Re: AVON само за представители - КАМПАНИИ 4 и 5 - Тема 134

  • 33 723
  • 492
# 450
Дали има някой в София, който ще пуска поръчка от К6?
Виж целия пост
# 451
Дали има някой в София, който ще пуска поръчка от К6?

Аз - най-късно на 5-ти вечерта.
Виж целия пост
# 452
Дали има някой в София, който ще пуска поръчка от К6?

Аз - най-късно на 5-ти вечерта.

Благодаря - писах ЛС.
Виж целия пост
# 453
Някой може ли да ме сложи на първа страничка, то ефект дали ще има, ама да съм там  1swing
Виж целия пост
# 454
http://www.wroc-avon.pl/katalog-avon-92015/
 Каталог 9-полски.
Виж целия пост
# 455
Всичко, което няма мостри, може да бъде върнато, съответно трябва да е в оригинална опаковка, да не е ползвано/носено, да няма следи от употреба, също така има срок до 14 дни
Виж целия пост
# 456
Всичко, което няма мостри, може да бъде върнато, съответно трябва да е в оригинална опаковка, да не е ползвано/носено, да няма следи от употреба, също така има срок до 14 дни
Тук не съм съгласна, как ще връщам нещо, визирам да речем ФДТ от серията лукс, който няма мостри, без да съм го пробвала? Как ще разбера дали цвета или консистенцията не ми пасва? Няма вариант това условие да е спазено!

Някой може ли да ме сложи на първа страничка, то ефект дали ще има, ама да съм там  1swing
А може ли да ми драснеш към края на темата едно напомнящо ЛС с града ти?
Виж целия пост
# 457
 Simple SmileЧестит ви празник и честита ви нова кампания!
 За мен 7-ма е по-интересна в сравнение с 5-та и 6-та кампании, в тях нямаше кой знае какво да се поръчва.
Относно мотивационната с трите нива....Нали сега , с изпълнено условие за ниво 1 и за ниво 2, може да се пуснат двата кода ?
Виж целия пост
# 458
Ха честити да са Simple Smile И аз с нетърпение очаквам да обновят профила и да я пускам. Да, можете да поръчате и двете нива, които условия сте изпълнили Simple Smile
Виж целия пост
# 459
Да ни е честита новата кампания. на мен ми се обнови сайта, само каталогът не ми се отваря. Наистина е по-интересен този каталог. Вече съм си набелязала от 3-то ниво какво искам и чакам с нетърпение
Виж целия пост
# 460
Някой друг освен мен има ли проблем с поръчката - след като я нанеса ми изписва, че имам 25% отстъпка, но не я калкулира изобщо?(предния път отстъпката беше 30 и мисля че и сега трябва да е толкова) ?
Виж целия пост
# 461
Някой друг освен мен има ли проблем с поръчката - след като я нанеса ми изписва, че имам 25% отстъпка, но не я калкулира изобщо?(предния път отстъпката беше 30 и мисля че и сега трябва да е толкова) ?

Ако си на този процент, той важи за целия куотър. Провери фактурата за всеки продукт каква отстъпка са дали. Естествено, за продуктите с фиксиран % това не важи.
Виж целия пост
# 462
И на мене ми излезе максимална отстъпка, а не съм я достигнала и се панирах да няма някой гаф, ама май е от тяхна страна. Утре ще си видим фактурите, дали ще имаме пяна, уж минах обучението, ама така и никъде нямаше инфо дали ще получа?
Виж целия пост
# 463
Първия ден е така- не се отразява реалната отстъпка на продуктите. По-нататък системата си показва вярно кое на каква цена ще дойде. Набирам първия ден, а пускам на втория ден/ освен ако нямам нещо спешно, което е застрашено от изчерпване/
Виж целия пост
# 464
Започнах новата кампания и аз, но имам питанка от клиентка.  ooooh!  Моля, когато можете да споделите ( като ви пристигнат поръчките ), ако сте си или са ви поръчали от лосиона за тяло 7в1 на SSS от стр.167. Има ли нещо общо с лосиона MAXI TAN на стр.188? И какво ви е впечатлението за него Wink
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия