продукт може да се навърже ПО ЕДИН от тези със фиксиран процент. Зависи от текста, но понякога може дори и по повече .  

който не вярва да звънне в кол-центъра и да попита, но някой знаещ защото в последно време там работят хора които не са наясно с материята . Много представители , които познавам научиха това от мен а не от координаторите си. дори имаше и правило на самовклюване преди две-три години но дали в момента е в сила не знам защото не ми се налагало и да го ползвам последните години.
Виж целия пост
# 27
Не се налага звънене в кол центъра - когато набирам поръчката, пробвам и системата вярно ми отразява и показва кое по колко мога да поръчам - имам предвид тези продукти, за които има условия.
При  поръчката за тази к-я имах няколко нормални и няколко на фиксиран % продукта.Към тях започнах да прибавям един по един продукти от специалните/с условие/- пяна зелена ябълка, пяна бял чай, душ-гел цитрус,шампоан 2 в 1.../. Когато прекалих с бройката им, системата започна да ми ги изчислява не  на намалената, а на високата редовна цена. Напр. едната почиств.пяна бял чай на ниска цена, а следващата- на 9 лева. Така си редуцирах поръчката до позволения брой специални продукти- те са с условие покупка на продукт от брошура и/или бутик.
Виж целия пост
# 28
Благодаря много!   bouquet
Виж целия пост
# 29
Кате, благодарности за темата   bouquet

Много полезна информация изчетох, за присъстващи/липсващи/заменени артикули. Не пиша редовно, но то просто толкова безинтересно никога не им е било на клиентите ми.  Confused
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия